آموزش سانترال پاناسونیک

آموزش سانترال:

شرکت پاناسونیک اقدام به تولید چندین نوع دستگاه سانترال کرده است. به طور کلی دستگاه های سانترال به دو دسته ی کم ظرفیت و پرظرفیت تقسیم می شوند. مجموعه ی پی بی ایکس شاپ پکیج های آموزشی برای یادگیری انواع مدل های مختلف دستگاه سانترال را تهیه و تولید کرده است. بیشتر پکیج های آموزش سانترال پی بی ایکس شاپ نیازی به هیچ گونه پیش زمینه ای ندارند و به راحتی می توانید آن ها را خریداری کرده و مهارت کسب کنید.

پکیج های آموزش سانترال گروه PBX SHOP شامل پکیج آموزش ایزابل، آموزش ارتباط سانترال پاناسونیک با سرور ایزابل و... می باشد که در ادامه ی مقاله می خواهیم به معرفی دو مورد از این پکیج های آموزشی بپردازیم.

آموزش ایزابل:

مرکز تلفن ایزابل با هسته استریسک برنامه ‌ریزی شده است و به صورت کلی بر پایه سیپ است و از تکنولوژی سیپ برای ارتباطات استفاده می کند .این مرکز تلفن به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. این مرکز تلفن معایب الستیکس را ندارد و با محیطی امن تر همراه با قابلیت های بیشتر ارائه شده است. این مرکز تلفن کاملا تحت شبکه است.

آموزش ایزابل می تواند برای شما بسیار کاربردی باشد؛ چرا که در ایران بسیاری از شرکت ها و ادارات به خاطر رایگان بودن این مرکز تلفن از آن استفاده می کنند؛ برای همین به دنبال فرد متخصص در این زمینه هستند.

دوره ی آموزشی ایزابل تمامی مراحل نصب و برنامه ریزی سرویس های سیپ همانند سیپ ترانک ها و برنامه ریزی بخش های محیط وب ایزابل را دربر دارد. دوره آموزش ایزابل برای همکاران و افرادی که در این زمینه تازه وارد هستند کاربردی خواهد بود.

با استفاده از پکیج آموزش ایزابل می توانید تمامی سرویس های خطوط سیپ مخابرات و یا شرکت های خصوصی را بر روی مرکز تلفن ایزابل راه اندازی کنید و از تمامی سرویس های رایگان ایزابل مانند صف انتظار، صندوق صوتی، تلفن گویای هوشمند، گزارش گیری حرفه ای تماس ها، ضبط مکالمات و … بهره ببرید.

آموزش سانترال پاناسونیک

آموزش ارتباط سانترال پاناسونیک با سرور ایزابل:

آموزش ارتباط سانترال پاناسونیک با سرور ایزابل، یکی دیگر از پکیج های آموزشی گروه پی بی ایکس شاپ است. پکیج آموزش ارتباط سانترال پاناسونیک با سرور ایزابل با هدف یکپارچه سازی کامل سانترال پاناسونیک با سیپ سرور ایزابل تولید شده است.

این آموزش به شما کمک می کند تا بتوانید در کنار سانترال پاناسونیک از سرور ایزابل نیز استفاده کنید. بعضی از شرکت ها و مراکز هستند که مدت زیادی از سانترال پاناسونیک استفاده کرده اند و حالا می خواهند از قابلیت ها و ویژگی های ایزابل نیز استفاده کنند؛ در این شرایط پکیج یکپارچه سازی یا آموزش ارتباط سانترال پاناسونیک با سرور ایزابل به شما کمک به سزایی می کند.

سرفصل های پکیج آموزش ارتباط سانترال پاناسونیک با سرور ایزابل:

  • نصب کامل ایزابل بر روی ماشین مجازی
  • تنظیمات پاناسونیک جهت راه اندازی سیپ ترانک
  • تنظیمات ایزابل جهت راه اندازی سیپ ترانک
  • ارتباط داخلی های دو مرکز
  • ارتباط گرند استریم ، سیپ سرور و ویپ
  • دسترسی داخلی های پاناسونیک به خطوط شهری ایزابل
  • دسترسی داخلی های ایزابل به خطوط شهری پاناسونیک
  • بررسی قابلیت های ایزابل

آموزش سانترال پاناسونیک

سخن پایانی:

امروزه محبوبیت مراکز تلفن آنالوگ بسیار کاهش یافته است و بیشتر شرکت ها و ادارات سعی دارند تا از مرکز تلفن های تحت شبکه استفاده کنند. ایزابل مرکز تلفن تحت شبکه است و بسیاری از قابلیت های آن رایگان است؛ از این رو یادگیری نحوه ی کار و برنامه ریزی ایزابل می تواند برای شما بسیار کاربردی باشد. اگر قصد یادگیری سانترال پاناسونیک را دارید می توانید از پکیج های آموزشی سانترال پاناسونیک گروه پی بی ایکس شاپ استفاده کنید و از خدماتی همچون  پشتیبانی محصول، آپدیت رایگان و... استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با دیگر پکیج های مجموعه ی ما می توانید به سایت پی بی ایکس شاپ مراجعه کنید.

کدخبر: 658157 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟