شعار شهرفرش واقعیت یا یک سناریوی تبلیغاتی؟

کرونا و مشکلات اقتصادی

همان‌طور که همۀ ما می‌دانیم در ماه‌های پایانی سال گذشته، ویروس کرونا به ایران وارد شد. ویروسی که با ارتباط‌های معمولی روزانه میان مردم انتقال پیدا می‌کرد و همین امر نیز باعث بالارفتن سرعت شیوع این ویروس در میان مردم می‌شد. با ورود این ویروس بود که بسیاری از بازارها، مشاغل و کسب و کارها تعطیل یا نیمه تعطیل شد و تا به امروز نیز ادامه یافته است. همین امر باعث به وجود آمدن مشکلات اقتصادی بسیار زیادی برای عموم مردم کشورمان شده است. کاهش قدرت خرید مردم، تورم بالا در کنار لزوم حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی باعث شد تا خرید بسیاری از کالاها غیرممکن یا دشوار گردد. در همین شرایط بود که شهرفرش با شرایط جدید فروش اعتباری خود، مشکلات خرید فرش در دوران کرونا را حل کرد. در طرح 1400 ما می‌توانیم فرش را امروز خریداری کنیم اما با فاصلۀ زمانی تا ابتدای سال 1400، اقساط آن را پرداخت کنیم.

شهر فرش

خرید یا سرمایه‌گذاری

در شرایطی که متاسفانه ثبات اقتصادی در بسیاری از صنایع و کالاها وجود ندارد، یکی از جذاب‌ترین نکات طرح 1400 شهرفرش، خرید به قیمت روز و قیمت تضمین شده است. یعنی ما می‌توانیم هر فرشی را که انتخاب کردیم، به قیمت امروز و با تضمین بهترین قیمت خریداری نماییم، اما اقساط آن را با تنفس چند ماهه و از ابتدای سال بعد یعنی سال 1400 پرداخت کنیم. فرشی که به قیمت درب کارخانه با ارسال رایگان تحویل مشتری داده می‌شود و اقساط آن بدون نیاز به ضامن پرداخت می‌گردد. بنظر شما در سال 1400 قیمت فرش چقدر خواهد بود؟ با همۀ این شرایط بنظر می‌رسد خرید فرش با شرایط طرح 1400، بیشتر شبیه به یک سرمایه‌گذاری است تا یک خرید معمولی.

شهر فرش

آیا فرش‌های موجود در طرح 1400 با کیفیت هستند؟

شاید این تصور برای شما به وجود آمده باشد که شهرفرش هم مانند بسیاری از فروشگاه‌ها، برای خلاص شدن از دست اجناس قدیمی یا بی‌کیفیت، اقدام به فروش فرش در طرح 1400 نموده است. اما با بازدید‌های میدانی از شهرفرش متوجه شدیم که طرح 1400 برای تمامی فرش‌های ماشینی شهرفرش وجود دارد و علاوه بر آن تمامی فرش‌های شهر فرش شامل گارانتی تضمین کیفیت می‌باشند. این امر یعنی جدیدترین و با کیفیت‌ترین فرش‌ها شامل طرح 1400 می‌شوند.

دنیایی از فرش برای هر سلیقه‌ای

هنگامی که برای خرید به یکی از 4 شعبۀ شهرفرش مراجعه می‌کنید، با دنیایی از طرح و نقش روبرو می‌شوید. در شهرفرش بیش از 20 تولید کنندۀ فرش حضور دارند و همین امر باعث شده است تا تنوع محصولات بسیار بالا باشد. به همین دلیل شهر فرش به عنوان اولین هایپر مارکت عرضه کنندۀ فرش، بیشترین تنوع در طرح، نقش، ابعاد و حتی قیمت‌ را در میان فروشگاه‌های فرش دارد.

کدام شعبه؟

شاید برای شما هم سوال باشد که برای خرید در طرح 1400 شهرفرش باید به کدام شعبۀ شهرفرش مراجعه کنید. طبق جستجوها و سوالاتی که از باشگاه مشتریان شهرفرش انجام شد، مشخص شده است که این طرح در تمامی چهار شعبۀ شهرفرش برقرار است و هم‌وطنان عزیز می‌توانند با مراجعه به هریک از این چهار شعبه از شرایط طرح 1400 استفاده نمایند. همچنین برای استفاده از سرویس رایگان رفت و آمد شهر فرش می‌توانید با شماره‌گیری شمارۀ 48062، با سرویس رایگان به شهرفرش سفر نمایید.

کدخبر: 610784 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟