طراحی سایت حقوقی با بالاترین کیفیت

طراحی سایت حقوقی برای موسسات حقوقی اهمیت بسیار زیادی در جذب مشتریان خود دارند. امروزه هر فردی که برایش مشکلی پیش بیاید و به دنبال موسسات حقوقی می گردد، اولین کاری که به ذهنش می رسد جستجو کردن در اینترنت است. بنابراین اگر می خواهید مردم شما و موسسه حقوقی تان را بهتر بشناسند باید به فکر طراحی سایت وکالت باشید. طراحی سایت وکلا باید به دست افرادی کاردان و حرفه ای سپرده شود. چرا که هرچه سایت شما حرفه ای تر باشد، افرادی که مشکل دارند به سمت شما کشیده می شوند و مشکلاتشان را با شما درمیان می گذارند. اگر شما نیز به دنبال شرکت یا طراح جهت طراحی سایت وکالت هستید می توانید این متن را مطالعه کنید تا با ویژگی های یک سایت حرفه ای حقوقی آشنا شوید.

2

اهمیت طراحی سایت حقوقی 

اکثر مردم در طول زندگی خود ممکن است با مشکلات حقوقی بسیاری مواجه شوند. گاهی اوقات برخی از مشکلات را نمی توانند به تنهایی حل کنند و نیاز به کمک یک وکیل دارند. معمولا این افراد اولین کاری که به ذهنشان می رسد جستجو در سایت ها برای پیدا کردن یک وکیل یا موسسه حقوقی مناسب است. از طرفی حجم زیاد مشکلات و پرونده های متعدد حقوقی مانند کار و بیمه، ازدواج و طلاق، پرونده های کیفری، مالی، تنظیم قراردادها و بسیاری مشکلات دیگر سبب شده است که موسسات حقوقی به فکر طراحی سایت وکلا بیفتند. این افراد می توانند از طریق سایت، این مشکلات را دسته بندی کنند و هر یک از مشکلات را به وکیل مربوطه بسپارند.

مزیت طراحی سایت وکالت

طراحی سایت وکلا اغلب برای موسسات حقوقی و برای ساماندهی به مراجعات ایجاد می شود. چرا که بسیاری از مردم به تمام قانون و ماده ها و تبصره های آن اشراف ندارند، نمی دانند که از لحاظ قانونی قرار است این مشکلاتشان چگونه حل شود. از طرفی برخی از آن ها فقط برای پرسیدن چند سوال به صورت حضوری به موسسات حقوقی مراجعه می کنند. که در صورت مراجعه به سایت ممکن است در مقالات و نوشته های سایت راه حل مشکل خود را پیدا کنند یا در غیر این صورت به صورت آنلاین مشکل خود را مطرح کنند. به همین دلیل طراحی سایت وکالت می تواند تا حد زیادی از مراجعات غیرضروری مراجعین جلوگیری می کند.

خدمات و امکانات طراحی سایت حقوقی

تقریبا بخش ها یمختلف بیشتر سایت ها مشابه یکدیگر است. این بخش ها از اهمیت بالایی برخوردار است، از این رو در تمام سایت ها وجود دارد. ما در زیر  تمام موارد و بخش هایی که لازمه یک سایت حقوقی هستند را نام می بریم و هر یک از آن ها را به اختصار توضیح می دهیم.

صفحه درباره ما

یکی از مهمترین صفحات در تمام انواع طراحی سایت، صفحه درباره ما است. اما این صفحه در طراحی سایت وکلا از اهمیت بالاتری برخوردار است. چرا که در این صفحه وکیل یا وکلایی که در موسسه حقوقی فعالیت دارند معرفی می شوند. و شما می توانید رزومه کاری و علمی  خود یا تمام وکلای موسسه را در این صفحه به دیگران معرفی کنید و نظر آن ها را جلب کنید. 

صفحه تماس با ما

این صفحه شامل تمام اطلاعات تماس شما است و اهمیت آن برای افرادی است که مشکلشان به صورت آنلاین برطرف نیم شود و حال نیاز به مشاوره تلفنی یا حضوری دارند و می توانند از طریق این صفحه به سرعت به اطلاعات تماس شما برسند. 

صفحه خدمات

خدمات و دسته بندی آن ها نیز در صفحه وکلا اهمیت بالایی دارند. شما می توانید در این قسمت تمام مشکلات حقوقی مربوط به مسائل مختلف از جمله، خانوادگی، چک های برگشتی، قرارداد کار و غیره در دسته های مختلف قرار می گیرند. شما می توانید تمام خدمات و زمینه فعالیت  موسسه خود را از این طریق مشخص کنید. 

3

بخش اخبار و مقالات 

بخش اخبار و مقالات شامل اطلاعات مختلف حقوقی و اخبار جدید مربوط به مسائل حقوقی است. در صفحه اخبار و مقالات می توانید آخرین خبرها و قوانین مختلف را قرار دهید و همچنین مقالاتی در باب سوالات و مطالب رایج و مورد پسند مخاطبان بنویسید.

صفحه مشاوره آنلاین 

صفحه مشاوره آنلاین یکی از بخش های مورد پسند در طراحی سایت حقوقی است. چرا که این قسمت تا حد زیادی از مراجعات غیر ضروری جلوگیری می کند. شما می توانید یک فرد را به عنوان اپراتور قرار دهید تا به سوالات ساده پاسخ دهد و مابقی سوالت را با کمک وکلای موسسه حل کند و در صورت نیاز به مراجعه حضوری، به موسسه هدایت شود. اپراتور معمولا از دانشجویان حقوق انتخاب می شوند.

جمع بندی

طراحی سایت حقوقی مسئله ای است که بسیاری از موسسات حقوقی به دنبال انجام آن هستند. سایت های حقوقی معمولا دارای مراجعین و کاربران بسیاری هستند چرا که اخبار و مقالات آن ها می توانند بسیاری از سوالات مردم را پاسخ دهند و از طرفی این سایت ها می توانند در صورت نیاز شما را به صورت آنلاین یا حضوری با یک وکیل حرفه ای مرتبط کنند. اگر شما نیز به دنبال طراحی سایت وکالت برای خود یا موسسه تان هستید می توانید به ایران سایت به آدرس اینترنتی iransite.com مراجعه کنید. ایران سایت با اعمال تمام بخش های مهم سایت و با استفاده از گرافیک جذاب سایت حرفه ای را برای شما طراحی می کند تا بتوانید از این طریق مخاطبین خود را مدیریت کرده و به تعداد مراجعات ضروری موسسه حقوقی خود بیفزایید.

 

کدخبر: 679272 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟