قیمت استثنایی بلیط هواپیما تهران کیش را از اسنپ تریپ بخواهید

همان‌طور که می‌دانید قیمت بلیط هواپیما تهران کیش یا بلیط کیش تهران به‌صورت روزانه و حتی ساعتی ممکن است تغییر کند. ازاین‌رو پیشنهاد می‌کنیم برای دانستن قیمت بلیط هواپیما اسنپ تریپ را انتخاب کرده تا از تمام این نوسانات و نیز تخفیف‌های ویژه بهره‌مند شوید.

چرا به کیش سفر کنیم؟

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که دوست دارند دور دنیا سفر کنند، اما قیمت‌های گزاف این امکان را به شما نمی‌دهد، باید بگوییم جزیره کیش می‌تواند گزینه خوبی به‌عنوان جایگزین باشد. چراکه در مقابل بودجه هنگفتی که باید برای یک سفر کوتاه اروپایی صرف کنید، می‌توانید آن را برای سیر و سیاحتی طولانی‌مدت و ارزان‌تر در جزیره کیش خرج کنید.

ازاین‌رو می‌توانید با استفاده از پلتفرم‌های آنلاینی چون اسنپ تریپ، بلیطی مقرون‌به‌صرفه برای مقصد کیش تهیه کرده و در یکی از هتل‌های لوکس آن اقامت داشته باشید. در ادامه می‌توانید از مناطق دیدنی چون ساحل درختان نارگیل و دره پرتغالی‌ها دیدن کرده و در پارک دلفین‌ها و باشگاه سوارکاری لحظات شگفت‌انگیزی را تجربه کنید. علاوه‌برآن استفاده از گلایدر، اسکوتر زیردریایی، شاتل سواری و فلای بورد نیز می‌تواند شما را به هیجان آورد.

پرواز تهران کیش چگونه و چقدر طول می‌کشد؟

پرواز تهران کیش

همان‌طور که می‌دانید تقریبا در همه روز‌های هفته می‌توان پروازی را به سمت جزیره کیش یافت. در واقع به دلیل موردتوجه بودن کیش به‌عنوان یک مقصد تفریحی و گردشگری بزرگ، ایرلاین‌های مختلفی چون تابان، کاسپین، ایران‌ایر، ماهان، کیش‌ایر، زاگرس، قشم‌ایر و دیگر ایرلاین‌ها مجاب شده‌اند تا برای مرتفع کردن نیاز مسافران، پرواز‌های زیادی را در طی هفته سازماندهی کنند.

همچنین باتوجه‌به اینکه مسافت هوایی تهران و کیش چیزی حدود 1040 کیلومتر است، واقعا به نظر می‌رسد بهترین راه برای سفر به این جزیره، استفاده از هواپیما بوده و نمی‌توان راه راحت‌تر و سریع‌تری را یافت. بدین ترتیب اگر پرواز شما بدون مداخله عوامل ناخوشایند و غیرمترقبه محیطی صورت پذیرد، می‌توانید انتظار داشته باشید که بتوانید ظرف مدت کمتر از 2 ساعت، خود را در فرودگاه بین‌المللی این جزیره، خوشحال و هیجان‌زده ببینید.

قیمت بلیط کیش تهران چقدر است؟

همان‌طور که پیش‌تر بیان کردیم، قیمت بلیط‌های هواپیمایی فارغ از اینکه به مبدا و مقصد تهران و کیش مربوط باشند، ثبات نداشته و ممکن است حتی در یک روز دچار افزایش یا کاهش شوند. ازاین‌رو پیشنهاد می‌کنیم زمانی که قصد سفر به کیش را دارید، پیوسته یکی از وب‌سایت‌ها یا پلتفرم‌های آنلاین را برای اطلاع دقیق و به‌روز از قیمت‌ها، چک کنید.

از طرفی باید برای خرید بلیط پرواز به کیش، به کلاس پروازی یا نوع بلیطی که تهیه می‌کنید توجه داشته باشید. به عبارتی ازآنجایی‌که برای این مسیر پرتردد، بلیط‌های چارتری و سیستمی موجود بوده و شما می‌توانید اکونومی یا بیزنسی بودن آن را به‌دلخواه و باتوجه‌به بودجه خود انتخاب کنید، هزینه‌ای که در نهایت پرداخت می‌کنید متغیر خواهد بود؛ بنابراین برای انتخاب نوع بلیت خود وسواس لازم را به خرج دهید تا به انتخاب درستی دست یابید.

چطور بلیت ارزان‌قیمت و باصرفه برای کیش پیدا کنیم؟

همان‌طور که در ابتدای مطلب به شما اشاره کردیم یکی از بهترین راه‌ها برای آگاهی از قیمت بلیط هواپیما اسنپ تریپ بوده که وقتی به وب‌سایت یا اپلیکیشن ساده آن مراجعه می‌کنید می‌توانید با استفاده از امکانات آن به‌راحتی پرواز موردعلاقه و مناسب خود را پیدا کنید. علاوه‌برآن یکسری موارد هستند که می‌توانید با درنظرگرفتن آن‌ها بلیط هواپیما تهران کیش را با قیمت مناسب‌تر پیدا کنید که در بخش زیر آن‌ها را لیست کرده‌ایم:

  • اگر برایتان مقدور است، زمان‌هایی که مسافران زیادی کیش را برای مقصد سفر انتخاب می‌کنند، شما به این جزیره سفر نکنید. به عبارتی در تعطیلات عید نوروز، اعیاد و ایام عزاداری و حتی آخر هفته‌ها برنامه سفر به کیش را نچینید.
  • گاهی اوقات بلیط‌های کیش باتوجه‌به نوع ایرلاین، قدری تفاوت می‌کنند. ازاین‌رو شما می‌توانید از این تفاوت قیمت به نفع خود استفاده کرده و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.
  • طبیعتا می‌دانید که انتخاب بلیط بیزنس و فرست کلاس هزینه بلیط شما را افزایش می‌دهد؛ بنابراین به یاد داشته باشید که انتخاب بلیط اکونومی قطعا به نفع شما خواهد بود.
  • حواستان باشد که بلیط‌های چارتری و بلیط‌های لحظه آخری با تخفیف فراوان را از دست ندهید.

چرا بلیط کیش تهران را آنلاین بخریم؟

کیش تهران

چه کسی دوست دارد برای هر کار کوچکی در هوای گرم و سرد به بیرون از خانه برود. اصلا این روز‌ها با وجود این‌همه پیشرفت تکنولوژی چرا باید به دنبال وقت‌کشی در پشت چراغ قرمز و ترافیک باشیم و با وجود خطر بیماری‌های مختلفی همچون کرونا، برای خرید بلیط هواپیما که می‌توانیم آن را آنلاین، بدون دردسر و خیلی راحت و سریع بخریم به بیرون از خانه برویم؟! تمام این سؤال‌ها در واقع اشاره‌ای به مزایای خرید بلیط کیش به‌صورت آنلاین است.

اگر توجه کرده باشید فارغ از راحتی که با روش آنلاین خرید بلیط نصیبتان می‌شود، شما می‌توانید از پشتیبانی 24 ساعته تیمی متخصص و کاربلد سود برده و بلیطی با بهترین و نازل‌ترین قیمت را خریداری کنید. از دیگر مزایایی که با خرید بلیط از یک پلتفرم آنلاین به دست می‌آورید، بررسی و مقایسه انواع بلیط هواپیما از لحاظ نوع ایرلاین، کلاس پروازی، ساعت و تاریخ، قیمت پرواز بر حسب یک‌طرفه یا دوطرفه بودن و از همه مهم‌تر، تخفیفات ویژه است.

پروازی مقرون‌به‌صرفه را به اسنپ تریپ بسپارید

در مطلبی که مطالعه کردید درباره اینکه چرا باید بلیط هواپیما را آنلاین خریداری کرده و از خدمات وب‌سایت‌های معتبر استفاده کرد، صحبت کردیم. همچنین گفتیم یکی از بهترین راه‌ها برای آگاهی لحظه‌به‌لحظه از قیمت بلیط هواپیما اسنپ تریپ بوده که هر لحظه در تلاش است رفاه بازدیدکنندگان از اپلیکیشن خود را فراهم کند.

 

کدخبر: 826770 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟