نکاتی که پیش از خرید پکیج زمینی باید بدانید

عملکرد پکیج

بطور کلی پکیج ها در دو نوع دیواری و زمینی تولید می شوند . از آنجاییکه پکیج های زمینی قدرت بیشتری دارند، صروصدای بیشتری تولید می کنند و از این جهت بهتر است درفضایی مثل بالکن نصب شوند.

از طرفی هر دو نوع پکیج زمینی و هوایی لازم است در شرایطی نصب شوند که تهویه هوایی مناسبی داشته و co2 حاصل از سوخت را بخوبی دفع کنند.

برای این که مشعل در این دستگاه ها روشن شود در محفظه احتراق سوخت و هوا وارد شده و با یکدیگر ترکیب می شوند تا شعله تشکیل شود. گرمایی که از شعله ایجاد می شود مبدل های حرارتی را گرم نموده و آب موجود در مبدل های حرارتی که شامل مبدل حرارتی اولیه و مبدل حرارتی ثانویه هستند با بالا رفتن دمای مبدل گرم می‌ شوند.

آب گرم موجود در مبدل حرارتی اولیه برای گرمایش محیط به رادیاتورها ارسال شده اما آب مبدل ثانویه به شیر های آب گرم می رسد. در پکیج های زمینی برقی به جای مبدل، المنت هایی وجود دارد که گرمای مورد نیاز برای گرم کردن آب را فراهم می کنند.

در هنگام خرید پکیج زمینی به چه مواردی باید توجه نمود؟

1 - قبل از آنکه برای خرید پکیج زمینی دست به کار شوید، ابتدا باید مکانی که قرار است پکیج را برای آن تهیه کنید ، سنجیده و بررسی کنید که آیا پکیج زمینی برای مکان مورد نظر شما مناسب تر است یا پکیج دیواری؟ در صورتی که پس از بررسی موقعیت مکانی و مشاوره با یک کارشناس با تجربه، به این نتیجه رسیدید که پکیج زمینی برای آن مکان مناسب تر است در ادامه به موارد زیر دقت کنید.

2 - در نظر گرفتن نوع سوختی که در مکان مورد نظر شما در دسترس است، یکی از مهم ترین نکاتی است که در هنگام خرید پکیج زمینی باید به آن دقت کنید، زیرا پکیج های زمینی از نظر مصرف سوخت مدل های متفاوتی دارند که شامل گازی، گازوئیلی، دوگانه سوز و برقی می باشد. بنابراین باید در هنگام خرید پکیج نوع مناسب آن را با توجه به سوختی که در دسترس دارید انتخاب کنید.

3 - توجه به تک مبدله یا دو مبدله بودن پکیج زمینی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است ، بنابراین هنگام خرید ابتدا باید مشخص کنید که به چه منظور قصد خرید پکیج زمینی را دارید آیا فقط می‌خواهید این دستگاه تنها آب مصرفی مورد نیاز شما را گرم کند و یا برای گرم کردن محیط می خواهید از آن استفاده کنید؟ اگر فقط برای تامین آبگرم قصد خرید پکیج زمینی را دارید بهترین پکیج ها برای شما پکیج های تک مبدله هستند، اما اگر قصد دارید پکیج زمینی را هم برای گرم کردن محیط و هم تامین آب گرم مصرفی خریداری و نصب کنید لازم است که پکیج های دو مبدله را انتخاب کنید.

4 - نکته بعدی هنگام خرید پکیج زمینی این است که جای نصب پکیج را مشخص کنید. زیرا پکیج های زمینی برای نصب در فضای درونی خانه و یا فضای بیرون از آن نیز به دو دسته تقسیم بندی می شوند . در صورتی که بخواهید پکیج را درون فضای منزل قرار داده و آن را نصب کنید پکیج های بدون فن مناسب بوده اما اگر قصد قرار دادن پکیج زمینی در حیاط خلوت، تراس یا زیر زمین را دارید استفاده از پکیج های فن دار مناسب هستند.

فراموش نکنید که از نظر ایمنی بهتر است پکیج های زمینی در خانه هایی که متراژ آن ها کوچک بوده و نهایت ۶۰ متر است در فضای باز نصب شده و از نوع فن دار باشند.

مزایای استفاده پکیج زمینی

  1. یکی از مزایای پکیج های زمینی این است که می توان از آن ها در محیط های مختلف با متراژهای متنوع و ظرفیت‌های حرارتی مختلف استفاده نمود.

  2. پکیج های زمینی در مقایسه با موتورخانه ها سوخت کمتری را مصرف می کنند.

  3. استفاده از پکیج زمینی باعث می شود تا هر واحد به صورت مستقل سیستم گرمایشی خود را داشته باشد.

  4. برای جلوگیری از ایجاد نوسانات دمایی مخزن آب گرم موجود می باشد.

  5. پکیج های زمینی نسبت به موتورخانه های قدیمی نیاز به سرویس و نگهداری پرهزینه ندارد.

  6. برای استفاده از این دستگاه ها نیاز لوله کشی های گسترده ندارد.

  7. در این دستگاه ها کلیدهای دو حالته وجود دارد که می ‌توان از هر حالت در فصول مختلف مانند فصول سرد و گرم استفاده نمود.

  8. این دستگاه ها توانایی تامین آب گرم را به صورت دائم و پیوسته دارند.

تاسیسات لطفی مرکز فروش و خدمات پکیج در کرج

با توجه به اینکه پکیج های زمینی در انواع برندها مانند ایران رادیاتور، ایساتیس، بوتان، آریستون، و غیره موجود می باشند برای انتخاب مناسب ترین برند پکیج زمینی و همچنین برخورداری از مشاوره های رایگان در خصوص انتخاب مناسب ترین دستگاه می‌توانید با تاسیسات لطفی تماس گرفته یا به صورت حضوری به این مرکز مراجعه کنید.

تاسیسات لطفی، نمایندگی فروش و خدمات تولیدکنندگان برتر پکیج می باشد و انواع پکیج را با گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می نماید.

نمایندگی ایران رادیاتور در کرج، نمایندگی ایساتیس در کرج و نمایندگی آریستون در کرج از جمله نمایندگی های فروش می باشد که تاسیسات لطفی طی آن محصولات این شرکتها را در کرج عرضه می نماید.

برای کسب اطلاع از قیمت و شرایط نصب و گارانتی با تاسیسات لطفی تماس بگیرید .

  • تاسیسات لطفی ۰۹۱۲۵۶۴۱۲۲۴

  • www.tmilofti.ir

کدخبر: 815616 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟