اطلاعیه رزرو ارزان هتل های کیش با پشتیبانی ۲۴ ساعته در سامانه رسمی

در کشورهایی که بیشتر شهروندان واکسینه شده اند نیز جشن پایان کرونا گرفته شده است. اکنون محدودیت های کرونایی نیز کمتر شده و بیشتر مشاغل از حالت دورکاری خارج شده اند. با کم شدن محدودیت های کرونایی و مقاوم شدن افراد در برابر این ویروس، شاهد افزایش سفرهای بین شهری یا کشوری هستیم.

قطعاً سفر و گردشگری آن هم پس از گذشت حدود 2 سال خانه نشینی و دورکاری می تواند انرژی و امید تازه ای را به وجودمان تزریق کند. درست است که محدودیت های کرونایی کمتر شده اما نباید یادمان برود که با تزریق واکسن بدن ما 100% نسبت به این بیماری مقاوم نشده و امکان ابتلا به کرونا هنوز هم وجود دارد.

از این رو در سفر هم رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک را فراموش نکنید. همچنین، برای رفاه حال خود و خانواده بهتر است در انتخاب محل اقامتتان دقت کنید. مخصوصاً در زمان هایی که می خواهید به شهرهای پرطرفدار و پر ترددی چون کیش سفر کنید.

جزیره کیش از زیباترین و مهم ترین قطب های گردشگری جنوب کشور به شمار می رود. این شهر در فصول پاییز، زمستان و بهار که آب و هوای خنک تری دارد، مقصد بسیاری از گردشگران و مسافران است. آوازه جاذبه های گردشگری و هتل های خاص و منحصر به فرد این شهر، در جهان پیچیده است.

برای داشتن سفری به یاد ماندنی و اقامتی لذت بخش در این شهر، پیدا کردن اقامتگاهی مناسب و لوکس همواره اولین گزینه مسافران است. بدون شک پیدا کردن و رزرو چنین اقامتگاهی با قیمت ارزان و امکانات رفاهی مناسب آن هم به صورت اینترنتی ایده آل خواهد بود. حال خدمات کنسلی رایگان رزرو هتل و پشتیبانی 24 ساعته را به آن اضافه کنید. اما از کجا باید با این شرایط هتل ارزان در کیش برای اقامت رزرو کنیم؟

معرفی هتل های شهر کیش

اگر طرفدار اقامت در متنوع ترین و خاص ترین هتل های ایران هستید، شهر کیش بهترین مقصد برای شما خواهد بود. از هتل های دریایی خاصی مثل هتل ترنج و مارینا پارک گرفته تا هتل داریوش با معماری مشابه تخت جمشید در این جزیره وجود دارد. هتل شایان، شایگان، کوروش و پارمیس نیز از دیگر هتل های مهم این جزیره مرجانی هستند. ما برای شما در مورد هر یک از هتل های پرطرفدار توضیح کوتاهی داده ایم:

هتل ترنج کیش: لوکس ترین هتل دریایی کیش با اتاق های کف شیشه ای که واحدهای اقامتی آن از نمای بالا به شکل بته جقه دیده می شوند. ترنج کیش، هتلی سازگار با محیط زیست که در سطح خاورمیانه بی نظیر است. هتل ترنج لب ساحل ساخته شده است و از کف هر اتاق میتوانید دریا را مشاهده نمایید.

هتل مارینا پارک کیش: مارینا پارک، هتلی خاص با لوکس ترین امکانات رفاهی که در کنار دریا و مرکز خرید مرجان کیش ساخته شده است. این هتل بسیار پرطرفدار است و برای رزرو و اقامت در آن باید برای سفر برنامه ریزی دقیقی داشت.

هتل داریوش کیش: هتلی 5 ستاره با معماری الهام گرفته از تخت جمشید که چشم انداز واحدهای اقامتی آن رو به دریا است. بدون شک هتل داریوش کیش سالیان سال معروف ترین هتل در کیش بوده است.

هتل شایان: از اصیل ترین هتل های 5 ستاره کیش که روبروی اسکله تفریحی کیش قرار گرفته است.

هتل شایگان: از هتل های محبوب و 5 ستاره جزیره کیش که فاصله نزدیکی با ساحل دارد.

هتل کوروش کیش: هتلی 5 ستاره با امکانات رفاهی منحصر به فرد که در مرکز شهر ساخته شده است.

هتل پارمیس: هتل 5 ستاره پارمیس با امکانات رفاهی مناسب در نزدیکی مراکز خرید پردیس 1 و 2 ساخته شده است. البته این هتل با فاصله از دریا ساخته شده است.

رزرو هتل در کیش با کنسلی رایگان

از این پس با سامانه رسمی و نمایندگی رزرو هتل ها و مراکز اقامتی کشور (هتل یار) می توانید هتل های کیش را با تخفیفات ویژه و کنسلی رایگان رزرو کنید. پشتیبانی 24 ساعته و امکان مشاهده امکانات هتل، نظرات مسافران پیشین، نقد و بررسی هتل و تصاویر هتل از دیگر امکانات رزرواسیون هتل یار است.

کدخبر: 742746 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟