انقلاب توییتری که سحر قریشی به پا کرد! +عکس

سحر قریشی بازیگر عجیبی است. بازیگری که از همان آغازین روزهای ورود به عرصه بازیگری با حاشیه و جنجال روبه‌رو بوده؛ و این قضیه روزبه‌روز شدیدتر و پررنگ‌تر هم شده است.قریشی که ورودش به دنیای تلویزیون با حاشیه‌های همسرش کلید خورد که او را متهم می‌کرد حتی مدرک تحصیلی دبیرستانش هم ساختگی است، از آن به بعد مدام با حواشی مواجه بوده؛ چه با بازی در فیلم‌هایی خاص، چه با نظردادن در زمینه زنان و حق ورود به ورزشگاه؛ چه در موردی چون فیلم آبنبات چوبی که مثلا خواسته بازی متفاوتی داشته باشد؛ چه در روابط شخصی‌اش با فوتبالیست‌ها؛ و چه حالا با ورودش به توییتر.

 

11

 

در چند روز اخیر سحر قریشی دوبار پشت‌سرهم با جنجال‌های ناخواسته‌ای مواجه شد. اول‌بار این اتفاق زمانی رخ داد که بهنوش بختیاری در یک پست مبهم به درگیری‌های یک بازیگر زن با خانواده شوهرش اشاره کرد. در آن پست اگرچه نامی از بازیگری برده نشده بود، اما مخاطبان و کاربران فضای مجازی خیلی زود این جریان را به سحر قریشی مرتبط کرده و با کامنت‌های بی‌رحمانه‌شان به او هجوم آوردند. دومین‌بار هم این اتفاق زمانی رقم خورد که سحر قریشی با نخستین توییت ورودش به توییتر را اعلام همگانی کرد. او که با پست ساده «سلام من اومدم» ورودش را به توییتر اعلام کرده بود، فکرش را هم نمی‌کرد که این موضوع بهانه‌ای خواهد شد بر یک‌سری کامنت عجیب. کامنت‌هایی که در پاسخ به اعلام ورود سحر قریشی او را به ‌کل زیر سوال برده بودند. جالب اینکه در یک هماهنگی شگفت‌انگیز اشاره بیشتر کامنت‌ها به ماجرای منقلب‌شدن سحر قریشی بود و بیشترشان هشدار داده بودند که بعید نیست در فضای مردانه توییتر این بازیگر دوباره احساس منقلب‌شدن بهش دست دهد.

نگاه به نظراتی که درباره سحر قریشی در فضای مجازی درج می‌شود، یک‌بار برای همیشه می‌تواند فریب بزرگی را که رسانه‌ها به ‌نام بازیگران محبوب در این سال‌ها شکل داده‌اند، برملا سازد. خود خانم سحر قریشی در مجامع سینمایی به‌عنوان بازیگر پرطرفدار شناخته می‌شود و بر این اساس دستمزد می‌گیرد، اما نکته معنادار این حاشیه اخیر این بازیگر اینکه از حدود دو‌هزار و اندی کامنتی که در مورد ایشان در توییتر منتشر شده، تنها ٥٠٠ پیام محتوای طرفداری، همدلی یا حتی فقط دلجویی از او دارند و به‌اصطلاح لایک داده‌اند. در این بین وجود هزارو٦٠٠ پیام با محتوای منفی در میان تنها دوهزار پیام به ‌سهولت برای جایگاه اخیر این بازیگر می‌تواند چالش‌برانگیز باشد.

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز وحشیانه به کودک 8 ساله تهرانی در مهمانی خصوصی توسط 2 شیطان صفت

صحنه دلخراش یک تصادف درخیابان رسالت/206 راننده وانت را پرس کرد+فیلم

78 نفر در یک روستای چابهار مبتلا به ایدز هستند !

پرونده سیاه یک زن و 4 مرد به جرم فروش محصولات جنسی غیر مجاز در تهران

تجاوز وحشیانه به زن 40 ساله توسط دوستان شوهر

پسر 13 ساله راز شوم داخل تلفن همراه پدر و مادر را می دانست

بلایی که همسایه بر سر یک مرد خراسانی هنگام دعا کردن آورد

سرباز جوان هم خدمتی اش را بیهوش کرد و دست به اقدام عجیبی زد

تجاوز  به پسر 8 ساله توسط 2 مرد دست فروش متروی تهران +عکس

اولین ملاقات شوم میترای 18 ساله با مرد 40 ساله

ناگفته های شوم دختر 16 ساله از خوابیدن اجباری با یک سگ + عکس

پیدا شدن سوسک و تخم سوسک در غذای بیمار بستری در یکی از بیمارستان‌های شمال تهران + عکس

دور از چشم شوهرم با فرشید شاگردش به سفر رفتم

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟