سانیکس خرید یوسی و سی پی ارزان ارسال فوری

این مسأله باعث شده است که تعداد گیمر‌های جهان به طرز قابل توجهی افزدوده شود و شرکت‌های طراحی بازی، بتوانند بازی‌های جذاب بسیاری را برای مخاطبین بیشتری عرضه کنند. در میان انواع بازی‌هایی که امروزه دارای گیمر‌های چند صد میلیونی هستند نام بازی‌های کالاف دیوتی موبایل (Call Of Duty mobile) و پابجی (PUBG) به چشم می‌خورد؛ بازی‌هایی در سبک بتل رویال و ژانر‌های شوتر اول شخص و اکشن که امروزه توجه‌ی بسیاری از فعالان عرصه گیم را به خود جلب نموده‌اند. در ادامه در مورد این بازی‌ها بیشتر صحبت خواهیم کرد و همچنین سایت سانیکس را به عنوان یکی از بهترین سایت‌ها جهت خرید سی پی کالاف دیوتی و خرید یوسی پابجی به شما معرفی خواهیم کرد.

در حالی که طرفداران دو آتیشه این بازی‌ها مدام در حال تحسین کردن بازی مورد علاقه خود و نقد کردن دیگری هستند عده بسیاری این دو بازی را به عنوان بازی‌هایی با سبک و ژانر مشابه، اما دارای تفاوت قبول دارند و از بازی کردن با هر دوی آن‌ها لذت می‌برند. به باور این افراد بازی کالاف دیوتی موبایل محصول مشترک شرکت‌های اکتیویژن (Activision) و تنسنت گیمز (Tencent Games) و پابجی موبایل محصول شرکت تنسنت گیمز، هر دو بازی‌هایی قوی و باارزش هستند. در ادامه در جهت معرفی این دو بازی به شرح ویژگی‌های مشترک آن‌ها می‌پردازیم.

داستان بازی

در هر دوی این بازی‌ها، بازیکنان از طریق هواپیمایی حامل معمولاً ۱۰۰ نفر، بر روی جزیره یا منطقه‌ای نظامی متروکه که تمامی افراد حاضر در آن باید در نقطه‌ای دلخواه فرود بیایند، عبور می‌کند. تیم‌هایی تشکیل شده معمولاً ۴ نفره که توسط خواست خود افراد تشکیل شده‌اند یا به صورت اتوماتیک توسط خود بازی شکل گرفته‌اند باید با سایر افراد بازی بر سر بقا بجنگند. هر فرد باید با جمع‌آوری منابع لازم درون ساختمان‌ها با مجهز کردن خود به جنگ دشمنان خود برود و برای این‌که آخرین فرد یا گروه زنده باشد نهایت تلاش خود را به کار گیرد.

طراحی و گرافیک فوق‌العاده

گرچه هر کدام از این بازی‌ها کارکتر‌ها و نقشه‌های مخصوص به خود را دارند اما همه آن‌ها با توجه و دقت به جزئیات طراحی شده‌اند. این واقع‌گرایانه طراحی شدن کارکتر‌ها و نقشه‌ها باعث می‌شود که بازیکنان از گذراندن وقت در بازی لذت بیشتری ببرند و خود را در دنیایی موازی حس کنند که در آن از قابلیت‌ها و توانایی‌های بسیاری برخوردار هستند.

قابلیت‌ها

شما می‌توانید در حین بازی، از انواع اسلحه‌ها با سرعت و قدرت متفاوت استفاده کنید؛ از ساختمان‌ها و پدیده‌های طبیعی نظیر سنگ‌های بزرگ جهت پنهان شدن استفاده کنید؛ از وسایل نقلیه گوناگون موجود در بازی برای رفت و آمد سریع‌تر کمک بگیرید و برای هماهنگی بیشتر با هم تیمی‌های خود چت کرده و یا ارتباط صوتی برقرار کنید و...

ارز بازی

ارز در بازی‌های کالاف و پابجی یک ویژگی مشترک است. در واقع ارز این بازی‌ها، واحد پول دنیای هر کدام از این بازی‌ها به حساب می‌آید. گیمر‌های هر بازی با خرید ارز آن می‌توانند به تجهیزات پیشرفته‌تر، بازی‌ها متنوع‌تر، لباس‌های بیشتر و... دست پیدا کنند. این مسأله باعث می‌شود که در برابر دشمنان خود برتری پیدا کنند و از این طریق به کیفیت و درصد احتمال موفقیت بازی‌های آن‌ها افزوده شود. ارز بازی کالاف دیوتی موبایل، سی پی و ارز بازی پابجی، یو سی نام دارد. به خاطر تمام مزیت‌هایی که برخورداری از ارز‌های این بازی‌ها در اختیار بازیکنان گذاشته می‌شود حتی مبتدی‌ترین گیمر‌ها نیز پس از مدتی نیاز به آن‌ها را احساس می‌کنند و به همین دلیل است که خرید یوسی و خرید سی پی، بخشی جدا نشدنی از این بازی‌ها هستند.

ارز بازی

خرید یوسی و یا سی پی برای کاربران این بازی‌ها به آسانی انجام یک پرداخت درون برنامه‌ای است اما خرید یو سی و سی پی برای ایرانیان همانند بسیاری از مسائل دیگر به راحتی شهروندان سایر کشور‌ها نیست. به دلیل تحریم‌های بانکی، خرید یو سی و یا سی پی از طریق درگاه‌های بین‌المللی موجود در بازی‌ها امکان‌پذیر نیست و ایرانیان باید به دنبال راهی برای دور زدن این محرومیت باشند. اما جای نگرانی نیست چرا که افرادی راهکاری کارآمد برای این مشکل پیدا کرده‌اند و شما می‌توانید از طریق سایت‌های مربوطه خرید یو سی و یا سی پی خود را به راحتی انجام دهید.

البته باید گفت که فرآیند خرید یو سی و یا خرید سی پی، تنها زمانی آسان می‌شود که سایتی مناسب و معتبر جهت این امر بیابید و با خیالی راحت، سفارس خود را ثبت کنید. سایت سانیکس یکی از بهترین سایت‌های موجود و فعال در این زمینه است که خدمات خود را به شیوه‌ای فوق سریع و رضایت بخش در خدمت مشتریان خود ارائه می‌دهد. 

قیمت ارزان

اگر برای خرید یو سی و یا سی پی اقدام کرده باشید احتمالاً می‌دانید که حتی شناخته شده‌ترین سایت‌های فعال در این زمینه نیز ممکن است قیمت‌هایی نجومی برای بسته‌های خود تنظیم کنند. در سایت ساینکس خرید یو سی، سی پی و موارد مشابه از طریق بسته‌های متنوع با قیمت مناسب صورت می‌پذیرد. این مسأله باعث می‌شود که مشتریان بتوانند بسته‌ای که تطابق بیشتری با نیاز آن‌ها دارد را بیابند. همچنین قیمت ارزان این بسته‌ها نسبت به بسته‌های مشابه سایر سایت‌ها، یکی از دلایل رضایت مشتریان سایت ساینکس به حساب می‌آید‌.

انجام سریع سفارشات

یکی از ویژگی‌های بازی‌ها کالاف دیوتی موبایل و پابجی این است که جوایز و آیتم‌های جذاب خود نظیر بتل پس را با محدودیت زمانی ارائه می‌دهند. اگر فردی در زمان مورد نظر، یو سی و یا سی پی کافی برای خرید آیتم مورد علاقه خود را نداشته باشد عملاً آن را برای مدت زمان نه چندان کوتاهی از دست می‌دهد و از رقبای خود عقب می‌ماند. بنابراین زمان انجام سفارشات، مسأله‌ای مهم در زمینه خرید یو سی و سی پی به حساب می‌آید. در حالی که اهمیت زمان بر هیچکس پوشیده نیست همچنان اکثر سایت‌های فروش ارز‌های درون بازی، از انجام سریع و به موقع سفارشات مشتریان خود سر باز می‌زنند. دیر انجام دادن سفارشات و فعال کردن بسته‌ها می‌تواند بسیار آزار دهنده باشد و سبب از دست رفتن موقعیت‌های بسیاری شود. اما سایت ساینکس از معدود سایت‌هایی است که به این مسأله اهمیت می‌دهد و در سریع‌ترین زمان ممکن، ارسال بسته خریداری شده به حساب کاربری افراد را انجام می‌دهد.

انجام سریع سفارشات

امنیت

ساخت یک سایت فیک چندان کار سختی نیست. افراد شیاد می‌توانند با ساخت یک سایت تقلبی، پول افراد را به شکلی غیر قانونی تصاحب کنند بنابراین باید نهایت احتیاط را در جهت انتخاب سایت در نظر گرفت. سایت ساینکس با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به شما این اطمینان را می‌دهد که خرید یوسی و یا سی پی شما در سایتی معتبر انجام شده است و جایی برای نگرانی وجود ندارد. 

پشتیبانی ۲۴ ساعته

گرچه طراحی سایت و فرآیند‌های مربوط به ثبت سفارشات به گونه‌ای صورت پذیرفته‌اند که احتمال خطا در آن‌ها وجود نداشته باشد اما پشتیبانی ۲۴ ساعته درون سایت و تلگرام ساینکس، ۲۴ ساعت از هر روز هفته را در خدمت مشتریان عزیز هستند تا هر گونه خطای احتمالی را برطرف کنند.

شما می‌توانید جهت خرید یوسی و خرید سی پی از ساینکس و یا کسب اطلاعات بیشتر به سایت آن به نشانی اینترنتی http://sonics.ir مراجعه کنید.

 

کدخبر: 821080 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟