رونیکس خود را موظف می داند همیشه به روز و در سطح استانداردهای جهانی باشد

به گزارش رکنا، محسن رامخو، قائم مقام مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت رونیکس در گفت‌وگو با رکنا گفت: امسال نخستین سالی است که رونیکس در نمایشگاه صنعت ساختمان حضور پیدا کرده‌ و اصلی‌ترین هدفمان نیز گسترش ارتباطات با مشتریان و کم شدن فاصله با مخاطبان است.

وی در ادامه گفت: این نمایشگاه نسبت به رویدادهای تخصصی دیگر بسیار با ارزش‌تر است؛ چراکه صنعت ساختمان ارتباط زیادی با چندین صنعت دیگر دارد و اینگونه به راحتی می‌توانیم مخاطبان گسترده‌تری را شناسایی و نیازسنجی کنیم.

رامخو گفت: رونیکس برخلاف سایر شرکت‌های که صرفا به دنبال نمایش هستند، تلاش می‌کند که در عمل، خودش را ثابت کند و در این راستا، تلاش کرده تا تنوع محصولات تا حد ممکن بالا ببرد.

وی گفت: در نمایشگاه صنعت ساختمان، نوع معرفی محصولات رونیکس برای بازدیدکنندگان به خوبی قابل لمس است. شاید یک مخاطب بتواند بسیاری از ابزارهای مورد نیازش را از طریق فضای مجازی تهیه کند ولی قابل لمس بودن محصولات و دیدن کیفیت آنها از نزدیک، بسیار مهم‌تر و تاثیرگذارتر است. 

او با اشاره به اینکه تبلیغات فرد به فرد در جذب مخاطب اثرگذاری بیشتری نسبت به انواع دیگر تبلیغات دارد گفت: مهم‌ترین تبلیغ، انتقال تجربه استفاده از محصولات توسط مصرف کنندگان است. رونیکس جزء معدود برندهایی است که مخاطبانش در لایه‌های زیرین در زمینه معرفی محصولات به آن کمک می‌کند.

قائم مقام مدیرعامل شرکت رونیکس تاکید کرد: به باور ما، برای رقم خوردن یک اتفاق خوب، همه قسمت‌ها باید خوب کار کنند؛ لذا در این راستا به دنبال به روزترین‌های صنعت ابزارآلات در دنیا هستیم.

این عضو هیئت مدیره شرکت رونیکس در ادامه تاکید کرد: ما خود را به عنوان شرکتی که مسئولیت تامین ابزارآلات‌ مورد نیاز صنعت ساختمان کشور را دارد، موظف می‌دانیم با شناخت ویژگی‌های دنیای جدید و در راستای احترام به مخاطب، به روز بودن خود را حفظ کنیم. همچنین تغییرات محصولات هم بر اساس استانداردهای جهانی است.

او در پایان در پاسخ به اینکه میزان تاثیرگذاری نمایشگاه برای ثبت برند رونیکس در ذهن مخاطب را تا چه اندازه مفید می‌داند، گفت: هدف ما در نمایشگاه ارتباط با مخاطبان و شناخت نیازهای مشتری است. خوشایندترین اتفاقی که ممکن است برای یک برند رخ دهد این است که مخاطب عام بدون واسطه با آن برند ارتباط برقرار کنند.

وی در پایان گفت: مدیران موفق، از پشت میز تصمیم‌گیری نمی‌کنند. با پشت‌میز نشینی، نمی‌توان نیازهای مخاطب را شناخت و با او ارتباط برقرار کرد؛ لذا حضور در نمایشگاه، ما را بیشتر از همیشه به مخاطب نزدیک می‌کند.

کدخبر: 916487 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟