عکس متفاوت اصغر فرهادی کنار زوج بازیگر هالیوود

فیلم تازه اصغر فرهادی با عنوان «همه می دانند» سه شنبه ۱۸ اردیبهشت در افتتاحیه جشنواره فیلم کن به نمایش درخواهد آمد و خاویر باردم و پنه لوپه کروز ایفاگر نقش های اصلی آن هستند.

وی در توضیح این پست نوشت:

خاویر باردم در مصاحبه‌ای با خبرگزاری فرانسه درباره «همه می‌دانند» گفت وقتی این کارگردان ایرانی به او گفته که قصد دارد فیلمی به زبان اسپانیایی بسازد که داستانش در اسپانیا می‌گذرد، او تعجب کرده و گفته که تصمیم شجاعانه‌ای گرفته است. «بعد از دیدن فیلم گذشته متوجه شدم که او می‌تواند این کار را انجام دهد. این فیلم بیشتر از هر فیلم اسپانیایی که در اسپانیا ساخته شده، اسپانیایی است.» باردم در مقایسه فیلم «ویکی کریستینا بارسلونا» وودی آلن که در اسپانیا ساخته شده می‌گوید:«فیلم وودی آلن درباره کلیشه‌هاست، درباره چیزهایی که گردشگران خارجی به دنبالش هستند و به خاطر آن به بارسلونا سفر می‌کنند.

اما اصغر فرهای چیز دیگری است. اصغر فرهادی Asghar Farhadi خیلی واقع‌گراست. من در فیلم فرهادی رایحه اسپانیا را حس می‌کنم و این کشور را، این شهر را و آدم‌های توی فیلم را باور می‌کنم.» او درباره مشورت دادن به فرهادی درباره زبان اسپانیایی توضیح می‌دهد:«ما به او درباره زبان اسپانیایی و پیچیدگی‌هایش مشورت دادیم اما اصغر فرهادی پیش از شروع فیلم خیلی در این باره می‌دانست و نود و نه درصد فیلم، اثر خود اوست با همه عناصر فیلم‌هایش. شخصیت‌های فیلم‌های فرهادی اغلب آدم‌های خیلی خوب، ساده و مهربانی هستند که در شرایط خیلی سخت قرار می‌گیرند اما این‌بار، این جنبه دلهره آور فیلم است که شما را علاقمند می‌کند که بفهمید چه اتفاقی دارد می‌افتد و بعد روی صندلی میخکوب می‌شوید.»  برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟