شهزاد دانا؛ پروژه trtm متوقف شد!

شهزاد دانا مدتی قبل از ایجاد یک پروژه با نام trtm خبر داد اما در پیغامی کاملا کوتاه در حالی که هنوز این پروژه آغاز نشده بود، اعلام کرد؛ ( پروژه trtm نمی تواند اجازه دهد موضوع اصلی را فراموش کنم، بنابراین متوقف می شود)

این پروژه در مورد یک شهاب سنگ بسیار نادر بود که به گفته شهزاد دانا انرژی «پاد ماده گونه ایی» در هسته های آن از طریق یک لایه ی غیر قابل لمس اسیر شده بودند.

توضیحاتی در مورد پاد ماده؛

«پاد ماده» (Antimatter) نسبتاً کمیاب است، اما از آنجایی که در جهانی پهناور زندگی می کنیم، حتی مقادیر ناچیز آن نیز می توانند به سرعت گرد هم آیند. تنها در کهکشان خودمان، حجم عظیمی از تابش های کیهانی وجود دارد که نشان می دهند پوزیترون ها (ضد ذره الکترون) با سرعت به سمت الکترون ها هجوم برده و آنها را نابود می سازند.دانشمندان هنوز به درستی منشأ پاد ماده جهان هستی را نمی دانند، البته شهزاد دانا در این مورد نظر دیگری دارد.

شهزاد دانا در یک پست اینستاگرامی در مورد پاد ماده گفت؛ من در مورد پاد ماده تمرکز نظری ندارم، اما حقیقتی که وجود دارد این است: هیچ چیز از هیچ چیزی ساخته نشده است، بلکه همه چیز از خودشان به وجود می آیند و این بکی از قوانین همان ( هاست زمین ) است.

 

کدخبر: 694427 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟