اگر شما هم سرمایه گذاری در ارز دیجیتال را به عنوان یک راه هوشمندانه برای حفظ و پیشرفت دارایی خود انتخاب کرده اید و صرافی بایننس را که بهترین پلتفرم برای ترید رمزارزها می باشد انتخاب کرده اید، حتما برای ثبت نام، ورود و کار با binance به عنوان یک تریدر ایرانی به یک آی پی ثابت برای بایننس نیاز دارید.

آی پی ثابت برای بایننس تمام دغدغه و نگرانی شما  برای بسته شدن حساب و دارایی هایتان در سایت صرافی بایننس را از بین می برد. تا پایان این مقاله با ما باشید تا دلیل اهمیت داشتن آی پی ثابت برای بایننس و چگونگی تهیه و استفاده از آن را برای شما بطور کامل شرح دهیم.

تهیه آی پی ثابت برای بایننس راه مطمئن برای فعالیت در بایننس

برای معامله و خرید و فروش رمز ارزها صرافی های زیادی در سراسر دنیا وجود دارند اما صرافی بایننس به دلیل پشتیبانی گسترده‌ از ارزهای دیجیتال ، پایین بودن کارمزد تراکنش ها در مبادلات کریپتو - کریپتو ، و ارزش خاصی که برای امنیت قائل است تا جایی که از کاربران بعد از ثبت نام درخواست فعال کردن احراز هویت دو مرحله ای می‌کند ، از محبوبیت ویژه ای بین تریدرهای دنیا برخوردار می باشد.

صد در صد شما نیز مانند اکثر تریدرهای دنیا ، بایننس را بخاطر امتیازهایی که به کاربران خود ارائه می دهد برای فعالیت و تریدینگ انتخاب می کنید، اما نکته‌ی بسیار مهمی که  در این رابطه وجود دارد؛ این است که استفاده از Binance به خاطر پیروی این شرکت از تحریم‌های ایالات متحده آمریکا، برای کاربران ایرانی ممنوع است.

با این حال، کاربران ایرانی زیادی به طور مستمر، بدون دردسر، از بایننس استفاده می‌کنند. نکته اساسی که باید قبل ازآغاز فعالیت دراین اکوسیستم بزرگ به آن توجه کنید، تهیه یک آی پی ثابت برای بایننس با خرید یک سرور مجازی بایننس می باشد.

با تهیه سرور مجازی بایننس یک آی پی دائمی و ثابت خواهید داشت که هیچ گاه تغییر نمی کند و احتمال بسته شدن حساب شما را در بایننس به صفر می رساند.

 

سرور مجازی بایننس

 

برای داشتن آی پی ثابت برای بایننس  VPS یا VPN ؟

برای تغییر آی پی ایران و داشتن آی پی ثابت برای بایننس ، شاید استفاده از VPN هم بتواند آی پی شما را تغییر دهد و یک آی پی از کشورهای دیگر به شما بدهد اما استفاده از VPN  به هیچ عنوان راه ایمن و مطمئنی برای داشتن آی پی ثابت برای بایننس نمی باشد. دلایلی که نباید شما برای وارد شدن در بایننس از VPN استفاده کنید برای شما در زیر آمده است.

1- دلیل اول برای عدم استفاده از وی پی ان این است که vpn فقط به شما اختصاص ندارد و کاربران زیادی در ایران ممکن است با آی پی آدرس شما به طور همزمان وارد سایت صرافی بایننس شوند که این باعث می شود اکسچنج بایننس حساب شما را ببندد زیرا شما با یک آیپی وارد چندین حساب شده اید و آی پی شما را اسپم تشخیص دهد.

2- دلیل دوم آی پی ها متفاوتی است که vpn در اختیار شما قرار می دهد. شما هر زمان که قصد فعالیت در بایننس را دارید با یک آی پی متفاوت وارد می شوید و این باعث مشکوک شدن سایت صرافی شده و از شما از طریق ایمیل درخواست مدارک احراز هویت می نماید.

2ـ  دلیل سوم ممنوع بودن استفاده از vpn در بسیاری از سایتها از جمله بایننس می باشد و هیچ کس حق مخفی کردن آی پی اصلی خود را ندارد. به همین خاطر بسیاری از سایت ها از ابزارهایی استفاده می کنند که میتوانند آی پی اصلی کاربر را تشخیص دهند پس بایننس نیز می تواند با استفاده از این ابزار متوجه ایرانی بودن شما بشود.

3ـ دلیل چهارم این است که اگر در حین  فعالیت در سایت صرافی یا ترید کردن اینترنت شما قطع شود، کار تمام است و آی پی ایرانی شما در بایننس ثبت می شود و باعث بلاک شدن حساب شما می شود.

4ـ بطور کلی  vpn ها امنیت کافی ندارند مخصوصا نوع رایگان آن و مدام آدرس آی پی تغییر میکند واین باعث مشکوک شدن سیستم صرافی بایننس خواهد شد.

5ـ استفاده از vpn ها تبعات و خطراتی را برای شما به همراه دارد شرکت های سرویس دهنده نه تنها تمامی اطلاعات رد و بدل شده را بررسی و کنترل می کنند بلکه به همین وسیله با پورتهای باز رایانه کاربر، به اطلاعات درون رایانه وی دسترسی پیدا کرده و امکان کپی برداری و یا دیدن اطلاعات داخلی رایانه کاربر را برای سرورهای خارجی میسر می کنند.

مخصوصا آن دسته از سرویس دهنده ها که با نام vpn با آی پی ثابت تبلیغات انجام می دهند.

معرفی سرور مجازی بایننس و چگونگی استفاده از آن

سرور مجازی بایننس یک کامپیوتر 24 ساعته روشن در دیتا سنترهای سراسر دنیا ست که مانند کامپیوتر معمولی شما دارای سخت افزار مانند رم ، سی پی یو و هارد می باشد . و به شبکه اینترنت همان کشور متصل می باشد. شما کافیست با خرید این آی پی ثابت برای بایننس یا به عبارتی سرور مجازی بایننس از ان کشور از طریق نرم افزاری به نام ریموت دسکتاپ کانکشن به آن کامپیوتر ریموت می زنید ودسکتاپ آن کامپیوتر را بر روی گوشی یا لپتاب و کامپیوتر خود خواهید داشت. گوشی یا کامپیوتر شما پیاده می شود و میتوانید با خیال راحت بدون دغدغه مسدود شدن حساب خود در سایت صرافی بایننس به فعالیت خود ادامه دهید.

در زمان سفارش آی پی ثابت برای بایننس شما سخت افزار سرور مجازی خود را باید انتخاب کنید و با انتخاب رم و سی پی یو بالاتر روان تر و راحت تر می توانید در داخل سرور مجازی خود به ترید بپردازید.

آی پی ثابت برای بایننس چگونه تهیه کنم؟

 

چگونه آی پی ثابت برای بایننس را تهیه کنم؟

برای تهیه آی پی ثابت برای بایننس شما باید از طریق شرکت های فروش سرور مجازی ترید یا همان سرور مجازی بایننس اقدام نمایید. شرکتهای زیادی هستند که سرور مجازی ترید یا بایننس را ارائه می دهند اما شرکت وب داده با داشتن تجربه طولانی ارائه دهنده با کیفیت ترین سرور های مجازی مناسب بایننس باشد.

کافیست با مراجعه به وب داده که آدرس آن در زیر مقاله آورده شده است و انتخاب سرورهای مجازی ترید از منوی سایت وارد صفحه سرور های ترید شوید و تمام مطالب آن صفحه را مطالعه فرمایید، سپس از بین سه پلان سرور مجازی ترید یکی از آن ها را انتخاب و روی دکمه «همین الان سفارش دهید» کلیک کنید. در صفحه دوم کشور مورد نظر و مدت زمانی را که قصد خرید سرور را دارید انتخاب می کنید.

شرکت وب داده از کشورهایی که در صرافی بایننس تحریم نمی باشند آی پی ثابت برای بایننس ارائه می دهد. همه آی پی ها در سایت صرافی بایننس تست شده اند و تا زمانی که شما نیاز به آی پیثابت برای بایننس داشته باشید و آی پی خود را تمدید کنید برای شما باقی و ثابت خواهند ماند.

برای سفارش و خرید سرور مجازی ترید و تهیه آی پی ثابت برای بایننس به آدرس زیر مراجعه کنید.

https://webdade.com/trade-vps

در صورت تمایل به داشتن هر گونه اطلاعاتی قبل از خرید دارید لطفا با شماره تلفن شرکت وب داده که در زیر آورده شده است تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱۹۱۳۰۰۲۱۰

کدخبر: 697994 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟