بهترین روش کاشت مو – تکنیک سوپر کاشت کلینیک رنسانس

اگر شما نیز مانند سایر افراد با این علائم روبرو هستید  باید بدانید که درمان هایی مطمئن برای این مشکلات وجود دارند که در ادامه مطالب میتوانید به کلینیک تخصصی کلینیک رنسانس  با آنها آشنا شوید .

 کاشت مو

 ریزش مو اولین تاثیر را بر ظاهر افراد میگذارد و چهره  را تحت تاثیر خود قرار میدهد که ممکن است چهره را مسن تر نشان دهد و تاثیر منفی بر روحیه و اعتماد به نفس افراد در روابط عاطفی و اجتماعی آن ها بگذارد .

حال راه درمان چیست ؟  کاشت مو طبیعی  ، بهترین درمان برای رفع ریزش مو می باشد . کاشت مو طبیعی روشی است که بدون نیاز به جراحی ،  درد ، بی هوشی و ... انجام می شود و افراد با استفاده از این روش میتوانند رشد طبیعی و پر تراکم موها را به صورت دائمی تجربه نمایند .

سن مناسب کاشت مو

یکی از  مسائلی که برای متقاضیان  بسیار مهم است و حتما نسبت به آن باید اطلاع کافی داشته باشند سن مناسب کاشت مو می باشد .

معمولا افراد خصوصا  آقایان از سن 25 سالگی  دچار ریزش مو ها میشوند و معمولا این ریزش برای آن ها تداوم پیدا خواهد کرد ، توصیه ایی که از جانب متخصصان حرفه ای کلینیک رنسانس برای متقاضیان کاشت مو وجود دارد این است که سن کاشت مو بستگی به الگوی ریزش مو دارد اگر این الگو کامل نشده باشد افراد می بایست برای  اقدام به کاشت موهای خود صبور باشند دلیل این توصیه  تغییر وضعیت فولیکول ها می باشد

نکته: در برخی از مطالب سن های 28 الی 30 سال برای کاشت مو ذکر شده است، باید توجه داشته باشید با توجه به تغییرات در نسل ها و همچنین شدت اضطراب و استرس در افراد اکنون نی توان سن خاصی را تعریف کرد و باید در این زمینه مشاوره فردی انجام شود

بهترین روش کاشت مو سوپر کاشت کلینیک رنسانس

کاشت مو طبیعی درمانی است که موهای مستحکم فرد را برداشت کرده و با جدا سازی فولیکول ها و کاشت آن ها بر نقطه ی خالی از موی سر منجر به رشد طبیعی مو ها خواهد شد .

 اما کاشت مو روش های  مختلفی را شامل میشود که در نوع درمان مشترک اما در نوع برداشت و نوع کاشت مو ها به علت دستگاهای متفاوت ، متغیر خواهند بود و هر کدام نتایجی متضاد نسبت به یکدیگر دارند .

در روش های اول مانند FIT و FUT امکان برداشت مو ها به صورت اندک وجود دارد و  امکان آسیب پذیری به فولیکول ها در آن ها موجود است در همین خصوص افراد نباید انتظار موهایی پر تراکم و پر پشت را از موهای کاشته شده خود داشته باشند ، از موارد دخیل دیگر در این روش ها میتوان به برداشت موها توسط برش بر  پشت سر اشاره کرد که متاستفانه شاهد  بر جای ماندن خط اسکار بر سر خواهیم بود که حالت مصنوعی بودن را به خود میگیرد .

در روش نوین کاشت مو که روش سوپر کاشت کلینیک رنسانس می باشد افراد شاهد رشد موهای طبیعی به صورت پر تراکم بدون وجود خط اسکار خواهند بود و این روش در کاشت مو به عنوان روش تکمیلی این درمان انتخاب شده است که نواقص  روش های پیشین را در خود حل کرده است .

 شرایط کاشت مو با تکنیک سوپر کاشت SUT

کاشت مو به روش سوپر کاشت ، شامل دستگاه مخصوص و تخصص مخصوص به خود می باشد این روش برای درمان تنها نیاز به یک جلسه دارد و حضور در جلسه مشاوره برای آن الزامی خواهد بود چرا که درمان با توجه به شرایط ویژه خود شخص باید طراحی گردد .

از مقدار مورد نیاز برداشت مو برای شخص ، تعداد فولیکول های کافی ، انتخاب محل برداشت و همچنین طراحی خط کاشت مو و رویش موها برای طبیعی تر به نظر رسیدن چهره فرد می باشد .

تعداد برداشت موها در این روش 3 برابر بیشتر از روش های دیگر یعنی تا 14000 تار مو می باشد که این تعداد رشد پر تراکم موهای کاشته شده را نوید خواهد داد ، برداشت موها در این روش به واسطه سوزن های مخصوص بوده و امکان وجود خط اسکار بر سر افراد امکان پذیر نمی باشد .

از نکات قابل توجه دیگر در این روش  رشد و نتیجه گیری سریعتر نسبت به سایر روش می باشد  و با وجود طراحی خط رویش برای مراجعین ، چهره فرد کاملا طبیعی به نظر خواهد رسید و امکان  تشخیص درمان کاشت مو وجود ندارد.

بهترین روش کاشت مو – تکنیک سوپر کاشت کلینیک رنسانس

 کاشت ابرو

همانطور که میدانید چشم ها در صورت نقش پر اهمیتی دارند و ابرو ها وظیفه نما بخشیدن به چشم ها و در نتیجه صورت افراد خواهند داشت.

 اما اکثر مردم  دارای ابروهایی کم پشت و همچنین ریزش ابرو می باشند که متاستفانه از ظاهر زیبای صورت می کاهد و با داشتن ابروهای پر پشت میتوان به انتظار مورد نظر دست یافت .

درمان دائمی برای داشتن  ابروهایی پر پشت استفاده از روش کاشت ابرو می باشد که میتواند منجر به رشد طبیعی و دائمی ابروان گردد .

کاشت ابرو در کلینیک تخصصی رنسانس

استفاده از روش کاشت ابرو نیاز به دقت و مراقبت های  فراوان دارد چرا که ناحیه ابرو ضعیف بوده و به علت قرار گرفتن محل ابرو بر روی صورت از حساسیت ظاهری بالایی برخوردار است و باید به طوری انجام گیرد که ایجاد نقص و زخم را بر ابروها و نمای کلی صورت به همراه نداشته باشد .

بنابر پیشنهادات و نظرات کارشناسان کلینک رنسانس ، کاشت ابرو باید توسط تیم  ویژه کاشت ابرو انجام گیرد چرا که این درمان نیاز به طراحی خاص نسبت به ابرو و چهره کلی صورت فرد دارد و همچنین باید در نظر گرفته شود که کدام قسمت از مو های سر و یا بدن به تار موهای ابروی شخص شباهت بیشتری خواهند داشت تا برداشت بر این مبنا انجام گیرد و خط رویش کاشت ابرو متناسب با خط رویش تار های اصلی ابرو انجام گیرد و آسیبی به فولیکول های طبیعی ابروهای شخص در  حین کاشت وارد نگردد  ، بررسی و اعمال شرایط گفته شده کار هر فردی نبوده و متخصص مخصوص به خود را می طلبد تا بتواند بهترین شرایط را برای افراد در نظر گیرد .

مراحل انجام کاشت ابرو طبیعی

در این روش ، پس از اتمام جلسه مشاوره و بررسی شرایط فعلی و بررسی نوع درمان برای کاشت موی فرد متخصص در جلسه اجرا  اقدام به طراحی مناسب برای ابروهای فرد با توجه به نوع ابرو و فرم صورت فرد می نماید تا ظاهری زیبا تر را برای شخص رقم بزند ، برداشت مو ها نیز  از ناحیه مشخص شده انجام میگیرد که عموما از پشت سر بوده و با استفاده از بی حسی موضعی انجام میشود .

کاشت ابرو طبیعی در کلینیک رنسانس در یک جلسه بدون جراحی، درد، خونریزی و بدون کوتاهی موی سر انجام می شود همچنین افرادی که ابروهای تاتو شده دارند نیز هم میتوانند با استفاده از این تکنیک کاشت ابرو انجام دهند

زاویه و خواب موی طبیعی از دیگر ویژگی های منحصر به فرد تکنیک کلینیک رنسانس می باشد همچنین در این روش ابرو با سه زاویه کاشته می شود که به نوع خود منحصر به کلینیک رنسانس می باشد

بهترین روش کاشت مو – تکنیک سوپر کاشت کلینیک رنسانس

هایفو تراپی چیست؟

هایفوتراپی درمانی است که به منظور لیفتینگ و جوان سازی پوست استفاده میگردد  این روش درمان  از طریق انتقال شدت امواجی بالا با فرکانسی پائین  و همگرا می باشد که در زیر پوست تجمع می یابند و گرمایی را از خود حاصل میکنند .

نتایج و هدف درمان از طریق روش هایفو تراپی جوانسازی پوست ، سفت شدن پوست های شل و یا شل شده ، لیفتیگ صورت ، لیفتینگ گردن درمان افتادگی و شل شدگی پوست، ترمیم خط خنده ، بالا کشیدن ابروها ، رفع چین و چروک و رفع غبغب  و . . . می باشد که قطعا به زیبایی و جوانتر شدن شخص منجر میشود .

هایفو تراپی روشی کاملا معتبر و در حین حال تخصصی و ویژه می باشد که استفاده از این نوع درمان تنها در کلینیک های معتبر زیبایی زیر نظر متخصصین این روش انجام میپذیرد .

 کلینیک رنسانس با داشتن بهترین نوع برند دستگاه هایفو تراپی در حال خدمت رسانی در این حوضه برای افراد است که با داشتن متخصصین  ومشاورین مخصوص در این زمینه ابتدا به معاینه دقیق شرایط فرد ،  انتظار از درمان شخص و مقدار درمان مناسب برای آن ها میپردازند تا بهترین و طبیعی ترین حالت برای آن ها سرانجام یابد .

مزایای هایفوتراپی چیست؟

مهم ترین نکته درمان هایفوتراپی محدودیت نداشتن آن در انجام درمان بر  تیپ های مختلف نوع و رنگ پوست می باشد و قابلیت درمانی  بر پوست تمام قسمت بدن را دارد . هایفوتراپی درمانی سرپایی تلقی میگردد و مانند روش های جراحی پلاستیک نیازی به برش پوست ، خط اسکار  ، خونریزی و عفونت در آن نمی باشد .

این روش درد های خفیف و قابل کنترل با مسکن ها را دارد که بر خلاف سایر روش های زیبایی بوده و این یک ویژگی عالی برای این روش  محسوب میشود .

هزینه هایفو تراپی چقدر است؟

اگر بخواهیم از تفاوت نوع کلینیک و نظر متخصصین نسبت به هزینه بپرهیزیم ، محاسبه هزینه هایفو تراپی با توجه به شرایط پوستی شخص و مقدار درمان اعمال شده برای او می باشد . کلینیک رنسانس برای درمان هایفو تراپی هزینه را مطابق با شرایط خود فرد محاسبه می نماید و باید توجه داشت که درمان هر قسمت از بدن با نوع هدف درمانی نیز متفاوت می باشد  اما نکته ایی که آشکار است ، محاسبه هزینه برای افراد با توجه به نوع خدمات انجام گرفته شده برای آن ها  خواهد بود و این یک پیشنهاد منصفانه برای متقاضیان می باشد .

کلینیک تخصصی پوست و مو رنسانس

با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان و با بیش از ۱۶ سال سابقه  در دو شعبه به آدرس زیر

شعبه سعادت آباد: سعادت آباد، میدان فرهنگ، بلوار ۲۴ متری، نبش خیابان سوم شرقی، پلاک ۳۵، کلینیک رنسانس

شعبه ولیعصر : میدان ولیعصر- جنب سفارت عراق- ساختمان مینو- طبقه ۴ واحد ۴۰۲                                             

تلفن: ۰۲۱۲۲۰۸۸۲۱۰ –۰۲۱۸۸۹۰۹۰۵۰

مشاوره آنلاین در تلگرام و واتساپ: ۰۹۱۲۲۱۱۵۴۴۲

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 512364 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟