کیروش: رونالدو باید کارت قرمز می گرفت! / آیا نصفه آرنج زدن هم داریم؟

سجاد افشاریان با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت: #داور_ما_رو_بردى #اسپانسر #فیفا

کیروش در مورد عملکرد داور در این بازی گفت: من نظر روشنی در مورد داوری دارم اما باید کلماتم را دقت انتخاب کنم زیرا داوری براساس فیفاست. نباید با ابراز نظرم، مشکل ایجاد کنم. وقتی موضوع داوری است، دما خیلی بالا می رود، پس من مجبور می شوم کت ام را در بیاورم. وقتی پنالتی علیه ما بود، 6 اسلئوموشن پخش شد اما وقتی پنالتی به سود ما بود یک اسلوموشن پخش شد. اما ما نمی دانستیم چه اتفاقی دارد رخ می دهد پس من رفتم به تونل تا از صحنه را ببینم. من نمی خواهم علیه تیم کشورم صحبت کنم اما من عادت کرده ام که یک ملت علیه ام باشد.

او ادامه داد: وقتی یک بازیکن با آرنج ضربه می زند، باید کارت قرمز بگیرد. در کتاب قانون Law نوشته نشده که در مورد مسی و رونالدو Ronaldo طور دیگری باید تصمیم گرفته شود. ما این حق را داریم که بدانیم انتخاب داوران برچه اساسی است و من این سوال را از آقای اینفانتنیو دارم. شما نمی دانید که مردم ایران چه فداکاری هایی برای حضور در این رقابت ها انجام دادند؟ وقتی از VAR استفاده می کنید، دیگر جایی برای اشتباه بشری نیست. قبلا زمانی که داور تصمیم می گرفت، اشتباه انسانی قابل درک بود اما الان دیگر اینطور نیست، نباید تصمیم اشتباه گرفته شود. الان معلوم نیست داوران چه تصمیم می گیرند. باید مثل راگبی عمل شود، باید بدانیم چه تصمیمی گرفته شود. می گویند آن رونالدو است.

کی روش با انتقاد از فیفا در انتخاب داوران گفت: می دانم که این صحبت ها می تواند تبعاتی برایم داشته باشم اما امیدوارم رسانه های پرتغالی تحلیل مناسبی داشته باشند. اینکه می توانست یک پنالتی دیگر برای ما گرفته شود. من تنها در مورد داوری صحبت نمی کنم بلکه در مورد یک سیستم حرف می زنم. واقعا آن صحنه کارت زرد داشت؟ لطفا به من هم استراحت بدهید!

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا شما اعتقاد دارید چون آن صحنه رونالدو بود کارت قرمز نگرفت، گفت: من برای کریستیانو تحسین زیادی قائلم اما باید بدانیم که چه کسی بازی را قضاوت Judgment می کند. آیا نصفه آرنج زدن هم داریم. وقتی آرنج زده می شود، باید کارت قرمز داده شود. آقای اینفانتینو من حامی شما هستم اما شما باید این مسائل را حل کنید.

#سرزمین_تراژدى_خیز

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟