بهترین قالیشویی های تهران
در سال های گذشته خانوارها برای تمیزی و شستشوی فرش ها و موکت های خود آن ها را در حیاط ها و یا پشت بام های خود پهن می کردند و اقدام به شستشوی آن ها می کردند، اما در سال های اخیر به دلیل رشد آپارتمان نشینی و کوچک شدن منازل شستشوی فرش ها دیگر مانند گذشته امکان پذیر نیست به همین جهت آن ها را به قالیشویی می سپارند تا علاوه بر شستشو مورد بازبینی قرار گیرند تا در صورت نیاز ترمیم شوند. اگر در تهران زندگی می کنید می توانید بهترین قالیشویی های تهران را با تعداد بسیاری از شعبات در این کلان شهر پیدا کنید و از خدمات آن ها بهره مند شوید. 

مطالب مرتبط:

  • قالیشویی های محله تجریش تهران
  • قالیشویی های شریعتی

بهترین قالیشویی های تهران انواع مختلفی از خدمات شستشو و ترمیم فرش را با بهترین قیمت و مناسب ترین کیفیت در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید در صورت نیاز از خدمات ویژه ی آن ها بهره مند شوید. شما می توانید انواع مختلفی از فرش های دستباف، فرش ماشینی، فرش های خارجی، تابلو فرش و غیره را با خیالی راحت به قالیشویی های تهران بسپارید و بدون ترس از به وجود آمدن هر گونه مشکل برای آن ها از خدمات قالیشویی ها استفاده نمایید. 

شما می توانید کلیه خدمات قالیشویی های تهران را در تمامی محدوده ها، منطقه ها و محلات از شمال به جنوب و غرب به شرق و حومه به راحتی با یک تماس تلفنی دریافت نمایید. شستشوی فرش ها در بهترین قالیشویی های تهران به صورت بدون واسطه و توسط ماشین آلات تمام خودکار و با بهترین شوینده ها انجام می پذیرد. خدمات ویژه ی شستشوی فرش و مبلمان در منازل، ادارات، شرکت ها، مساجد، آمفی تئاتر ها از دیگر خدماتی هستند توسط بهترین قالیشویی های تهران به متقاضیانشان ارائه می شود. ما در ادامه ی این مطلب به تفکیک به شما خواهیم گفت که بهترین قالیشویی های تهران چگونه خدماتی را به شما ارائه می کنند تا بتوانید در صورت نیاز انتخاب مناسب تری داشته باشید. 

خدمات قالیشویی

خدمات قالیشویی به خدمات ویژه ی شستشوی فرش ها و موکت ها اطلاق می شود که بنا بر نوع فرش و میزان قدمتی که دارد انجام می پذیرد. بهترین قالیشویی های تهران با بررسی فرش هایی که قرار است وارد پروسه ی شستشو شوند نوع شستشوی آن ها را مورد بررسی قرار می دهند تا از به هم ریختگی رنگ و یا صدمات احتمالی جلوگیری نمایند. خدمات قالیشویی که این مراکز ارائه می دهند شامل شستشوی فرش دستباف، شستشوی فرش ماشینی، شستشوی فرش ابریشم، شستشوی فرش قدیمی و عتیقه، شستشوی فرش خارجی و شستشوی تابلو فرش می شود. 

خدمات خشکشویی

در کنار خدمات شسشوی فرش ها و موکت ها خدمات دیگری قالیشویی ها به متقاضیان خود ارائه می دهند که با عنوان خدمات خشکشویی نامیده می شود. خدمات خشکشویی قالیشویی ها در محل انجام می پذیرد و شامل خدمات خشکشویی فرش در محل، مبل شویی، شستشوی موکت و خشکشویی موکت، خوشکشویی خوشخواب می شود. 

خدمات ترمیم فرش

از مهمترین و متمایزترین خدماتی که بهترین و مجرب ترین قالیشویی ها ارائه می کنند خدمات ترمیمی فرش هاست که می تواند در حفظ و نگهداری آن ها بسیاری تاثیر گذار باشد. قالیشویی ها قبل از شستشوی فرش ها و قالی ها آن ها را به صورت کامل بررسی می کنند تا در صورت هر گونه نقص و مشکل مانند پارگی و یا پوسیدگی قبل از شستشو آن ها را ترمیم کنند. خدمات ترمیمی فرش ها و قالی های که کارخانه های قالیشویی به مشتریانشان ارائه می کنند شامل رنگبرداری، رفع سوختگی، رفع پوسیدگی، شیرازه دوزی، دارکشی، ریشه زنی و لکه برداری می شود.

کدخبر: 571671 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟