رونیکس با ۲ هزار و ۵۰۰ نوع کالا، متنوع‌ترین برند ابزار ایران است

رضا رامخو، مدیرعامل شرکت رونیکس در گفت‌وگو با رکنا با اشاره به اینکه نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، یکی از بهترین راه‌های ارتباط با مشتری است، گفت: مدیری که پشت‌میز نشین است، تصمیم‌های پشت‌میزی می‌گیرد در نتیجه ایده‌هایی که ارائه می‌دهد نیز برای بازار هدف کارایی نخواهد داشت. 

وی گفت: یکی از راه‌هایی که مدیران شرکت‌ها می‌توانند به طور دقیق متوجه شوند که مخاطب چه خواسته‌ها و نیازهایی دارد، حضور و شرکت در نمایشگاه‌های مختلف است. در واقع صاحبان برندهای مختلف، باید بر اساس نیازهای جامعه هدف استراتژی داشته باشند و محصولات متنوع تولید کنند.

رامخو تاکید کرد: مخاطبان هدف در سطح‌های مختلف از خرده‌فروش گرفته تا عمده فروش، مصرف‌کننده عادی گرفته تا حرفه‌ای، از فعالان ساختمانی گرفته تا شرکت‌های بزرگ ساختمانی و... درخواست‌ها و نیازها را با ما مطرح می‌کنند و در نهایت بر اساس نیازهای مخاطب، محصول نهایی تولید می‌شود.

رضا رامخو با اشاره به اینکه مراحل رشد کردن، تدریجی است و برای جذب مخاطب باید زمینه‌چینی شود، گفت: در هر کسب و کاری، ابتدا باید اساس آن کار بنا و بعد تبلیغات انجام شود. اگر کیفیت خوب نباشد، تنوع کامل نباشد، منابع انسانی به درستی آموزش‌های لازم را فرا نگرفته باشند و خدمات پس از فروش مناسبی نیز وجود نداشته باشد، هر تبلیغی به ضدتبلیغ بدل می‌شود. ما در تمام این سالها تلاش کردیم تا بتوانیم بی‌نقص‌ترین محصول را برای مخاطب تبلیغ کنیم.

او در ادامه در تبیین گفته‌هایش تاکید کرد: برای مثال، رونیکس، خدمات پس از فروش ۲۴ ساعته دارد و برای این مهم، برنامه‌ریزی‌های زیاد و طولانی‌مدتی انجام داده است. همچنین در این راستا، بزرگ‌ترین بانک قطعات کشور در صنف ابزار را با ۳۴ هزار نوع قطعه، در دست گرفتیم تا جایی برای نگرانی مشتری از نبود یا کمبود قطعه وجود نداشته باشد.

وی گفت: از جمله وجوه تمایز رونیکس با سایر شرکت‌های تولید کننده قطعات می‌توان به کیفیت، تنوع، خدمات پس از فروش و رفتار سازمانی متفاوت اشاره کرد. رونیکس با ۲ هزار و ۵۰۰ نوع کالا، متنوع‌ترین برند ایران است. 

وی در پاسخ به اینکه چقدر محصولات رونیکس قابل رقابت با سایر محصولات مشابه است؟، گفت: ما نقاط ضعف و قوت بیش از ۳۰۰ کارخانه از برندهای اصیل دنیا را بررسی می‌کنیم تا زمانی که می‌خواهیم محصولی را تولید یا وارد کشور کنیم، بهترین و با کیفیت‌ترین آن را ارائه دهیم.

او درباره وضعیت رضایت مخاطب از محصولات رونیکس گفت: متاسفانه در کشور همه مردم، با تنوع ابزار و نحوه استفاده از آن آشنایی کامل و لازم را ندارند؛ بنابراین در این راستا تصمیم گرفتیم در عرصه تبلیغات، اطلاع‌رسانی جمعی در خصوص نحوه انتخاب و کار با ابزار را داشته باشیم.

رامخو با اشاره به اینکه دارا بودن کیفیت بالای محصولات انتها ندارد، گفت: در همین راستا، برای کیفیت محصولات سقف در نظر می‌گیریم و طبیعتا قرار نیست برای کاهش قیمت، کیفیت را فدا کنیم. 

او در پایان گفت: رونیکس یک برند ایرانی است که یک تعدادی جوان ایرانی آن را در دنیا خلق کرده‌اند. به امیدخدا، تا دو ماه دیگر یکی از بزرگ‌ترین کارخانه ابزار در ایران را نیز راه‌اندازی خواهیم‌کرد. لازم به ذکر است، شرکت رونیکس، بیش از 700 نیرو در سراسر کشور دارد که همگی از جوانان خوش ذوق و خلاق ایرانی هستند.

کدخبر: 915788 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟