انتخاب یک سرویس خواب باکیفیت و شیک

مواد و متریال استفاده شده در سرویس خواب

یکی از مهمترین مواردی که باید در هنگام خرید سرویس خواب مانند تشک خوشخواب باید به آن توجه شود متریال استفاده شده در سرویس خواب می باشد . برای ساخت سرویس خواب ها از متریال هایی مانند چوب ، فلز ، ام دی اف ، ورق ملامینه استفاده میشود که تفاوت این متریال روی قیمت نهایی سرویس خواب تاثیر می گذارد.

تشخیص جنس باکیفیت در زمان انتخاب سرویس خواب

مواد اولیه ورق های ام دی اف و ملامینه به دو دسته معمولی و هایگلاس تقسیم میشود هایگلاس نوعی روکشی براق می باشد و قیمت آن به مراتب بیشتر از نوع معمولی آن می باشد.

انتخاب لوازم جانبی سرویس خواب

خرید لوازم جانبی سرویس خواب ضرورری نمی باشد ولی اگر از لحاظ مالی مشکلی نداشته باشید . و فضای اتاق خواب بزرگ باشد میتوانید از وسایل جانبی سرویس خواب مانند پاتختی ،آینه و میزآرایش ، پاف و .. استفاده کنید و زیبایی وصف نشدنی را در اتاق خواب خود ایجاد کنید .

توجه کردن به مدل تخت خواب

تخت خواب یکی از اجزای مهم و ضرورری سرویس خواب میباشد و در انتخاب آن باید خیلی دقت شود تخت خوابها در دو نوع جک دار و ساده هستند اگر اتاق خواب شما کوچک است می توانید از نوع جک دار آن استفاده کنید که با فضای که در زیر تخت تعبیه شده می توانید به عنوان یک انباری کوچک از آن استفاده کنید قیمت تخت خوابهای جک دار نسبت به نوع معمولی آن بیشتر است .

 

مدل تخت خواب

سهولت در جابجایی

یکی از ویژگیهای مناسب تخت خواب سهولت در جایجایی آن است اگر مستاجر هستند ودائم باید جابجا شوید تخت خوابی را انتخاب کنید که به راحتی قطعات آن از هم جدا شود و هنگام جابجایی با مشکلی روبه رو نشوید ونکته بعدی وزن تخت خواب است سعی کنید تخت خوابی را انتخاب کنید که دارای وزن بسیار کمی باشد و به راحتی بتواند آن را حمل کنید .

قیمت انواع تخت خواب

قیمت تخت خوابها با توجه به جنس و یراق الات به کار رفته در آن متفاوت می باشد تخت خوابهای فلزی نسبت به انواع دیگر دارای قیمت ارزان تری می باشد. ولی تخت خوابی که از جنس چوب می باشد مخصوصا اگر روی آن حکاکی و منبت کاری شده باشد از قیمت بالاتری برخوردار است یکی دیگر از مولفه هایی که در قیمت تخت خواب تاثیر گذار است تاج تخت می باشد .

رنگ سرویس خواب

رنگ سرویس خواب سلیقه ای بوده و از فردی به فرد دیگر متفاوت می باشد اولین نکته در انتخاب رنگ سرویس خواب در نظر گفتن سن و جنسیت شخصی هست که قصد داریم برایش سرویس خواب بخریم اگر مسن هست باید از سرویس خوابهای با رنگ تیره انتخاب شود اگر کودک هست با توجه به دختر یا پسر بودن آنها بیشتر از رنگهای روشن استفاده میشود اگر سرویس خواب برای اتاق عروس تهیه میشود اگر فضای اتاق خواب بزرگ باشد از سرویس خوابهای سلطنتی با رنگ های روشن به خصوص سفید انتخاب میشود .پس در نظر گرفتن سرویس خواب با این مولفه ها بسیار ضرورری می باشد.

سخن آخر

در این مقاله سعی شد مواردی راکه برای انتخاب یک سرویس خواب خوب باید در نظر داشته باشیم بیان شد امیدوارم با رعایت این موارد سرویس خواب خوب و باکیفیت خریداری کنید و تمام مولفه های مورد نیاز را حتما قبل از خرید مد نظر داشته باشید تا سالیان طولانی از خرید خود راضی بوده و نهایت استفاده را از آن ببرید .

جهت دریافت مشاوره و خرید سرویس خواب از طریق شماره های زیر با فروشگاه آنلاین مهد تشک تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس  88497768 – 88497746:

همراه :09362041645

 

کدخبر: 833194 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟