آموزش فیشیال تخصصی

یکی از مراقبت های محبوب و پرطرفدار فشیال صورت است که افراد زیادی علاقه دارند که طریقه درست و اصولی آن را فرا بگیرند.

آموزش فشیال یکی از سرفصل های جزوه اسکین کر مانیا آکادمی است. این دوره دارای تمامی آموزش های مراقبت های پوستی است و با آموختن آن می­توانید به فردی حرفه ای در این زمینه تبدیل شوید.

در این مقاله قصد داریم فیشیال صورت را برای شما توضیح دهیم و همچنین نحوه انجام آن را برای شما شرح خواهیم داد. همچنین جزوه اسکین کر مانیا آکادمی را به شما معرفی خواهیم کرد.

فیشیال چیست؟

فیشیال یک راه عالی و فوق العاده برای شارژ مجدد پوست و خلاص شدن از شر آلودگی های به وجود آمده بر روی پوست است. 

این روش مجموعه ای از درمان های مراقبت از پوست برای صورت شما با هدف لایه برداری پوست و از بین بردن پوست های مرده و ناخالصی ها است.

این مراقبت های پوستی معمولاً شامل بخار دادن، لایه برداری و از بین بردن مواد اضافی و زائد روی پوست است. همچنین در این روش از انواع ماسک های صورت استفاده می کنند و صورت را ماساژ می­دهند تا گردش خون در زیر پوست فرد افزایش پیدا کند.

پوست صورت خود را به چه کسی بسپاریم؟

فیشیال معمولاً یک تجربه آرامش بخش و دل انگیز است، مشروط بر اینکه توسط یک متخصص زیبایی انجام گرفته شود.

 یک متخصص زیبایی یک متخصص دوره دیده است که حداقل 300 تا 1500 ساعت آموزش فیشیال را گذرانده است و همچنین آزمون کتبی و عملی تحت نظارت فنی حرفه ای را گذرانده است. تحت دستان باتجربه این متخصصین ، پوست شما ایمن و عاری از آسیب خواهد بود.

همچنین اگر قصد دارید که در این زمینه تخصص شوید مانیا آکادمی پیشنهادهای شگفت انگیزی برای شما دارد و در مدت بسیار کوتاهی می­توانید به فردی حرفه ای در زمینه فیشیال تبدیل شوید.

پاکسازی پوست

 

نحوه انجام فیشیال صورت

به صورت کلی مراحلی که باید در فیشیال انجام دهید را برای شما شرح خواهیم داد. اما باید بدانید که مراحلی که گفته میشود برای فیشیال عمومی است و فیشیال برای انواع پوست و مشکلات پوستی باهم متفاوت هستند و این آموزش به صورت اجمالی خواهد بود.

  1. آماده سازی

از فرد خواسته می­شود که با ماده شوینده مناسب پوست خود را بشوید و پوستی عاری از مواد آرایشی داشته باشد.

  1. پاکسازی

متخصص فیشیال نیز پوست شما را مواد مناسب پوستتان پاکسازی می­کند تا عاری از آلودگی های محیطی شود.

  1. لایه برداری

بعد از پاک کردن آرایش و پاکسازی کامل پوست، در مرحله بعدی با یک لایه برداری هیجان انگیز مواجه خواهید شد. مرحله مهم و اساسی در فیشیال لایه برداری است. بنابر مشکلات پوستی که دارید متخصص فیشیال تشخیص می­دهد که باید از چه موادی برای لایه برداری پوست شما باید استفاده کند.

هدف از فرآیند لایه برداری پوست خلاص شدن از شر سلول های مرده و دیگر ناخالصی های پوستی است که با انجام آن می­توانید پوستی شاداب تر داشته باشید.

  1. بخور صورت

این کار با دستگاه های مخصوص انجام گرفته می­شود. شما باید 10 تا 15 دقیقه زیر بخار باشید تا منافذ پوست شما باز شوند.

  1. استخراج

مرحله آخر، مرحله استخراج مواد زائدی است که بر روی پوست شما هستند.  متخصص فیشیال، ناخالصی‌ها و مواد زائد  پوستی را که در لایه بیرونی پوست شما هستند را پاک می­کند که شامل پاک کردن آکنه خفیف، جوش‌های سرسیاه و سرسفید و ... است. سپس یک حوله سرد بر روی پوست گذاشته می­شود مرحله انجام فیشیال به پایان می­رسد.

مانیا آکادمی

 

مانیا آکادمی؛ بهترین مرکز تخصصی آموزش فیشیال

اگر می­خواهید به فردی حرفه ای و متخصص در زمینه فیشیال تبدیل شوید و در این حرفه بدرخشید پیشنهاد ما به شما شرکت در دوره های مانیا آکادمی است.

در مانیا آکادمی اساتید مجربی و متخصصی با سال ها سابقه به شما آموزش خواهند داد و شما به صورت غیر حضوری و آنلاین می­توانید در این دوره ها شرکت کنید.

از مزایای این جزوه جامع این است که شما در هر جایی که باشید می­توانید این دوره جامع و کامل را خریداری کنید و به طور کامل تمامی مباحث را فرا بگیرید.

همچنین جزوه اسکین کر مانیا آکادمی می­تواند یک دوره کامل و جامع برای یادگیری مراقبت های پوستی باشد و به شما کمک می­کند تا در کمترین زمان بهترین دوره مراقبت های پوستی را بگذرانید.

در این جزوه می­توانید انواع سر فصل های زیر را فرا بگیرید:

  • آشنایی با آناتومی و فیزیولوژی پوست
  • شناخت انواع پوست ها
  • پاکسازی عمیق پوست
  • آشنایی با انواع ماسک­ها و ماساژ تخصصی پوست
  • لاین مراقبت دست و پا
  • انواع درمان های پوستی
  • جوانسازی و کار با انواع دستگاه های تجهیزات پزشکی
  • شناخت انواع انگل­ها، قارچ­ها، باکتری­ها و درمان آن­ها
  • و سایر تکنیک های تخصصی

جمع بندی

فراگیری و آموزش فیشیال نیاز به مربی و متخصصی دارد که بتواند کوتاه ترین راه آموزشی را در اختیار شما قرار دهد و همزمان تمامی آموزش های لازم به شما داده شود.

اگر قصد دارید به طور تخصصی و حرفه ای وارد این شغل شوید به شما توصیه می­کنیم مانیا آکادمی را انتخاب کنید. زیرا تمامی آنچه که شما به آن نیاز دارید در جزوه اسکین کر مانیا آکادمی جمع شده است.

به طور کلی اگر به دنبال شروع یک حرفه و شغل مناسب هستید این جزوه به شما کمک خواهد کرد تا آینده شغلی درخشانی برای خود بسازید.

دوره‌های مقدماتی و دوره‌‌های پیشرفته

به طور کلی آکادمی مانیا دوره‌های آموزش اسکین کر رو به دو صورت برگزار می‌کنه. نوع اول، دوره‌های مقدماتی یا مبتدی هستند که برای شروع یادگیری از پایه، باید در اون ثبت نام کرد. این دوره‌ها اصول مقدماتی رو به شما آموزش میدن که بعد از یادگیری، بتونید وارد دوره‌های پیشرفته یا تخصصی بشید.

در دوره‌های پیشرفته، هدف، یادگیری جزئیات، کامل کردن تجربیات و افزایش مهارت‌ها هست. اگر در دوره پاک سازی پوست شرکت کردید، بعد از ورود به سطح پیشرفته به شما جزوه پاکسازی پوست داده می‌شه. این جزوه ارزش خیلی زیادی داره و خیلی از هنرجوها به دنبال دسترسی به اون هستن.

دوره مقدماتی پاکسازی پوست

دوره مقدماتی پاکسازی پوست، مقدمه و شرط ورود به دوره‌های پیشرفته‌تر هست. آموزش‌های مقدماتی در چند جلسه اول به صورت تئوری و در جلسات بعدی به شکل عملی ارائه میشن تا ورود به بازار کار برای هنرجوها راحت‌تر بشه.

دوره پیشرفته پاکسازی پوست

ارائه مباحث تکمیلی و آموزش روش کار با دستگاه‌های پاکسازی پوست در دوره پیشرفته قرار دارن. البته تعدادی از دستگاه‌ها در دوره مقدماتی معرفی میشن اما دستگاه‌های این دوره، پیشرفته‌تر هستن. همونطور که بیان شد ارائه جزوه پاکسازی پوست هم از ویژگی‌های دوره تخصصی به حساب میاد.

 

کدخبر: 827022 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟