پیگیری اخبار ارز دیجیتال و NFT از اوکی اکسچنج بلاگ

اهمیت پیگیری اخبار دنیای کریپتوکارنسی

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که چندان رابطه خوبی با پیگیری اخبار ندارند، احتمالا به هنگام مطالعه عنوان این مطلب چنین سوالی ذهن شما را به خود مشغول سازد که چه لزومی برای پیگیری اخبار دنیای کریپتوکارنسی از مرجعی معتبر وجود دارد؟

در پاسخ به این سوال لازم است نگاهی به اتفاقات و رویدادهای اخیر بازار رمزارزی داشته باشیم. در شرایطی که خبر ورشکستگی صرافی FTX منتشر شد، قیمت بسیاری از ارزهای دیجیتالی نظیر بیت کوین و اتریوم دستخوش تغییرات منفی گردید و قیمت هر واحد از بیت کوین به زیر 17 هزار دلار سقوط کرد. مسلما انتشار خبر ورشکستگی سومین صرافی رمزارزی بزرگ جهانی مسئله کوچکی نبوده و داشتن چنین آثار منفی بر روی قیمت‌ رمزارزها معقول و منطقی به نظر می‌رسد؛ اما جالب است بدانید که این ورشکستگی که در روز جمعه اعلام شد دارای ریشه‌های قدیمی بوده و ریشه‌های آن را باید در سوء مدیریت این مجموعه جستجو کرد.

طبیعتا اگر کاربران این صرافی به موقع به پیگری اخبار ارز دیجیتال علاقه نشان می‌دادند و بررسی دقیقی بر روی روند تغییرات اتفاق افتاده در این صرافی می‌داشتند، احتمالا در حال حاضر مال باخته تلقی نمی‌شدند! حال شاید به این پاسخ چنین ایراد وارد کنید که در هر صورت چنین خبری تاثیر خویش را بر روی قیمت‌های بازار ارزهای رمزنگاری شده می‌گذاشت و در هر حالتی ما متضرر می‌شدیم! اما در پاسخ به این اشکال لازم است بگوییم که در صورتی که زودتر متوجه چنین تحولاتی می‌شدید، دو راه پیش روی شما قرار می‌گرفت:

  • دارایی‌های ارز دیجیتال خویش را به ارز فیات تبدیل کرده و برای مدتی از دنیای کریپتوکارنسی فاصله می‌گرفتید.
  • ارزهای دیجیتالی خویش را به ارز تتر تبدیل می‌کردید.

اما چرا باید دارایی‌های دیجیتالی خود را به تتر تبدیل می‌کردیم؟ پاسخ به این سوال را نیز باید در همان اخبارهای منتشره در این حوزه جستجو کرد؛ ارز تتر با توجه به پشتوانه دلاری خویش همواره دارای قیمتی در حدود 1 دلار آمریکا بوده و در این تحولات اخیر نیز که بازار کریپتو را در بر گرفته، این استیبل کوین به واسطه گواهینامه‌های رسمی خویش که به صورت دوره‌ای منتشر می‌کند دارای شفافیت مالی حداکثری است (و به همین علت تریدرها کاملا به آن اعتماد دارند)، ارزش خویش را حفظ کرده و هیچگونه افت قیمتی را تجربه نکرده است. مسلما با توجه به چنین توضیحاتی، نقش پیگیری اخبار در داشتن یک تحلیل درست و اتخاذ استراتژی‌های کاربردی به منظور جلوگیری از ورود ضرر، بیشتر روشن می‌گردد.

مزایای پیگیری اخبار از اوکی اکسچنج بلاگ

علت اصلی تبدیل شدن بلاگ صرافی اوکی اکسچنج به بستری اصلی برای پیگیری اخبار روز دنیای ارز دیجیتال را می‌توان در هدف اصلی و اولیه این مجموعه که برطرف کردن حداکثری نیازهای معامله‌گران ایرانی است جستجو کرد. طبیعتا در شرایطی که تمامی اخبار دست اول ارزهای دیجیتالی و توکن‌های غیرقابل تعویض به زبان انگلیسی منتشر می‌شوند، پیگیری اخبار برای برخی از معامله‌گران مبتدی ایرانی که آشنایی زیادی با اصطلاحات تخصصی دنیای کریپتو ندارند، معضلی لاینحل تلقی می‌شود و عملا به نوعی می‌توان چنین محدودیتی را مانعی اساسی بر سر راه چنین تریدرهایی به شمار آورد.

در چنین شرایطی صرافی اوکی اکسچنج در صدد برطرف کردن این نیاز اساسی کاربران برآمده است و شما بدون نیاز به هیچگونه ثبت نام یا ایجاد حساب کاربری می‌توانید با مراجعه به بخش بلاگ این مجموعه، جدیدترین اخبار حوزه کریپتو را به زبان فارسی و با تحلیلی تخصصی از آن خبر که به وسیله کارشناسان این مجموعه ارائه شده است را مطالعه نمایید. البته ناگفته نماند که اوکی اکسچنج همواره توجه ویژه‌ای به اتخاذ استراتژی مالی درست و داشتن تجربه یک تحلیل تکنیکال از سوی تریدرهای ایرانی داشته است و به همین علت با تعبیه بخش قیمت ارز دیجیتال که اطلاعات آن به صورت لحظه‌ای به‌روز می‌شود، این امکان را برای مخاطبان خویش فراهم آورده است.

اوکی اکسچنج؛ بهترین مرجع برای پیگیری اخبار کریپتو

همان طور که در مطالب بالا مشاهده کردید، دسترسی سریع به اخبار بازار رمزارزها و همچنین توکن‌های غیرمثلی در دست‌یابی به سود و مصون داشتن سرمایه خویش از ورود ضررهای هنگفت، ضروری تلقی می‌شود. بسیاری از اخبار دست اول ارز دیجیتال و همچنین NFTها در توئیتر و وب‌سایت‌های معتبر خارجی منتشر می‌گردد که با توجه به اصطلاحات مجهول موجود در چنین اخباری به احتمال زیاد درک آن برای شما کار چندان راحتی نخواهد بود و این در حالی است که مجموعه اوکی اکسچنج با ارائه اخبار به زبانی ساده و قابل فهم به کمک معامله‌گران آمده است و شما برای دسترسی به اخبار روز رمزارزی فقط کافی است به بلاگ این مجموعه مراجعه کنید. البته ناگفته نماند که صرافی اوکی اکسچنج در بخش بلاگ وب‌سایت خویش نه تنها به انتشار اخبار ارز دیجیتال می‌پردازد، بلکه مقالات و آموزش‌های کاربردی بسیار زیادی را نیز منتشر می‌نماید که مطالعه چنین مقالاتی می‌تواند راهنمای بسیار خوبی برای معامله‌گران حرفه‌ای و مبتدی بازار ارزهای رمزنگاری شده باشد؛ بنابراین، اگر به دنبال مرجعی معتبر برای دسترسی به اطلاعات ویژه صنعت کریپتو می‌گردید، توصیه ما به شما این است که حتما به بخش بلاگ مجموعه ایرانی اوکی اکسچنج مراجعه کنید و از مطالب جدید آن بهره ببرید.

 

کدخبر: 846971 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟