"فیلم بازی پویانمایی لوپتو" افتتاح شد/ حوزه هنری سالی یک انیمیشن می‌سازد

به گزارش رکنا، حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری، حمیدرضا جعفریان رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری، امیررضا مافی رئیس مرکز انیمیشن سازمان سینمایی سوره و محمدحسین صادقی تهیه کننده فیلم لوپتو در این مراسم حضور داشتند.

افتتاحیه انیمیشن

افتتاح لوپتو

افتتاحیه پویانمایی

فیلم بازی

لوپتو

(13)

*مافی: هر سال یک انیمیشن تولید می‌کنیم

در ابتدا، امیررضا مافی رئیس مرکز انیمیشن سازمان سینمایی خطاب به دانش‌آموزان حاضر در سینما فلسطین گفت: قول می‌دهیم از امسال تا سال ۱۴۰۵ سالی یک فیلم انیمیشن در سینماهای کشورمان اکران کنیم.

(4)

*علامتی: سریال "بچه زرنگ" پخش می‌شود

سپس، حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از حوزه هنری بخاطر تولید انیمیشن لوپتو قدردانی کرد و گفت: کانون پرورش فکری قول می‌دهد سالانه یک سریال انیمیشن به بچه‌ها هدیه بدهد.

(1)

وی از آماده‌سازی سریال تولید شده این کانون خبرداد و افزود: ما امسال سریال "بچه زرنگ" را به کارگردانی حامد جعفری آماده خواهیم کرد.

در ادامه محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری با نواختن زنگ لوپتو از این انیمیشن و محصولات جانبی و شخصیت‌های آن رونمایی کرد.

(3)

(10)

در بخش دیگر این مراسم مصلحی از مسوولین آموزش و پرورش به تاثیرگذاری سرود "سلام فرمانده" در مدارس پرداخت و افزود: وقتی این سرود پخش شد کسی فکر نمی‌کرد بچه‌های ما در مدارس به این اندازه عزت‌نفس داشته باشند و از کار استقبال کنند پس توصیه می‌کنم بچه‌ها قدردان معلمان و سرزمین‌مان ایران باشند.

(12)

* صادقی: لوپتو یک انیمیشن شاد است

در بخش دیگر این مراسم محمدحسین صادقی تهیه کننده انیمیشن لوپتو از تلاش‌ برای تولید یک اثر شاد سخن گفت و خطاب به بچه‌ها گفت: آقای عسگری کارگردان این فیلم انیمیشن هستند اما خدا یک نوزاد به او هدیه داده که مریض است و از شما می‌خواهم برای او دعا کنید.

(11)

(2)

حمیدرضا جعفریان در بخش پایانی این مراسم به دانش‌آموزان گفت: امیدوارم از این انیمیشن خوشتان بیاید و دیدن آن را به دوستانتان توصیه کنید و دسته‌جمعی به سینما بروید. در انتها دانش‌آموزان حاضر در سینما فلسطین به دیدن این اثر سینمایی نشستند.

کدخبر: 841056 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟