معرفی نمایندگی و محصولات بادی اینتکس در ایران

این مرکز انواع محصولات بادی و نیز مسافرتی و کمپینگ را مانند :

  • انواع تخت بادی ،
  • تشک بادی ،
  • استخر بادی ،
  • استخر پیش ساخته ،
  • مبل بادی ،
  • کاناپه بادی
  • تخت خواب شو ،
  • مبل شنی ،
  • جکوزی بادی ،
  • قایق بادی ،
  • قلعه بادی ،
  • چادر مسافرتی اتوماتیک ایرانی و خارجی ،
  • پمپ برقی اینتکس ، 
  • تجهیزات استخر آماده

به فروش میرساند .

Untitled-1

نمایندگی اینتکس فروشگاه شاپ اینتکس محصولاتی دیگر را مانند  پمپ های باد پدالی , پمپ تصفیه آب استخر مدل شنی و فیلتری , قرص کلر استخر 90 درصد و 70 درصد , سبد شناور پلاستیکی قرص کلر , پمپ باد برقی اینتکس و پمپ باد فندکی , انواع پمپ باد دستی سایز بزرگ و متوسط و کوچک , پودر کلر ایرانی و خارجی , لوازم جانبی استخر پیش ساخته و بتنی را به صورت عمده و تکی به فروش میرساند .

2

مرکز فروش تشک بادی اینتکس

فروشگاه اینترنتی تشک بادی یک نفره و دو نفره اینتکس و تمامی مدل های تشک بادی صندلی عقب ماشین سایت شاپ اینتکس انواع تشک های بادی خودرو را با رویه مخمل و پمپ باد فندکی برای پر و خالی کردن بدنه تشک بادی و ساک حمل و نقل به صورت عمده و تکی خرید و فروش مینماید و تمامی قیمت های این مرکز شرکتی میباشند .

مصارف تشک بادی

تشک بادی اینتکس و بست وی از تنوع بالایی برخوردار هستند و برای مسافرت های طولانی و نیز برای استفاده در منزل و محیط کار قابل استفاده هستند . تشک بادی یک نفره با عرض 76 سانتیمتر و عرض 99 سانتیمتر و نیز عرض 152 سانتیمتر و عرض 183 سانتیمتر که همگی دارای طول 191 و 203 سانتیمتر میباشند را برای تمامی افراد خانواده میتوانید استفاده کنید .

مزیت های تشک بادی اینتکس

تشک های بادی دارای وزن سبک و حجم کوچک بسته بندی هستند که به راحتی در کوله پشتی و یا در مکان های مختلف جای میگیرد . حالت طبی و استاندارد و نیز راحتی فوق العاده این محصول از دیگر مزایای آن است . قیمت ارزان و به صرفه , نصب سریع و اسان به وسیله انواع پمپ های بادی اینتکس , قابلیت شستشو , قابلیت ترمیم و پنچرگیری در هنگام سوراخ شدن , رویه مخملی نرم و راحت از مزیت ها تشک بادی به شمار میرود .

درباره تشک بادی صندلی عقب ماشین

تشک های بادی صندلی عقب ماشین را میتوانید برای انواع ماشین های خارجی و ایرانی استفاده کنید . این تشک بادی بسیار کاربردی است و در هنگام مسافرت میتوانید برای استراحت کودکان و بزرگسالان استفاده کنید .

 

3

 

 

تنوع فروش در نمایندگی استخر بادی اینتکس

استخر بادی اینتکس یکی از مهم ترین و بهترین محصولات بادی شرکت intex است که برای سرگرمی و شنای کودکان و بزرگسالان و انواع ورزش های آبی در فصل تابستان مورد استفاده قرار میگیرد . انواع استخر های بادی مستطیل و دایره و مربع و شش ضلعی با ارتفاع زیاد آب در مدل های بزرگسال و کودکان در سایز های بزرگ و کوچک تولید میشوند و در فروشگاه اینترنتی شاپ اینتکس در ایران به فروش میرسد .

مزایا مهم استخر بادی اینتکس

انواع استخر بادی اینتکس با وزن سبک و حجم کم تولید میشوند و به راحتی میتوانید به وسیله انواع پمپ باد اینتکس بدنه استخر بادی را باد کنید و در کمترین زمان میتوانید استخر را جمع اوری کنید .

استخر های بادی با اشکال متنوع در سایز های بزرگ و کوچک ویژه بزرگسالان و کودکان طراحی و تولید میشوند که نسبت به مکان های مختلف خریدار میتواند استخر مورد نظر خود را خریداری نماید و لحظات شادی را برای خود و خانواده رغم بزند . مرکز فروش استخر بادی اینتکس و نمایندگی محصولات بادی سایت شاپ اینتکس بزرگترین مرکز پخش استخر بادی کودکان و بزرگسالان با برند اینتکس است و تمامی مدل های اصلی اینتکس را به قیمت نمایندگی خرید و فروش مینماید .

برای تهیه و خرید و فروش و قیمت استخر بادی اینتکس با همکاران ما در این مجموعه تماس بگیرید . این مرکز فروش استخر بادی انواع مدل های مختلف را با قیمت ارزان به صورت عمده و تکی به تمامی شهر های ایران در کمترین زمان ممکن ارسال مینماید .

علاقه‌مندان برای خرید محصولات اینتکس می‌توانند با شماره تلفن‌ های ۰۹۱۲۸۳۸۳۸۵۰ و ۰۲۱۴۴۳۸۱۱۵۰ تماس بگیرند و یا برای خرید آنلاین به سایت ما https://shop-intex.com  مراجعه فرمایند .

 

کدخبر: 705928 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟