سوغاتی‌های ارزان دبی | خرید از دبی را آنلاین تجربه کنید!

بسیاری از گردشگران هر ساله برای تفریح و خرید از دبی، به این شهر سفر می‌کنند. ایرانیان نیز از این قائله مستثنی نیستند و تعداد زیادی از مردم برای بازرگانی، تفریح و خرید از دبی به این شهر می‌روند.

اگر از آن دسته افرادی هستید که به دنبال خرید یک سوغاتی ارزان قیمت از دبی هستید، ما در این مطلب چند کالا با قیمت ارزان و متوسط را به شما معرفی می‌کنیم تا هنگام بازگشت از دبی برای عزیزان خود به عنوان سوغات بیاورید.

همچنین در انتها روشی را معرفی خواهیم کرد تا بتوانید تمامی کالاهایی که در دبی به فروش می‌رسد را به صورت آنلاین در ایران خریداری و درب منزل تحویل بگیرید. تا انتها با ما همراه باشید.

سوغاتی‌های ارزان قیمت دبی

قطعا دوست دارید هنگام بازگشت از دبی برای خانواده و دوستان یک یادگاری بیاورید. اما گاهی پیدا کردن یک سوغاتی در شهر دبی ممکن است به یک چالش تبدیل شود. دبی شهر گران قیمتی است و قطعا نمی‌توان هر نوع کالایی را در آن خریداری کرد. ما در ادامه چند سوغاتی ارزان قیمت را برای خرید از دبی معرفی خواهیم کرد.

  • فانوس

فانوس‌ها در خانه‌های سنتی اماراتی با شیشه و آینه منبت کاری شده‌اند و به خانه جان می‌بخشند. کار بسیار زیادی در ساخت این فانوس‌ها انجام می‌شود و به همین دلیل یک هدیه بزرگ هستند. فانوس ساخته شده از مس و قلع است که روی آن با دست و ظرافت نازک کاری شده است. سعی کنید نمونه‌ای تهیه کنید که تکه‌های کوچک شیشه‌ای در طرح وجود داشته باشد.

این فانوس‌ها تعداد زیادی زیور آلات پیچیده روی خود دارند. بیشتر فانوس‌ها از آن دسته هستند که می‌توان آن‌ها را روی میز قرار داد یا آن‌ها را از سقف آویزان کرد. هنگام خرید آنها را خوب بسته‌بندی کنید تا در مسیر بازگشت آسیب نبینند. نسخه‌های ارزان آلومینیوم و شیشه از 30 درهم شروع می‌شوند و آن‌هایی که با فلزات گرانبها و با دست ساخته می‌شوند تا 500 درهم نیز می‌رسند.

  • چراغ علاءالدین

همه ما داستان چراغ جادو علاءالدین را شنیده‌ایم! این چراغ‌های برنجی منبت کاری شده با سنگ به همراه کنده کاری پیچیده، می‌توانند یک سوغاتی خوب برای خرید از دبی باشند. ابعاد آن‌ها کوچک است و به راحتی می‌توان در چمدان قرار داد و به عنوان یک هدیه عجیب برای اقوام و دوستان در نظر گرفت. بازار کاراما یکی از مکان‌هایی است که علاوه بر اینکه مکان مناسبی برای قدم زدن است، به شما این امکان را می‌دهد که این گنجینه‌های جواهری را برای خرید از دبی پیدا کنید.

خرید سوغاتی از دبی

مکان دیگر بازار الکرامه در کنار بازار ماهی در دبی است. یک چراغ حکاکی شده زیبا یا یک چراغ با سنگ‌های زیاد یا منبت کاری ممکن است قیمت‌های متفاوتی داشته باشد. این چراغ‌ها را می‌توانید از 50 درهم تا 500 درهم خریداری کنید.

  • ست‌های قهوه خوری

کاوا قهوه خالص خنثی شده با اسید است و یک فنجان از این نوشیدنی بخار پز تجربه شگفت‌انگیزی است. این نوع قهوه در دبی بهترین نوشیدنی است زیرا مردم محلی آن را به چای ترجیح می‌دهند. این قهوه به قدری بخشی از فرهنگ عرب است که آن را در ظروف و فنجان‌های نفیس سرو می‌کنند. قهوه جوش کاوا معمولاً با طلا یا نقره اندود شده و گران‌تر‌ها با حکاکی‌های پیچیده و سنگ‌های نیمه قیمتی منبت کاری شده‌اند.

جام‌ها از مس یا نقره ساخته شده و لبه آن با طلا یا نقره است و کل مجموعه روی سینی‌هایی از نقره یا طلا نازک حمل می‌شود. در خانه‌های سنتی عرب، این ظروف بسیار ارزشمند هستند و اغلب به میراث خانوادگی تبدیل می‌شوند.

قیمت این مجموعه‌های قهوه خوری از 100 درهم برای یک ست ساده تا چندین هزار درهم برای انواع نفیس‌تر متغیر است. آن‌ها را می‌توان به وفور در فروشگاه‌های سوغاتی در دبی مال یا در مرکز خرید امارات پیدا کرد.

  • روغن گل رز

وقتی از کنار زنان عرب رد می‌شوید بویی از رایحه‌های قوی و عجیب و غریب به مشامتان می‌خورد. عطار‌ها روغن‌هایی هستند که از تقطیر گلبرگ‌های گل رز در آب و تحت حرارت و فشار ملایم به دست می‌آیند. سپس روغن‌ها و ادویه‌هایی به آن اضافه می‌شود و مخلوط حاصل را با روغن ملایم چوب صندل مخلوط می‌کنند.

این عطرها بسیار خوشبو هستند که می‌توانید آنها را در بازار عطر در خیابان سیکت الخیل پیدا کنید. در این مکان بطری‌ها با اندازه‌ها و شکل‌های مختلف را پیدا خواهید کرد که همگی حاوی عطر‌های تند و خوشبو ناب هستند.

این عطرها را همچنین می‌توانید در بازار الفلاح پلازاس و هایپرمارکت دبی مال پیدا کنید. قیمت 10 میلی لیتر عطار از حدود 50 درهم شروع می‌شود.

  • کفش سنتی عربی

کفش‌های سبک عربی یادآور شخصیت‌های سندباد و علاءالدین هستند. آن‌ها اغلب باریک هستند و در قسمت انگشتان پا باریکتر هستند. برای آقایان، این کفش دارای نوک فرفری است. کفش‌های سنتی را در انواع رنگ‌ها خواهید یافت.

خرید آنلاین از دبی

بسیاری از این کفش‌ها دست‌ساز هستند و به زیبایی بر روی آنها کار شده است. همچنین کفش‌های زنانه با پاشنه‌هایی با ارتفاع‌های مختلف در دسترس هستند.

بازار پارچه در دبی مکان خوبی برای جستجو کفش عربی است. الکرامه و بازار قدیمی دبی نیز از این نوع کقش‌ها دارند که می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید. این کفش‌ها با قیمتی حدود 50 تا 100 درهم در دسترس هستند.

خرید از دبی بصورت آنلاین

اگر به خرید از دبی علاقه‌مند هستید، حتما لازم نیست به آنجا سفر کنید! با پیشرفت تکنولوژی شرایطی فرآهم شده که می‌توانید از داخل ایران، خرید از دبی را بصورت آنلاین تجربه کنید.

یکی از این راه‌ها، خرید از سایت نون است!

خرید از نون | فروشگاه آنلاین NOON دبی

وبسایت COM.NOON یک فروشگاه اینترنتی در امارات است که می‌توانید هر آنچه نیاز دارید را از آن خریداری کنید. خرید از نون این مزیت را دارد تا با کمترین هزینه، با کیفیت‌ترین کالاها با برندهای معروف جهانی را تهیه کنید.

تجربه خرید از نون ، مانند خرید از فروشگاه‌های آنلاین بین المللی است. اگر به دنبال خرید کالاهای خاص و با کیفیت هستید، خرید از نون می‌تواند نیازهای شما را برطرف کند.

نحوه خرید از نون توسط شرکت بازرگانی Irdelivery

نکته‌ای که باید توجه کنید این است که خرید از نون مختص شهروندان اماراتی است، اما با این حال می‌توانید از طریق شرکت بازرگانی Irdelivery به راحتی از این فروشگاه خرید کنید و درب منزل در ایران کالای خود را تحویل بگیرید.

شرکت بازرگانی Irdelivery شرایطی را محیا کرده که به راحتی بتوانید خرید خودتان را از فروشگاه‌های آنلاین خارجی انجام دهید.

ابتدا وارد سایت نون شوید و کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس لینک آن را برای شرکت بازرگانی Irdelivery ارسال کنید تا هزینه‌های خرید و ارسال آن برایتان محاسبه و به شما اعلام شود. در نهایت پس از تایید، کالای مورد نظر خریداری و درب منزل به شم تحویل داده خواهد شد.

خرید آنلاین نه تنها هزینه‌های شما را کاهش می‌دهد، بلکه امکان دسترسی به طیف وسیعی از کالاها را برایتان محیا می‌کند.

 

کدخبر: 831273 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟