نوزاد چهار روزه البرزی، کوچک‌ترین حامی ایتام

 علی رنجبر لاسیبی، رئیس کمیته امداد منطقه ۲ کرج با بیان این که والدین می‌توانند به نیت سلامتی کودکان خود حمایت یک یا چند یتیم را عهده‌دار شوند، گفت: بشری گودرزی، نوزاد چهار روزه البرزی با حمایت از یک فرزند ۴ ساله محسنین به جمع حامیان طرح اکرام پیوست.

رئیس کمیته امداد منطقه ۲ کرج افزود: در حال حاضر حدود ۲۰۳ فرزند طرح اکرام ایتام و ۴۰۳ فرزند طرح محسنین مورد حمایت کمیته امداد منطقه دو می‌باشند که توسط بیش از ۴ هزارحامی حمایت می‌شوند.

او  با بیان این که در حال حاضر ۶۰۶ فرزند طرح اکرام ایتام و فرزند محسنین تحت پوشش این اداره است، گفت: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، به‌طور میانگین ماهانه فرزندان ایتام ۹۷۵ هزار تومان و فرزندان محسنین ۵۶۰ هزار تومان از طریق کارت‌های عضو شتاب به‌طور مستقیم به‌حساب هر فرزند معنوی واریزمی شود.

رنجبر لاسیبی استفاده از بستر‌های الکترونیکی را برای جذب حامیان میسر دانست و افزود: مشارکت حضوری و مراجعه به دفاتر کمیته امداد در قالب این طرح فعلاً انجام نمی‌شود و نیکوکاران می‌توانند در این پویش با نام‌نویسی در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین و پرداخت نقدی مستقیم به‌حساب ایتام و محسنین از طریق سامانه ekram.emdad.ir اقدام و یا با شماره تماس ۲۶۳۴۵۸۶۰۳۲ و شماره همراه ۹۳۵۴۶۵۹۷۱۶ تماس حاصل کنند.

کدخبر: 750415 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟