مبل ارزان از کجا بخریم

همان طور که می دانید بازار صنعت چوب با نوسانات بسیار زیادی روبرو است از همین رو قیمت مصنوعات چوبی نیز روز به روز در حال تغییر است. این تغییر به دلیل استفاده از چوب و متریال به کار گرفته شده در پرسه ساخت و حق و الزحمه افرادی است که در کارگاه های تولیدی مشغول به کار هستند؛ اما هنوز هم فرصت برای یک خرید مقرون به صرفه و ارزان قیمت برای شما فراهم است و به سادگی می توانید با حذف دست های واسطه و سود جو یک مبل متناسب با قیمت ایده ال را به خانه خود مهمان کنید. سبک و سیاق مبلمان نیز در رنج قیمتی آن ها تأثیر گذار است یعنی شما زمانی که یک مبل راحتی را خریداری می کنید بسیار هزینه کمتری نسبت به مبلمان کلاسیک و یا سلطنتی پرداخت خواهید کرد. این امر به دو دلیل دنبال می شود یک به خاطر متریال استفاده شده کمتر و ساده تر و دوم به دلیل پرسه ساخت که در برخی مواقع برای مبلمان راحتی نسبت به مبلمان منبت کاری شده کلاسیک پرسه زمانی کمتری را به خود می گیرد. خرید از مراکز تولیدی و فروشگاه های آنلاین سبب می شود شما بار مالی خود را کاهش دهید و ایده ال ترین محصول را درب منزل تحویل بگیرید. اگر می خواهید در دنیای مدرن امروز شبیه کشورهای اروپایی دست به خرید بزنید و به سرشکن کردن هزینه های خود بپردازید به شما توصیه می کنیم خرید از مراکز فروش عمده و فروشگاه های آنلاین با تجربه و متخصص را از یاد نبرید. با همین این تعاریف در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا پیرامون یک خرید ارزان و مقرون به صرفه مطالبی را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. شما از این پس با شناخت و درایت بیشتر می توانید دست به یک انتخاب مؤثر تر بزنید.

2

از کارگاه های تولیدی مبل کلاسیک ارزان خود را خریداری کنید

همان طور که در ابتدا اشاره شد مبل کلاسیک نسبت به مبلمان مدرن قیمت تمام شده بیشتری را به خود اختصاص داده اند. این امر در قدم اول به دلیل چوبی است که در پرسه ساخت نمای بیرونی مبلمان کلاسیک از آن ها استفاده می شود. همه شما به خوبی می دانید اگر از چوب مرغوبی استفاده نشود مبل به دلیل بهره گرفتن از هنر منبت کاری ماشینی یا دستی در پرسه ساخت با مشکل روبرو می شود و جلوه بصری خوبی را در پایان کار فراهم نمی کند. یا اصلا در حین ساخت کل کار از بین می رود و بلاء استفاده باقی می ماند. از همین رو نیاز است از مراکز خرید عمده چوب های با کیفیت با قیمت متناسب تر نسبت به خرده فروشی ها تهیه شود تا خیلی روی نرخ نهایی مبلمان کلاسیک تأثیر گذار نباشد. در قدم بعد می توانیم به رنگ های که برای نمای بیرونی دسته، تاج و پایه های منبت کاری استفاده می شود اشاره داشته باشیم. این رنگ ها باید به گونه ای باشد که در گذر زمان پوست پوست نشود و از روی کار کنده نشود. به همین خاطر باید با پرداخت مبلغ بیشتری این پرسه را نیز پشت سر گذاشت. در نهایت می توانیم به پارچه، اسفنج و کلاف داخلی مبل اشاره داشته باشیم که شاید خیلی در نگاه اول مشهود نباشد اما در گذر زمان بی کیفیت بودن آن به جلوه بصری مبل شما آسیب وارد می کند. تمام این پارامترها با کیفیت خوب زمانی برای شما فراهم می شود که از تولیدی های که درصد تولید آن ها بالا است خریداری شود؛ یعنی شما زمانی که از یک تولیدی که روزانه ده سرویس مبل تولید می کند خرید خود را به انجام می رسانید بدون شک کیفیت را فدای قیمت نمی کند و با خرید عمده سعی در سرشکن کردن هزینه های سربار خود دارد. این را به یاد داشته باشید که مبل کلاسیک بی کیفیت اصلا نما و ظاهر خوبی را برای شما فراهم نخواهد کرد.

3

مبل راحتی ارزان و خریدی مطمئن

همیشه نمی شود برای خرید یک مبل راحتی آسوده خاطر بود؛ زیرا در بسیاری از مواقع فروشنده از متریالی که باید و شاید حتی در پرسه ساخت یک مبل قیمت مناسب استفاده نمی کند. این امر به معنی کم فروشی است. از همین رو به شما توصیه می کنیم با مراجعه به وب سایت های برگزیده و پر فروش یک خرید مطمئن و مقرون به صرفه را دنبال کنید. خرید از وب سایت های که سالیان سال در این راه مشغول به فعالیت هستند بدون تردید این نگرانی را از شما دور می کند. شما به دلیل کم شدن هزینه های خرید کلی این سبک تولیدی ها و به دلیل سرشکن شدن هزینه با حذف دست های واسطه می توانید یک مبل راحتی ارزان قیمت و در عین حال با کیفیت را از این مراکز خرید عمده به قیمت تکی خریداری کنید. فروشگاه های که علاوه بر خرید حضوری در بازارهای مبل پر طرفدار داخلی از وب سایت های فروشگاهی نیز به منظور رفاه حال مصرف کننده بهره برده اند. تا روند خرید در سیر زمانی کوتاه تر و با قیمت کمتری برای مشتری دنبال شود. از سوی دیگر روند ساخت مبلمان راحتی نسبت به مبل های سلطنتی و کلاسیک دوره زمانی کوتاه تری دارد و به سادگی روند ساخت آن در پرسه زمانی کوتاه تری دنبال می شود. از همین رو شما به سادگی می توانید با نرخ کمتری این محصول را به خانه خود مهمان کنید. مبل های راحتی عموما به صورت هفت نفره و یا در صورت داشتن فضای بیشتر برای شما همراه با دو صندلی مهمان به صورت نه نفره عرضه می شود. شما می توانید در صورت کم بودن بودجه با حذف پارامترهای اضافه مثل صندلی مهمان یا حذف یکی از کاناپه های یک نیم ست زیبا را به خانه خود مهمان کنید. در ادامه روند خرید و سفارشی سازی کردن یک نیم ست مقرون به صرفه را با شما عزیزان به اشتراک می گذاریم.

4

خرید نیم ست راحتی با نرخ کمتر

امر دیگری که برای یک خرید مقرون به صرفه در پیش روی شما در این بازار پر هیاهو و جود دارد حذف پارامترهای اضافه از خرید شما است؛ یعنی اگر شما توان خرید یک سرویس مبل هفت نفره را ندارید با خرید یک نیم ست به صورت سفارشی سازی شده می توانید بار مالی خود را کاهش دهید. برای این منظور کافی است به وب سایت moblomiz.com در راستای خرید مبل راحتی مراجعه کنید و به جای خرید یک سرویس مبل هفت نفره سفارش خرید یک نیم ست را به ثبت برسانید. این امر متناسب با سبک و سیاق منزل شما و بر اساس هارمونی رنگی که شما به آن علاقه دارید بدون درصدی سود اضافه دنبال می شود. برای این منظور شما می توانید یک کاناپه دو نفره یا سه نفره بسته به سایز و مساحت منزل خود خریداری کنید و سپس از دو صندلی هم رنگ با کاناپه یا دو رنگ متضاد در راستای ایده پردازی متمایز بهره بگیرید. این امر سبب می شود شما با هزینه کمتری دست به ایده پردازی فضای داخلی منزل خود بزنید. از سوی دیگر می توانید سال بعد با خرید دو مبل اضافه دیگر و اضافه کردن آن به فضای داخلی منزل یک سرویس مبل کامل را با قیمتی بسیار مقرون به صرفه در اختیار بگیرید.

5

 کلام آخر پیرامون خرید مبل با قیمتی مقرون به صرفه

همان طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید خرید مبل راحتی و کلاسیک با حذف دست های واسطه با قیمتی بسیار متناسب تر نسبت به عرف بازار از طریق تولیدی ها برای شما فراهم است. تولیدی های که خود به صورت کلی خرید های عمده شان را به منظور کم شدن هزینه های ساخت به انجام می رسانند و سپس با قیمت های بسیار متمایز در چهاردنگه، بازار مبل یافت آباد یا بازار مبل دلاوران محصولات خود را برای شما عرضه می کنند. البته برای این منظور فروشگاه های نیز به صورت آنلاین برای عزیزانی که راه دسترسی به این مراکز خرید را ندارند دایر شده است تا در کوتاه ترین زمان ممکن خریدی مقرون به صرفه و مطمئن را تجربه کنند. استفاده از متریال های متفاوت در پرسه ساخت، استفاده از استاد کاران مهار یا افراد مبتدی در پرسه ساخت، حذف دست های واسطه، سرشکن کردن هزینه های ساخت به دلیل خریدهای عمده متریال اولیه و ده ها امر دیگر سبب می شود شما بتوانید یک خرید مقرون به صرفه را با سرشکن کردن هزینه ها تجربه کنید. از همه مهم تر فروشگاه های آنلاینی است که با حذف دست های واسطه و سود جود توانسته است محصولی باب میل شما را از پشت درب کارخانه های تولیدی با کیفیتی بسیار بالا درب منزل به شما عزیزان تحویل دهید. امید است مطالب پیش رو در راستای آشنایی بیشتر شما با یک خرید مقرون به صرفه مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد و از این پس ایده ال ترین ها مهمان خانه شما باشد. اگر شما هم تجربه خرید آنلاین مبل و میز را داشته اید می توانید در بخش نظر سنجی آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 

کدخبر: 680030 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟