توکن یونیک فایننس (UNQT) چیست و چه کاربردی دارد؟

به گزارش رکنا، شرکت یونیک فایننس(unique finance) در سال ۲۰۱۶ فعالیت خود را در سوئیس شروع کرده است و ادعا میکند به خرید و فروش سهام شرکت های معروفی مانند فیسبوک و اپل و … در بورس نزدک مشغول هستند.به صورت کلی نظریه های گوناگونی در مورد شرکت یونیک فایننس وجود دارد اما اکثر پروژه هایی که به سرمایه گذاران و سایر افراد قول سود اوری زیاد با جذب زیر مجموعه را میدهند، همگی سواستفاده کرده اند و به کشور های دیگر متواری شده اند. مجموعه یونیک فایننس در اغازه دوره جدید از تجارت خود توکن خود را عرضه کرده است که در این مقاله قصد داریم به معرفی UNQT و کاربرد های ان بپردازیم.

توکن یونیک فایننس چیست؟

در تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۲۱ شرکت سرمایه گذاری هرمی یونیک فایننس اقدام به ارائه توکن خود با حداکثر عرضه ۱۰۰ میلیون ارز نمود.

این توکن بر بستر بلاک چین اتریوم ایجاد و منتشر شده است و با نماد اختصاری UNQT نمایش داده می شود.

به گفته شرکت یونیک فایننس این توکن با صرف ساعت ها تحقیق بی شمار و هزینه های میلیون دلاری برای تامین بودجه این تحقیقات با هدف تامین مالی شبکه و تسهیل معاملات بدون مرز برای مشتریان و همچنین ترکیب دو بخش بازار مالی جهانی و بازار ارز های دیجیتال ایجاد شده است.

ارز دیجیتال یونیک فایننس در سایت کوین مارکت کپ لیست نشده است و هیچ صرافی معتبری معاملات آن را ارائه نمی دهد.

کاربرانی که قصد خرید و فروش این ارز را دارند میتوانند با نصب و راه اندازی کیف پول متامسک از طریق سه پلتفرم Uniswap V2، Uniswap V3 و Sushiswap که در واقع صرافی های غیر متمرکز هستند اقدام به خرید و فروش این توکن نمایند.

سقف قیمت تاریخی این ارز ۷.۹۲۳۱ دلار بوده است و با حجم بازار معاملاتی ۱.۴۴۹.۶۷۳ میلیون دلار در رنک جهانی ۲۲۱۲ قرار دارد.

توکن یونیک فایننس یکی از جدید ترین ارز های بازار است و با توجه به اینکه فاقد تیم توسعه دهنده معتبری است، راه زیادی برای اثبات اعتبار خود دارد. بنابراین برای خرید این توکن مانند سایر ارز های تازه وارد با دقت و به صورت پله خرید کنید.

کدخبر: 821663 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟