چرا بهترین اسید برای گرفتگی لوله فاضلاب، باز هم مناسب نیست؟!

سایت برچسب به عنوان بزرگ ترین مرجع اینترنتی خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی در سراسر تهران، بیشترین تجربه را در حوزه این خدمات داشته و با بهترین و حتی نامناسب ترین ابزارهای آن آشنایی دارد. در ادامه راهنمایی جامعی از بهترین محلول های لوله بازکن توالت، سینک، چاه حمام و... را که برگرفته از این سایت است، ارائه داده ایم.

آنچه در این مطلب می خوانید:

  • بهترین مایع لوله بازکن چیست؟ (اکتیو، رخشا یا اتک؟)
  • آیا شرکت های لوله بازکنی شمال تهران هم از مایع لوله باز کن استفاده می کنند؟
  • بهترین اسید برای گرفتگی لوله فاضلاب جان شما را به خطر می اندازد!
  • لوله بازکنی برچسب؛ با ابزارهای پیشرفته و عدم استفاده از بهترین محلول لوله بازکن توالت!

بهترین مایع لوله بازکن چیست؟ (اکتیو، رخشا یا اتک؟)

اگر به دنبال بهترین محلول لوله بازکن توالت، حمام، سینک و... باشید، به احتمال زیاد مارک هایی مثل: مایع لوله بازکن اکتیو، رخشا و اتک به شما پیشنهاد می شوند. این برندها عموما لوله بازکن های قوی هستند که قابلیت های زیر را دارند:

  • دارای مواد ضدعفونی کننده و تمیز کننده؛
  • از بین برنده بوی زننده و نامطبوع فاضلاب؛
  • دارای ترکیبات محافظت کننده در برابر خوردگی و پوسیدگی لوله ها؛
  • قابل استفاده در رفع گرفتگی لوله های دستشویی، حمام، ظرفشویی و… (چند منظوره بودن محلول لوله باز کن)

تمامی انواع محلول لوله بازکن، موادی با ترکیبات قوی هستند؛ اما نقدی که ما به استفاده از انواع مایع لوله بازکن داریم به کیفیت و کارایی این مواد مربوط نیست، بلکه به اثرات ناشی از مصرف این مواد بر سیستم لوله کشی و جان افراد باز می گردد.

حتی بهترین اسید برای گرفتگی لوله فاضلاب هم هرگز توصیه نمی شود!

جهت رفع گرفتگی لوله فاضلاب راه های زیادی وجود دارد که با توجه به شدت و نوع گرفتگی، می توان از آنها استفاده کرد. به عنوان مثال اگر شدت گرفتگی زیاد نباشد، می توانید از روش های خانگی جهت برطرف شدن آن استفاده کنید. این روش ها شامل موارد زیر هستند:

  • استفاده از آب جوش
  • ترکیب جوش شیرین و سرکه (قویترین محلول لوله بازکن خانگی)
  • استفاده از بهترین محلول لوله بازکن توالت (اکتیو و اتک)
  • فنر لوله بازکن دستی
  • تلمبه دستی لوله بازکن

اما چرا می گوییم حتی بهترین اسید برای گرفتگی لوله فاضلاب مناسب نیست؟!

احتمالا اولین راه حلی که در مواجه با مشکل گرفتگی فاضلاب به ذهنتان می رسد، استفاده از مایع لوله بازکن باشد؛ اما این کار عواقب خطرناکی از جمله سوراخ شدن لوله ها را به همراه دارد.

درست است که اسید لوله باز کن نیاز به صرفه هزینه سنگینی ندارد، اما برای رفع و ترمیم سوراخ لوله های فاصلاب، هزینه بسیار هنگفتی باید پرداخت کنید!

آیا شرکت های لوله بازکنی شمال تهران هم از مایع لوله بازکن استفاده می کنند؟

روش ها و ابزارآلات پیشرفته تری نیز جهت باز کردن لوله و چاه فاضلاب وجود دارد که استفاده از آنها توسط متخصصین چاه بازکنی شمال تهران برچسب و دیگر مناطق این شهر به صورت تضمینی و فوری صورت می گیرد؛ این ابزارآلات عبارتند از:

  • پمپ تراکم هوا
  • دستگاه کارواش
  • فنر برقی لوله بازکنی
  • دستگاه موتور جت

استفاده از این ابزار منجر به باز شدن 100% گرفتگی فاضلاب شده و همچنین میزان کثیف کاری بعد از انجام کار به حداقل می رسد.

از این رو پیشنهاد ما به شما این است که در هر کجای شهر تهران که هستید، به جای استفاده از بهترین اسید برای گرفتگی لوله فاضلاب، به صورت 24 ساعته، هر زمان که نیاز داشتید با شماره تلفن تکنسین های لوله بازکنی شمال تهران یا دیگر مناطق این شهر در سایت برچسب (barchasb.net) تماس گرفته و خدمات لوله بازکنی مد نظر خود را درخواست دهید.

متخصصان لوله بازکنی شمال تهران از ابزارهای پیشرفته به جای مایع لوله بازکن استفاده می کنند.

لوله بازکنی شمال تهران برچسب خدمات خود را به صورت شبانه روزی ارائه میدهد. از این رو تکنسین های ما بلافاصله پس از تماس شما در کمتر از 20 الی 30 دقیقه خود را به محل مورد نظر می رسانند و پس از تشخیص نوع و میزان گرفتگی، با بهترین تجهیزات لوله بازکنی، اقدام به رفع گرفتگی لوله فاضلاب شما می کنند.”

بهترین اسید برای گرفتگی لوله فاضلاب جان شما را به خطر می اندازد!

با توجه به تجربه بالایی که سایت برچسب در خصوص ارائه خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی دارد، یکی از مشکلات پر تکراری که مردم با مشاوران این سایت مطرح می کنند، رفع سوختگی با اسید چاه بازکن است. در واقع به دلیل خطرات زیادی که مایع لوله بازکن دارد، باید در استفاده از آن بسیار احتیاط کرد.

بسیاری از کاربران در قسمت چت سایت پیام می دهند که کودکشان از سر کنجکاوی به مایع لوله باز کن دست زده و دچار سوختگی شده است و یا خودشان هنگام استفاده از مایع لوله باز کن قوی، متاسفانه دچار سانحه شده و دست یا چشم شان سوخته است. از این رو حتی بهترین اسید برای گرفتگی لوله فاضلاب هم تمامی این عواقب را دارد.

با توجه به توضیحات بالا به شما پیشنهاد می کنیم، در هر کجای تهران که هستید (شریعتی، قیطریه، قلهک و...)، هر زمان که دچار گرفتگی چاه شدید، به جای استفاده از بهترین محلول لوله بازکن توالت و اسیدهایی از این قبیل، اینجا کلیک کرده و با دریافت شماره تلفن تکنسین لوله بازکنی شریعتی برچسب یا دیگر محدوده های این شهر، به صورت تضمینی اقدام به رفع مشکل خود کنید.

سوختگی با بهترین محلول لوله بازکن توالت

“تمامی نیروهای لوله بازکنی شریعتی برچسب دارای تخصص و مهارت لازم در زمینه لوله بازکنی می باشند. این افراد آموزش های لازم برای کار با دستگاه های مختلف را دیده اند و از تجهیزات به روز برای برطرف کردن گرفتگی لوله و رفع مشکل استفاده میکنند.”

لوله بازکنی برچسب؛ با ابزارهای پیشرفته و عدم استفاده از بهترین محلول لوله بازکن توالت!

لوله بازکنی برچسب سالیان سال است که ارائه دهنده تمامی خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی با مناسب ترین قیمت و نرخ اتحادیه می باشد. از این رو به جای استفاده از بهترین اسید برای گرفتگی لوله فاضلاب و مواجه شدن با عواقب آن، با خیالی آسوده از خدمات این شرکت استفاده کنید.

تمامی تکنسین های لوله بازکن سایت برچسب موظفند از ابزارهای پیشرفته و تخصصی برای رفع گرفتگی لوله ها استفاده کنند. استفاده از هرگونه اسید و مایع لوله بازکن در دستورنامه کار این افراد، ممنوع اعلام شده است.

سایت barchasb.net دارای تیم رضایت سنجی بوده و ایشان پس از انجام کار با شما تماس گرفته و میزان رضایت شما از کار را جویا می شوند و در صورت نارضایتی مشتریان، حتما موضوع را پیگیری خواهند کرد.

 

کدخبر: 815157 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟