معرفی خدمات سایت بنر ساز

سایت بنر ساز یکی از اولین و قدیمی ترین سایت های طراحی در ضمینه بنرهای تبلیغاتی می باشد. 

خدمات سایت بنر ساز

سایت بنر ساز کلیه خدمات طراحی و چاپی را انجام می دهد ولی 3 بخش اصلی خدمات این سایت به ترتیب گزینه های زیر می باشند:

  1. طراحی تخصصی بنر گیف
  2. طراحی بنر تلگرام
  3. طراحی بنر اینستاگرام

طراحی تخصصی بنر گیف

بنر گیف یکی از اولین و تخصصی ترین خدمات تیم طراحی بنرساز می باشد. اگر قصد ایجاد کمپین تبلیغات کلیکی به صورت بنر متحرک Gif دارید، حتما نیاز به پک بنر گیف حرفه ای دارید تا بازخورد تبلیغ شما چند برابر شود.

بنرساز به صورت تخصصی در ایران، طراحی انواع بنر گیف حرفه ای را انجام می دهد و تا کنون موفق بوده با شرکت های بزرگ ایرانی همکاری داشته باشد.

در طراحی این نوع بنر اصول و نکات بسیار زیادی وجود دارد که باید رعایت شوند.

در ادامه بنر گیف طراحی شده توسط بنرساز را مشاهده می کنید.

بنر گیف شرکت شاتل

طراحی بنر تلگرام

پس از فیلترینگ اینستاگرام، اکثر کسب و کارها دوباره به کانال های تلگرامی خود بازگشته اند، تبلیغات در تلگرام به مراتب ارزان تر از اینستاگرام می باشد. برای بازدهی بهتر تبلیغات در تلگرام نیز، شما نیاز به یک بنر تلگرام حرفه ای دارید تا در تبلیغات خود از آن استفاده کنید.

یک بنر تلگرام جذاب می تواند تجربه یک تبلیغات حرفه ای و پر بازده را به شما دهد. برای سفارش انواع بنر تلگرام حرفه ای می توانید از سایت بنر ساز www.Bannersaaz.ir استفاده کنید.

بنر ساز   bannersaaz.ir

طراحی بنر اینستاگرام

اینستاگرام یک پلتفرم فوق العاده برای تبلیغات و بازدهی سریع ویژه کسب و کارها می باشد. با اینکه این پلتفرم فیلتر شده است ولی بازهم بازدهی بسیار بالایی در تبلیغات دارد.

شما برای تبلیغات در اینستاگرام نیازمند یک محتوای جذاب و حرفه ای هستید. برای تهیه این محتوای جذاب که می تواند بنر یا تیزر تبلیغاتی باشد از سایت بنرساز کمک بگیرید.

علاوه بر خدماتی که در این مقاله گفته شد، شما می توانید با شماره 09214573876 تماس حاصل فرمائید تا از مشاوره رایگان این مجموعه استفاده کنید.

 

کدخبر: 842628 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟