دانلود قسمت 21 جیران (کامل+ پشت‌صحنه) | دانلود قسمت بیست و یکم سریال جیران با حجم رایگان و لینک مستقیم

دانلود قسمت 21 سریال جیران

قسمت 21 سریال جیران (قسمت بیست و یکم) ساخته حسن فتحی منتشر شد. برملا شدن رابطه جیران و سیاوش پیش از وصلت با شاه دردسرهای زیادی را برای آن دو به همراه داشته که همچنان نیز ادامه دارد.

برای دانلود قسمت 21 بیست و یکم سریال جیران با لینک مستقیم و ترافیک رایگان بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود قسمت 21 سریال جیران

*****************

معرفی بازیگران قسمت بیست و یکم سریال جیران

بازیگران: پریناز ایزدیار، بهرام رادان، مریلا زارعی، مهدی پاکدل، امیر حسین فتحی، هومن برق نورد، امیر جعفری، رویا تیموریان، غزل شاکری، رعنا آزادی ور، سمیرا حسن پور، ستاره پسیانی،  مهدی کوشکی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی ور، محمد شیری، الهام نامی، نسیرین نکیسا

نویسنده: احسان جوانمرد، حسن فتحی

کارگردان: حسن فتحی

تهیه‌کننده: اسماعیل عفیفه

فیلم‌بردار: علیرضا رنجبران

موسیقی: فردین خلعتبری

خواننده: همایون شجریان

تدوین‌گر: بابک رضاخانی

دانلود قسمت 21  سریال جیران دانلود قسمت بیست و یکم جیران

خلاصه داستان قسمت 21 سریال جیران (قسمت بیست و یکم)

پیش از بررسی داستان قسمت 21 جیران بد نیست مروری داشته باشیم بر آنچه در قسمت پیشین این سریال اتفاق افتاده است:

پس از حضور ناگهانی جیران در اردوگاه شکار شاه و نجات جان او و متعاقباً باخبر شدن ناصرالدین شاه از باردار بودن جیران، او بار دیگر به سوگلی قبله عالم بدل شد. این موضوع به هیچ عنوان به مذاق دیگر زنان حرمسرا خوش نمی‌آید.

به ویژه برای تاجی که قرار بود پسرش به عنوان ولیعهد برگزیده شود اما شاه با شنیدن خبر حامله بودن جیران این امر را به بعد موکول کرد. از طرف دیگر کوچول خان که جیران او را از خدمتگذاری اخراج کرده بود، با فاش کردن رابطه بین سیاوش و جیران پیش از وصلت با شاه، ولوله‌ای در قصر به راه انداخته است.

زنان حرمسرا هم که منتظر فرصتی بودند تا جیران را چشم شاه بیاندازند، به اعتراض بست نشسته اند، تا دختر روستایی را که دل از شاه برده سر جایش بنشانند، جیران از سیاوش یاری می‌طلبد و نگاه سیاوش به نگاهی آشنا گره می‌خورد….

پیشنهاد می‌کنیم دانلود قسمت بیست و یکم سریال جیران را به هیچ عنوان از دست ندهید چرا که این اپیزود دست خوش اتفاقات غیرمنتظره‌ای خواهد بود. برای دانلود قسمت 21 جیران بر روی لینک موجود در ابتدای صفحه کلیک نموده، کیفیت دلخواه خود را دریافت و از تماشای آن لذت ببرید.

تصاویر قسمت 21 بیست و یکم و سریال جیران

زمان پخش قسمت 21 سریال جیران

قسمت جدید سریال جیران جمعه هر هفته ساعت 8 صبح در سایت‌های دانلود قانونی سریال مانند فیلیمو، اینما و سریالینو منتشر می‌شود. طبق همین روال قسمت بیست و یکم سریال جیران نیز در روز جمعه 10 تیر ماه 1401 در شبکه نمایش خانگی انتشار یافته و در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

برای دانلود قسمت 21 جیران با ترافیک نیم بها بر روی لینک بالای صفحه کلیک نمایید. همچنین در صورت تمایل می‌توانید تمام قسمت‌های قبلی سریال جیران را با لینک مستقیم و در کیفیت‌های مختلف از سریالینو دریاف نمایید.

نظرات مخاطبان درباره قسمت بیست و یکم سریال جیران قسمت 21

- کاش دو روز در هفته بود بی صبرانه منتظرم تا قسمت بعد بیاد

- به نظرتون جیران تو قسمت بیست و یکم طلسم ماه رو میتونه صاحب بشه

- خیلی فیلم قشنگیه بی صبرانه منتظر قسمت جدید هستیم

- امیر حسین فتحی بازی درجه یک مثل پدر هنرمند و پر از استعداد. ولی لااقل کاش یا به جیران برسه یا به سارای گرجی

- من الان تیزر قسمت 21 جیران رو دیدم معلومه قسمت خیلی جذابیه

- ممنون از سریالینو که قسمت جدید جیران رو اینقدر سریع برامون میزاره

- واقعاً این سریال عالیه هم بازیگرها، هم دیالوگ‌ها خلاصه همه چی. کاش حالا حالاها ادامه داشته باشه

- واای خیلی حیفه جیران تموم بشه، کاش آقای فتحی فصل‌های بعدی این سریال رو هم بسازن. مثل شهرزاد.

- این سریال عالیه مخصوصا با بازی آقای بهرام رادان عزیز و خانم پریناز ایزدیار ❤❤❤. قسمت 21 جیران هم که حرف نداشت

درباره سریال جیران

سریال جیران در سال 1400 به کارگردانی حسن فتحی ساخته شد. حسن فتحی که پیش از این با ساخت سریال موفق و پرطزفدار شهرزاد، تجربه ساخت سریال تاریخی و عاشقانه در شبکه نمایش خانگی را داشت، این بار به سراغ ساخت یک عاشقانه جذاب دیگر با داستانی واقعی رفته است. تا کنون 21 قسمت سریال جیران منتشر شده و این سریال پربازیگر نظر مثبت مخاطبان را به خود جلب کرده و به یکی از پرفروش‌ترین سریال‌های نمایش خانگی تبدیل شده است. باید اشاره کرد که بسیاری از قسمت‌های این مجموعه در خوانسار و گلپایگان فیلمبرداری شده‌اند.

سریال جیران، داستان دربار ناصرالدین شاه در دوران پس از مرگ امیرکبیر را روایت می‌کند؛ ناصرالدین شاه در سفری که برای شکار به تجریش رفته، یک دل نه صد دل عاشقِ خدیجه تجریشی یا همان جیران می‌شود. اما جیران که خود دلباخته سیاوش، شاگرد پدرش است، از درخواست شاه امتناع کرده اما در نهایت به زور تهدید اطرافیان شاه بالاجبار راهی قصر ناصری می‌گردد.

اما با گذشت زمان جیران نیز کم کم دلباخته شاه می‌شود. اما این عشق به مذاق خیلی‌ها خوش نمی‌آید. بسیاری در صددند هرطور که شده پای جیران را از خلوت قبله عالم ببرند. در ادامه و با حضور جیران در دربار اتفاقات بسیاری زندگی او را تحت تأثیر قرار می‌دهند. در خلاصه داستان سریال جیران آمده است:

«زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد، قبله عالم هم که باشد پناه می خواهد. قلعه‌ای می‌خواهد که جان پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه‌ای محکم تر از عشق نیست. بدهید همه جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش، پادشاه شما عاشق شد…»

اکنون قسمت بیست و یکم جیران، این سریال پرطرفدار، منتشر شده است. شما می‌توانید برای دانلود قسمت 21 سریال جیران به شکل کامل به لینک‌های بالای همین صفحه مراجعه کنید.

در انتها باید اشاره کرد که علاوه بر سریال جیران برای تماشا و دانلود سریال ایرانی و خارجی موردنظر خود می‌توانید به سایت سریالینو مراجعه کرده و جدیدترین فیلم ها و سریال ها را با لینک مستقیم و با ترافیک نیم بها دانلود نمایید. و از تماشای آن در کنار عزیزانتان لذت ببرید.

منبع: سریالینو

https://serialino.ir

کدخبر: 798571 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟