بهترین جراح بینی تهران

حال نخستین قدمی که در این راستا بر می دارید چیست ؟ مطمئناً به دنبال یک جراح بینی خوب می گردید تا یک جراحی بینی فوق العاده را برای شما انجام دهد. شرطی که نتیجه حاصل از عمل را برای شما تضمین می کند ، انتخاب یک پزشک متخصص است. دیده شده است که افراد برای جراحی زیبایی بینی خود حتی از شهری به شهر دیگر می روند. این موضوع نشان دهنده این است که نتیجه جراحی بینی تا چه حد برای متقاضیان حائز اهمیت است. اگر می خواهید عالی ترین فرم بینی را بدست آورید باید تحت نظر دکتر بشارتی زاده ، بهترین جراح بینی تهران عمل شوید.

جراحی بینی دکتر بشارتی زاده

چرا انتخاب بهترین جراح بینی برای عمل رینوپلاستی مهم است ؟

جراحی بینی چه در راستای درمانی صورت پذیرد چه در راستای زیبایی ، یک فرایند حساس و پیچیده است. نمی توان بدون شناخت و اگاهی به فردی مراجعه نمود و تحت نظر او عمل را انجام داد. مسئولیت اصلی عمل بینی برعهده جراح است . اوست که با بکارگیری تکنیک خود و اعمال اصلاحات بر ساختار دماغ ، شکل بینی را تغییر داده و بخش زیادی از نتیجه کلی را به انجام می رساند. در نظر بگیرید بینی خود را به شخصی کم تجربه بسپارید که نسبت به جوانب مختلف پروسه دانش کافی را نداشته باشد ؛ کاملاً مشخص است که چه نتیجه ای رقم خواهد خورد. پس به این خاطر که بینی تان از قبل زیباتر شود و اگر مشکل تنفسی دارید کاملاً رفع گردد ، لازم است بهترین جراح بینی تهران را برای خود برگزینید. از آن جایی که دماغ عضوی از صورت است که بسیار در دید همگان قرار می گیرد حتما برای عمل کردن آن ، درست ترین تصمیمات را اتخاذ کنید.

بهترین جراح بینی تهران باید از چه اصولی پیروی کند ؟

زمانی که یک جراح بینی در حرفه خود شناخته شده و از او به عنوان بهترین یاد می شود، قطعاً یک شب این عناوین را کسب نکرده است. بلکه حاصل سال ها تلاش و کوشش در حوزه مربوطه می باشد. می خواهیم در ادامه به این موارد بپردازیم که شروط لازم برای بهترین جراح بینی شدن چیست :

تخصص در زمینه جراحی بینی  : اولین فاکتور لازم این است که باید تخصص پزشک به کاری که انجام می دهد مربوط باشد. یک جراح بینی خوب با پشت سر گذاشتن دوران آموزشی و تحصیلی و کسب مدارک عالی به این مهم دست می یابد. همچنین برای مطمئن شدن از این مسئله ، راه های مختلفی وجود دارد. اول آن که می توانید به سایت جراح منتخب خود رجوع کنید و شرحال حرفه ای ایشان را مطالعه فرمایید. علاوه بر آن پیگیری از طریق سایت سازمان نظام پزشکی نیز امکان پذیر است.

تبحر در اجراسازی تکنیک های جراحی : جراح بینی باید از این توانایی برخوردار باشد که دانش کسب کرده خود را به بهترین شکل ممکن به صورت عملی پیاده سازی کند. به بیانی دیگر مهارت جراحی بالایی داشته باشد؛ زیرا برای یک جراح تنها دانستن موارد کافی نیست بلکه بایستی در اجرای آموخته ها نیز توانا باشد. مهارت بالا جراح از کجا بدست می آید ؟ شاید این سوال در ذهن شما هم شکل گرفته باشد. قطعا جراح نیاز دارد عمل های متعددی را انجام دهد و به کسب تجربه بپردازد.

هیچ دو متقاضی جراحی بینی با یکدیگر مشابه نیستند. یکی باید جراحی بینی استخوانی انجام دهد و دیگر جراحی بینی گوشتی؛ یکی می خواهد مدل بینی اش طبیعی باشد و یکی دیگر فانتزی. پس قطعاً هیچ جراحی بینی کاملاً مشابهی وجود نخواهد داشت. زمانی که پزشک با این موارد روبرو شود بایستی متناسب با هر شخص ، بینی را فرم داده و تکنیک مناسب را بکار ببرد. تشخیص صحیح در اینکه کدام مدل و تکنیک درخور بیمار است به کمک دانش بالا و البته تجربه بدست می آید.

کسانی که قصد عمل بینی در تهران را دارند ، دکتر بشارتی زاده بهترین جراح بینی تهران ، آماده پذیرش آنان بوده تا برایشان یکی جراحی بی نظیر را انجام دهد.

آشنایی با بدیع ترین متدها در عرصه جراحی بینی : نمی توان تاثیر پیشرفت علم و ورود دستگاه های توسعه یافته به حوزه پزشکی را نادیده گرفت. به کمک این ابزارها قطعاً جراح می تواند تکنیک های جراحی را با دقت بالایی اعمال نماید و عمل بینی را بدون خطا و نقص پشت سر بگذارد. یکی از این تکنیک ها طراحی سه بعدی چهره فرد پیش از عمل است که به او نشان می دهد هر تغییری بر روی بینی چه تاثیری روی صورت او می گذارد. طبیعتاً آن پزشکی که توانایی کار با این ابزار را داشته و از تکنیک های جدید اطلاع دارد ، شایستگی لازم برای به انجام رساندن رینوپلاستی را کسب می کند.

ایجاد محیطی مطمئن و دور از استرس : بیماران به اندازه کافی برای عمل استرس دارند. پس جراح باید بتواند ارتباط دوستانه ای با آن ها ایجاد کند و نگرانی هایشا را با توضیحات خود کاهش دهد. بدین نحو وقتی فرد با ایشان احساس راحتی داشته باشد ترجیح می دهد در فضای مثبتی که دکتر مربوطه برایش ایجاد کرده تحت عمل قرار گیرد.

عمل بینی

جراحی بینی ترمیمی

جراحی بینی ترمیمی در جهت اصلاح معایب بینی که طی رینوپلاستی اولیه رفع نگردیده اند یا به دلایلی بعد از آن به وقوع پیوسته اند ، انجام می شود. این فرایند از عمل بینی اولیه حساس تر است و باید با دقت بالایی انجام شود. همچنین جراح بایستی نحوه اجرا کردن تکنیک هایی همچون پیوند زدن بافت به بینی را بداند؛ زیرا به طور معمول این متد در این عمل بسایر پر کاربرد است. از این رو عمل بینی ترمیمی می تواند ملاک مناسبی برای سنجش بهترین جراح بینی باشد. دیده شده که همه جراحان عمل ترمیمی انجام نمی دهند اما دکتری که جراحی ترمیمی بینی در لیست خدمات او قرار دارد مشخصاً از تخصص و تجربه بسیار بالایی بهره مند است.

با یک نگاه به ویدیوهای قرار گرفته در سایت دکتر بشارتی زاده ، بهترین جراح بینی تهران ، متوجه رضایت فراوان مراجعه کنندگان ایشان خواهید شد. دلیل این امر حس انسان دوستانه و حرفه ای دکتر است که می خواهد تمامی بیماران خود را به بهترین نتیجه برساند.

منبع : دکتر بشارتی زاده

کدخبر: 765853 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟