نکات مهم درباره بروکرهای روبو فارکس و ارانته در بازار بین المللی فارکس

علاوه بر آن مشتریان این بروکر نیز از خدمات این کارگزاری ابراز رضایت دارند.

ارائه ی حساب های منحصر به فرد با شرایط بسیار مناسب برای تریدر های مختلف از جمله خدمات بسیار مناسب این بروکر است، تریدر هایی که اسکلپر هستند و یا سوئینگ گیری می کنند می توانند با استفاده از حساب های بسیار منحصر به فرد این بروکر اقدام به انجام معاملات خود با معقول ترین کمیسیون و اسپرد نمایند.

افراد برای ثبت نام در روبو فارکس می بایست در هنگام ثبت اطلاعات خود کشور محل زندگی خود را ایران انتخاب نکنند. پس از ثبت نام در روبوفارکس افراد می بایست به پشتیبانی پیام دهند و محل اقامت خود، یعنی ایران را به پشتیبانی اعلام نمایند.

گفتنی است که روبوفارکس پشتیبانی با زبان فارسی را دارا نمی باشد و یا خیلی ضعیف هست. اما با این وجود به دلیل عملکرد بسیار خوب و گذشته ی درخشانی که دارد مشتریان بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است.

مزیت های بروکر روبو فارکس

روبوفارکس تا سقف 20 هزار یورو حساب های مشتریانش را بیمه می کند. افراد در این زمینه اطمینان حاصل داشته باشند و بدون مشکل و دردسر خاصی اقدام به فعالیت در بازار فارکس نمایند.

ارائه حساب بسیار مختلف با ویژگی های بسیار مناسب از جمله مزیت هایی است که روبوفارکس از آن برخوردار است. افراد می توانند با کم ترین سرمایه اقدام به باز کردن حساب در این کارگزاری فارکس نمایند.

حداقل سرمایه ی لازم برای باز کردن حساب در بروکر روبوفارکس 10 دلار است.

مورد دیگری که باید به آن اشاره شود، سرعت سرور های بروکر روبوفارکس است. سرور های روبوفارکس عملکرد بسیار مناسبی دارند و تا کنون مشکل خاصی به صورت موثق دیده نشده است.توجه داشته باشید برای ورود به روبو فارکس فارسی از ادرس اصلی ان استفاده کنید

بروکر روبو فارکس فارسی

آیا کارگزاری فارکس در موفقیت افراد تاثیر زیادی دارد؟

انتخاب بروکر برای فعالیت در بازار فارکس بسیار دارای اهمیت می باشد. افراد باید در انتخاب حساب خود دقت نمایند تا از پرداخت کمیسیون و اسپرد های بیش از اندازه در امان بمانند. پرداخت کمیسیون و اسپرد بیش از حد باعث کاهش سود افراد می گردد.

همچنین در صورتی که کارگزاری درستی برای فعالیت در بازار بین المللی فارکس انتخاب نشود شاهد مشکلاتی از جمله باز نشدن به موقع معاملات، واید شدن اسپرد و همچنین فعال نشدن حد سود و حد ضرر از جمله مشکلاتی است که ممکن است در صورت همکاری با یک بروکر نامناسب متوجه افراد می گردد.

افراد برای موفقیت در بازار فارکس علاوه بر این که می بایست در زمینه های روانشناسی معاملات، مدیریت سرمایه، تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی تبحر داشته باشند، باید در انتخاب بروکر نیز دقت کنند تا دچار مشکلات ذکر شده نشوند.

بروکر ارانته

نکات کلی درباره ی بروکر ارانته

بروکر ارانته یکی از بروکر های نو ظهوری می باشد که به ایرانیان خدمات ارائه می دهند. افراد می توانند با افتتاح حساب در این بروکر اقدام به انجام معامله در بازار فارکس نمایند. بروکر ارانته در سال 2018 تاسیس شده است و دفتر مرکزی این بروکر فارکس در قبرس می باشد. این بروکر دارای ویژگی ها و مزیت های بسیار مناسبی می باشد و افراد می توانند از آن ها بهره مند گردند.

افراد می توانند در این بروکر از طریق پلتفرم های معاملاتی مختلفی اقدام به انجام معاملات خود نمایند. برای انجام معاملات از طریق بروکر ارانته افراد می بایست اقدام به نصب پلتفرم متا تریدر 4 و یا متا تریدر 5 نمایند. علاوه بر آن این بروکر برای انجام معاملات به افراد لوریج های مختلفی نیز ارائه می دهد. گفتنی است که سقف لوریج ارائه شده توسط بروکرارانته یک به پانصد می باشد.

تریدر ها با توجه به سبک معاملاتی خود می توانند اقدام به افتتاح حساب در بروکر ارانته نمایند. انواع و اقسام حساب های معاملاتی توسط این بروکر فارکس به افراد ارائه می گردد. این حساب می تواند هم برای اسکلپر ها و هم برای سوئینگ گیر ها مناسب باشد.

مزیت ها و ویژگی های بروکر ارانته

اولین ویژگی که می بایست درباره ی بروکر ارانته ذکر گردد نحوه واریز و برداشت می باشد. واریز و برداشت به این بروکر به صورت های مختلفی امکان پذیر است. افراد می توانند از ارز های دیجیتال، حواله بانکی، وب مانی و پرفکت مانی برای واریز و برداشت به حساب خود استفاده کنند. همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل می توان به پشتیبانی بروکرارانته پیام داد.

پشتیبانی بروکر ارانته به زبان فارسی می باشد. این موضوع نیز یکی از بهترین مزیت هایی است که بروکر ارانته از آن برخوردار است.

افراد می توانند از طریق این بروکر بیش تر از 50 نماد معاملاتی را ترید کنند. برخورداری از حساب های اسلامی و سیستم کپی تریدینگ نیز از جمله دیگر ویژگی هایی است که این بروکر از آن برخوردار می باشد.

قابل ذکر است که منظور است حساب های اسلامی، حساب های بدون سوآپ می باشد. افراد می توانند با توجه به موارد ذکر شده اقدام به تصمیم گیری برای افتتاح حساب و یا عدم افتتاح حساب در بروکر ارانته نمایند.

برای افتتاح حساب در این بروکر نیاز به چه میزان سرمایه است؟

افراد می توانند با توجه به سبک معاملاتی خود اقدام به ورود بروکر ارانته فارسی نمایند. این بروکر برای مشتریان خود چهار نوع حساب معاملاتی ارائه می دهد. این حساب ها دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند. دریافت کمیسیون بسیار معقول در کنار اسپرد های مناسب از جمله ویژگی هایی است که حساب های معاملاتی بروکر فوق دارا می باشد. حداقل سرمایه لازم برای افتتاح حساب در بروکرارانته 50 دلار می باشد. افراد می توانند با این مبلغ اقدام به باز کردن حساب و انجام ترید در بروکر فوق نمایند. این بروکر به دلیل این که تازه تاسیس می باشد ممکن است کمی برای افراد نا مطمئن و دارای ریسک به نظر برسد. افراد می توانند بررسی های لازم را قبل از هرگونه واریز و برداشت انجام دهند.

کدخبر: 820462 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟