۱۱ مزیت سرویس‌های آنلاین خدمات حمل‌ونقل برای رانندگان

اگر یک وسیله نقلیه سالم، یک گوشی هوشمند و گواهینامه رانندگی دارید، فرصت فوق‌العاده‌ای برای شما وجود دارد که درآمدی جانبی داشته باشید یا حتی کار خدمات آنلاین حمل‌ونقل به منبع درآمد اصلی شما تبدیل شود. برای این کار کافی است مراحل ثبت نام راننده در اپلیکیشن‌های ارائه‌دهنده خدمات آنلاین حمل‌ونقل را طی کنید. در ادامه، مهم‌ترین مزایای کارکردن در این سرویس‌ها برای رانندگان را بررسی می‌کنیم.

۱. انعطاف‌پذیری ساعت کار

مهم‌ترین مزیت خدمات آنلاین حمل‌ونقل برای رانندگان، انعطاف‌پذیری ساعت کارشان است:

  • هر ساعتی که دوست داشته باشند سر کار می‌روند؛
  • هر ساعتی که بخواهند، کار را رها می‌کنند؛
  • زمان استراحت و روزهای تعطیلشان را خودشان مشخص می‌کنند؛
  • می‌توانند از وقت‌های مرده برای کارکردن و کسب درآمد بیشتر بهره ببرند. (وقت‌ مرده یعنی همان ساعاتی از روز که برای رفتن به محل کار یا تحصیل در مسیر هستند.)

راننده وانت باشید یا سواری و موتور، فرقی نمی‌کند؛ این انعطاف‌پذیری در ساعت کار، به شما امکان می‌دهد که آرامش‌خاطر بیشتری داشته باشید و با اشتیاق بیشتری کار کنید. برای رانندگان مهم است که حوصله و انرژی کارکردن را داشته باشند و این‌طوری دیگر لازم نیست وقتی احساس خستگی می‌کنید و نیاز به استراحت دارید، پشت فرمان بنشینید. 

https://digitalsignup.snapp.ir/

۲. درآمد بیشتر در ساعات شلوغی

وقتی با نرخ ثابتی مشغول به کار باشید، درآمد شما در ساعات شلوغی تغییری نمی‌کند و فرقی نمی‌کند که چقدر از عمر خود را در ترافیک می‌گذرانید. مثلا وقتی برای آژانس کار می‌کنید، درآمد شما همواره ثابت خواهد بود.

در خدمات آنلاین حمل‌ونقل، برای مسیرهایی که شلوغ‌اند یا ساعت‌های خاصی که اوج ترافیک است، درآمد بیشتری کسب می‌کنید. در این سرویس‌ها، هزینه‌ سفر بر اساس شرایط مختلف مدام تغییر می‌کند. بنابراین با استفاده از این سرویس‌ها اطمینان خواهید داشت که ساعت کاری بیشتر درآمد بیشتری را هم نصیبتان می‌کند.

با توجه به این شیوه قیمت‌گذاری پویا که متغیرهای مختلفی را لحاظ می‌کند، می‌توانید مسیر رفت‌وآمد خود را طوری تنظیم کنید که درآمد بیشتری داشته باشید.

۳. دریافت سریع درآمد

ثبت نام راننده

یکی از دغدغه‌های رانندگان این سرویس‌ها، دریافت سریع درآمد است. شما به‌عنوان راننده حق دارید که روی درآمد روزانه‌ خود حساب کنید و بتوانید آن را به‌موقع دریافت کنید. دریافت به‌موقع درآمد به شما اطمینان خاطر مالی می‌دهد و می‌توانید برای هزینه‌های زندگی خود برنامه‌ریزی کنید.

در سرویس‌های آنلاین حمل‌ونقل، روش‌های مختلفی برای تسویه حساب با رانندگان وجود دارد. می‌توانید درخواست «تسویه حساب روزانه» بدهید تا درآمدتان روزانه محاسبه و به حساب بانکی شما واریز می‌شود.

اگر دوست دارید درآمد خود را در هر ساعتی از شبانه روز فوری دریافت کنید، می‌توانید از قابلیت «تسویه‌حساب در لحظه» استفاده کنید. این قابلیت روزانه چندین بار در اختیار شماست تا اگر به درآمد خود نیاز داشتید، بتوانید همان‌موقع دریافتش کنید و منتظر پایان روز یا پایان ماه نباشید.

۴. مدیریت درآمد

این روزها همه ما اهداف مالی متعددی داریم و برای رسیدن به آنها تلاش می‌کنیم. اگر درآمد فعلی شما کافی نیست، می‌توانید با کارکردن در این سرویس‌ها خودتان را به اهداف مالی‌تان نزدیک‌تر کنید. بر اساس سوابق درآمدی خود در این سرویس‌ها، به‌راحتی می‌توانید محاسبه کنید که برای رسیدن به هدف‌ مالی خود چقدر دیگر باید کار کنید.

۵. منبع درآمد برای افراد ناتوان

بسیاری از کسانی که دچار ناتوانی‌ها و معلولیت‌های جسمی هستند معمولا از بازار کار دور می‌مانند و موقعیت‌های شغلی کمتری دارند. اگر شما هم دچار همین معلولیت‌ها هستید و گواهینامه دارید، می‌توانید روی رانندگی در این سرویس‌ها به‌عنوان منبع اصلی درآمد خود حساب کنید. فقط باید مراحل ثبت نام پیک موتوری، وانت یا سواری را پشت سر بگذارید.

انعطاف‌پذیری این شغل و ساعت‌های کاری آن به شما امکان می‌دهد که به‌اندازه‌ کافی برای استراحت و تجدید قوا فرصت داشته باشید.

۶. پیداکردن مسیر با کمک اپلیکیشن

ثبت نام راننده

بسیاری از افراد برای کارکردن با این سرویس‌ها تردید دارند، زیرا می‌گویند با مسیرها آشنا نیستند. برای رانندگی در این سرویس‌ها لازم نیست با همه‌ مسیرها آشنایی داشته باشید یا کارکردن را فقط به محله آشنای خودتان محدود کنید.

در سرویس‌های آنلاین حمل‌ونقل، رانندگان با کمک مسیریاب موجود در اپلیکیشن بهترین مسیر را برای رانندگی پیدا می‌کنند. حتی اگر با محیط آشنا نباشید، با کمک این مسیریاب می‌توانید راه را پیدا کنید و مسافر را به مقصد برسانید. برای استفاده از این ویژگی لازم نیست یک سیستم GPS ثانویه در ماشین داشته باشید. سیستم GPS خود گوشی برای راهنمایی شما کافی است.

۷. انتخاب محل کار

ثبت نام راننده

در این سرویس‌های آنلاین، می‌توانید محدوده‌ جغرافیایی فعالیت خود را خودتان مشخص کنید. اگر دوست ندارید، مجبور نیستید از محله خود دور شوید. شاید رفت‌وآمد در مسیرهای طولانی کار معقولی نباشد، آن هم در شهر بزرگی مثل تهران. بنابراین بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که در نزدیکی محل سکونت خود کار کنند تا بعد از اتمام کار، بتوانند برای استراحت به منزل بروند.

اگر رانندگی در محیط‌های شلوغ و پرترافیک را دوست ندارید، می‌توانید مناطق خلوت‌تر را برای رانندگی انتخاب کنید. در مجموع با کارکردن در این سرویس‌ها، آزادی عمل زیادی خواهید داشت که سبب آرامش خاطر رانندگان است.

۸. منبع درآمد جانبی

بسیاری از رانندگان سرویس‌های حمل‌ونقل آنلاین تمام‌وقت کار می‌کنند و این سرویس‌ها منبع درآمد اصلی آنهاست. اما غیر از منبع درآمد اصلی، این سرویس‌ها می‌توانند منبع درآمد جانبی هم باشند. رانندگی در این سرویس‌ها شغل دومی مطمئن است که در مقایسه با بسیاری از کارهای پاره‌وقت دیگر مزایای متعددی دارد.

برای انجام بسیاری از کارهای پاره‌وقت مجبورید که سر ساعت مشخصی در محل کار حاضر شوید. این فشردگی زمان کار باعث می‌شود که احساس خستگی کنید و زمانی کافی برای استراحت نداشته باشید. علاوه‌ بر این، در بسیاری از مشاغل پاره‌وقت شما باید تعهد بدهید که در روزهای مشخص و در ساعت‌های مشخصی در محل کار حاضر شوید و ممکن است فاصله‌ ۲ محل کار شما بسیار زیاد باشد.

با کارکردن در این سرویس‌ها علاوه بر درآمد جانبی، آزادی عمل هم خواهید داشت؛ درآمدی که مانعی برای استراحت و شغل اول شما نیست.

۹. آشنایی با آدم‌های جدید

اگر آدم اجتماعی و برون‌گرایی هستید، رانندگی در تاکسی‌های اینترنتی فرصتی است تا با آدم‌های جدید آشنا شوید. با رانندگی در این سرویس‌ها با اقشار مختلف در سنین مختلف روبه‌رو می‌شوید و هر سفری می‌تواند برای شما درس یا تجربه‌ای جالب باشد.

۱۰. آشنایی با مکان‌ها و محله‌های جدید

وقتی راننده تاکسی‌های اینترنتی می‌شوید، فرصت خواهید داشت که محله‌های جدید شهر را بشناسید. حتی در این میان ممکن است جاذبه‌ها و رستوران‌های جدید و محله‌های دیدنی را کشف کنید. گشت‌وگذار در شهر و سرزدن به محله‌های جدید، باعث می‌شود فرصت‌های جدیدی برای کار، تفریح و حتی تغییر محل زندگی پیدا کنید.

۱۱. امنیت رانندگان

این روزها به‌سختی می‌شود با اطمینان افراد غریبه را سوار کرد. هیچ تضمینی وجود ندارد غریبه‌ای که سوار می‌کنید نیت بدی نداشته باشد و شما را به خطر نیندازد. به‌خاطر همین احتیاط‌های بجا، بسیاری از افراد سعی می‌کنند هیچ مسافری سوار نکنند.

در اپلیکیشن‌های تاکسی‌های اینترنتی، هم رانندگان و هم مسافران پروفایل ثبت‌شده دارند و شماره تماس آنها در اپلیکیشن هست. گزارش دقیق سفر شما، محل سوارشدن مسافر، مقصد و ساعت حرکت شما دقیقا ثبت می‌شود. با این شرایط امنیت راننده و مسافران کاملا حفظ می‌شود.

اگر در طول سفر مشکلی برای راننده یا مسافر ایجاد شود، می‌توانند مشکل را به اپراتور گزارش کنند. اگر دوست دارید از خودروی خود برای حمل‌ونقل مسافر استفاده کنید ولی نگران امنیت خود هستید، با خیال راحت می‌توانید از این سرویس‌ها استفاده کنید.

جمع‌بندی

تاکسی‌های اینترنتی این روزها به اصلی‌ترین روش حمل‌ونقل در شهرهای بزرگ تبدیل شده‌اند. جمعیت زیادی که روزانه از این سرویس‌ها استفاده می‌کنند فرصتی عالی فراهم کرده‌اند که بتوانید از خودروی خودتان درآمد قابل‌قبولی داشته باشید. به‌علاوه، بسته به شرایط ممکن است نیاز به حضور در محل هم نباشد و ثبت نام غیرحضوری راننده هم کفایت می‌کند. انعطاف‌پذیری زمان و مکان کار، دریافت فوری درآمد و حفظ امنیت چند نمونه دیگر از مزیت‌های رانندگی برای این سرویس‌ها است.

اگر تجربه‌ای از رانندگی برای این سرویس‌ها دارید، حتما در بخش نظرات تجربه‌های خود را با ما در میان بگذارید.

کدخبر: 777303 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟