جزئیات جدید گرفتن وام بازنشستگان

پندار آنلاین : وام بازنشستگان مشخص شد.زمان پرداخت وام بازنشستگان نزدیک است.وام بازنشستگان افزایش خواهد یافت.برای اطلاع از جزئیات وام بازنشستگان با ما همراه باشید.پرداخت وام بازنشستگان امری ضروری می باشد.

در حالی که اعلام شده شرط پرداخت تسهیلات ۷ میلیون تومانی تامین اجتماعی به بازنشستگان عضویت آن‌ها در کانون هاست، اما کانون‌ها به بازنشستگانی که تازه قصد ثبت نام دارند اعلام کرده‌اند که این تسهیلات صرفا به آن‌هایی پرداخت می‌شود که از قدیم عضو بوده‌اند

جزییات جدید وام تامین اجتماعی برای بازنشسته ها

تامین اجتماعی برای مستمری‌بگیران نیازمند تسهیلات شرطی تعیین کرده که باعث ایجاد مشکل برای آنها شده است: کانون‌ها شرط پرداخت پرداخت تسهیلات ۷ میلیون تومانی را عضویت از پیش اعلام کرده‌اند!

در حالی که اعلام شده شرط پرداخت تسهیلات ۷ میلیون تومانی تامین اجتماعی به بازنشستگان عضویت آن‌ها در کانون هاست، اما کانون‌ها به بازنشستگانی که تازه قصد ثبت نام دارند اعلام کرده‌اند که این تسهیلات صرفا به آن‌هایی پرداخت می‌شود که از قدیم عضو بوده‌اند.

بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام کردند که کانون‌ها شرط پرداخت پرداخت تسهیلات ۷ میلیون تومانی را عضویت از پیش اعلام کرده‌اند؛ درحالیکه تعداد زیادی از بازنشستگان تامین اجتماعی عضو کانون‌های شهرستان‌های خود نیستند.

بر اساس اعلام سازمان تامین اجتماعی قرار است که حدود ۴۰۰ هزار فقره وام ۷ میلیون تومانی به بازنشستگان پرداخت شود، که یکی از شروط دریافت آن‌ها عضویت در کانون‌هاست.

بازنشستگان می‌گویند به جهت حل این مشکل در سال‌های آینده، مبلغی را برای صدور کارت عضویت به کانون پرداخت کرده‌اند اما به آن‌ها اعلام شده که باید منتظر اعلام نوبت جدید وام در سال ۱۴۰۱ باشند و در حال حاضر موعد جدیدی برای پرداخت تسهیلات در نظر گرفته نشده است.

گفتنی است بازنشستگانی که مشمول دریافت تسهیلات می‌شوند، صرفا باید از طرف کانون‌ها به بانک معرفی شوند و حالت دیگری برای بهره‌مندی از این کمک رفاهی پیش‌بینی نشده است.

کدخبر: 705226 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟