بهترین راه های کسب درآمد از پایتون

بسیاری از برنامه نویسان ماهر پایتون وجود دارند که نتوانسته اند با مهارت های خود درآمدی کسب کنند. حتما می پرسید؛ پس چرا به این افراد لقب ماهر را می دهیم در حالی که نتوانسته اند حتی یک هزار تومنی در بیاورند؟ این برنامه نویسان پایتون سینتکس زبان را یاد گرفته اند اما نتوانستند از مهارت های خود برای کسب درآمد از پایتون استفاده کنند. به صورت پیش فرض در نظر گرفته ایم که شما زبان پایتون را آموخته اید ولی از نحوه کسب درآمد اطلاعات درستی ندارید، پس چند مورد از راه های تضمینی کسب درآمد از پایتون را که هر پایتون کاری می تواند از آن استفاده کند، معرفی می کنیم.

چگونگی کسب درآمد از پایتون

برای یک برنامه نویس خبره راه های زیادی برای کسب درآمد وجود دارد. تقاضا برای برنامه نویسان پایتون روز به‌روز در حال افزایش است. این روز ها اکثر مشاغل به سمت آنلاین شدن پیش می روند. این پیش روی به حدی است که حتی فکرش را هم نمی‌کنید. همه این مشاغل به شدت نیازمند برنامه نویسان حرفه ای هستند. همه این عوامل باعث شده است راه های زیادی برای کسب درآمد به وجود بیاید. قصد داریم در ادامه راه های کسب درآمد از پایتون را به شما بگوییم تا از سردرگمی های کسب درآمد خلاص شوید.

روش های مرسوم و غیر مرسوم کسب درآمد از پایتون

اگر تصمیم خود را گرفته اید و می خواهید از پایتون کسب درآمد کنید؛ می توانید از روش های زیر استفاده کنید. البته باز هم تاکید می کنیم قبل از شروع کار حرفه ای از دانش و تسلط خود اطمینان پیدا کنید تا در حین کار به مشکل نخورید. اگر حس می کنید تسلط کافی را ندارید پس هر چه زود تر و سریع تر به یادگیری و آموزش پایتون بپردازید.

توسعه دهنده پایتون

اولین گزینه ای که برای شما در نظر گرفته ایم توسعه دهنده پایتون است. اگر یک برنامه نویس خبره پایتون هستید؛ این بهترین گزینه است. شما می توانید به عنوان یک توسعه دهنده در یک شرکت یا سازمان مشغول به کار شوید. خبر خوب این است که لازم نیست مدرک مرتبط داشته باشید؛ چرا که برای این شغل تنها تخصص کافی است و مدرک هیچ دخالتی ندارد. 

شرکت های زیادی هستند که شما را تنها بر اساس سطح مهارتتان در برنامه نویسی پایتون استخدام می کنند. البته تنها ادعای دانش و مهارت در این حوزه کافی نیست و شما باید دست به کار شوید. برای آن که فرآیند استخدام موفقیت آمیز جلو برود، توصیه می کنیم حتما نمونه کار هایی را آماده داشته باشید تا در حین مصاحبه از آن ها استفاده کنید و مهارت خود را به رخ بکشید.

توسعه دهنده پایتون

اگر بخواهیم با ذکر یک مثال این مسئله را توضیح دهیم؛ به این صورت می شود که به مثلا شما یک توسعه دهنده وب سایت با پایتون هستید. برای آن که در این حوزه تخصصی استخدام شوید باید چند نمونه کار بک اند سایت با پایتون را کد نویسی کرده باشید. سازمانی که شما را با این عنوان استخدام می کند؛ توقع دارد که آموزش تخصصی جنگو را گذرانده باشید و به این فریمورک مسلط باشید.

در ایالات متحده آمریکا میزان درآمد توسعه دهندگان پایتون به طور متوسط مبلغی حدود 116379 دلار در سال می باشد که این امر باعث شده این شغل به یکی از پردرآمد ترین مشاغل تبدیل شود. با رونق هوش مصنوعی؛ فرصت های شغلی بسیار زیادی برای برنامه نویسان ماهر پایتون در حال ظهور است. وب سایت و لینکدین شرکت هایی که علاقه مند به فعالیت در آن ها هستید، بهترین فضا برای جست‌وجوی کار است.

ایجاد استارتاپ

دومین پیشنهاد برای کسب درآمد با پایتون ایجاد استارتاپ است. برای این کار حتما باید یک برنامه نویس ماهر باشید. اولین گام برای ایجاد یک استارتاپ پیدا کردن یک مشکل است. شما باید مشکل را پیدا کنید و در استارتاپ شخیصیتان به حل آن مشکل بپردازید. این مشکل باید به گونه ای باشد که ارزش صرف هزینه و وقت را داشته باشد.

شما می توانید استارتاپ را با ایده خود یا ایده های دیگران راه اندازی کنید. البته به همان میزان که ایده پردازی مهم است؛ عملی کردن آن نیز مهم است و باید با تمام توان آن را انجام دهید. در فرآیند ایجاد یک کسب و کار استارتاپی اگر نمی توانید به تنهایی این کار را انجام دهید بهتر است به تیم سازی بپردازید یا از سایر استارتاپ های بزرگ تر کمک بگیرید و زیر مجموعه آن ها شوید.

فریلنسر

اگر دوست دارید برای خودتان کار کنید و به قول معروف «آقای خودتون» باشید؛ فریلنسری بهترین گزینه است. از مزیای فریلنسری این است که شما می توانید هر جایی از دنیا باشید و برای یک مجموعه در کیلومتر ها دور تر کار کنید. همچنین می توانید شغل ثابتی به دست بیاورید یا پروژه ای کار کنید. کسب درآمد از پایتون با این روش یکی از مرسوم ترین حالات ممکن است و افراد زیادی با این شیوه امرار معاش می کنند.

برای گرفتن پروژه به صورت فریلنسری؛ بهترین راه استفاده از سایت ها و پلتفرم هایی مانند Upwork و Freelancer است. با ایجاد پروفایل در این وب سایت ها می توانید با کارفرمایان ارتباط بگیرید و در صورت توافق مشغول به کار شوید.

ساخت وبلاگ

یکی دیگر از راه های کسب درآمد از پایتون؛ ساخت وبلاگ است. البته در این نوع از کسب و کار عمده فعالیت شما تولید محتوای متنی است. برای ایده گرفتن در این نوع از کسب و کار می توانید از سایر افرادی که به این شکل فعالیت می کنند الهام بگیرید. در تولید محتوای وبلاگ سعی کنید محتوای یونیک، خلاقانه و مفید برای کاربر ایجاد کنید.

پس از این که مخاطبانتان به میزان قابل توجهی رسید، می توانید شروع به تبلیغات کنید و از سایر وب سایت ها نیز تبلیغات بگیرید. نکته ای که باید رعایت شود این است که در این کار نیازمند بازاریابی قوی هستید تا بتوانید جذب مخاطب داشته باشید.

شرکت در مسابقات برنامه نویسی

شرکت در مسابقات برنامه نویسی

یکی از روش های غیر مرسوم در کسب درآمد از پایتون شرکت در مسابقات برنامه نویسی است. با شرکت در این مسابقات و برنده شدن در آن‌ها می توانیید کسب درآمد کنید. این مسابقات سراسر سال در تاریخ های مشخصی برگزار می‌شوند و جوایز با مقادیر قابل توجهی نیز دارند. برای پیدا کردن این مسابقات می توانید در گوگل جستجو کنید.

البته باید این را بدانید که در هر کدام از این روش ها آموزش جامع و کامل پایتون نقش به سزایی دارد و باید این مسئله را جدی بگیرید. آن چیزی که در آموزش پایتون اهمیت دارد کیفیت آن است. در حین تهیه یک دوره پایتون باید دقت کنید که آن منبع قابل اعتماد باشد و خروجی های موفقی نیز داشته باشد.

یکی از منابع آموزش پایتون که توانسته مخاطبان زیادی را به خود جذب کند و خوش بدرخشد؛ سایت darsman.com است. آکادمی درسمن ارائه دهنده آموزش های پایتون مقدماتی، آموزش پایتون پیشرفته و آموزش جنگو پیشرفته می باشد که می توانید از آموزش های آن ها استفاده کنید و به عنوان یک متخصص وارد بازار کار شوید.

کلام آخر با شما عزیزان جویای درآمد:

قطعا راه‌های کسب درآمد از پایتون محدود به روش‌هایی که گفتیم نیست و راه‌های بسیار دیگری نیز وجود دارد. اما این روش‌ها قطعا بهترین روش‌های کسب درآمد از پایتون هستند و می‌توانند نیازهای مالی شما را مرتفع کنند. امیدواریم با استفاده از این روش‌ها به درآمدهای بالایی برسید. شما از چه راه هایی را برای کسب درآمد با پایتون توصیه می‌کنید؟

کدخبر: 815754 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟