دستگیری سارق منازل مناطق مرفه نشین کرج

 سرهنگ محمد نادربیگی با اعلام این خبر بیان داشت: در پی دستگیری یک سارق منزل در حین سرقت توسط ماموران کلانتری ۲۱ فاز ۴ در منطقه مهرشهر کرج و ارجاع پرونده به پلیس آگاهی، پیگیری پرونده به تیمی از کارآگاهان اداره عملیات ویژه سپرده شد.

به گزارش رکنا، وی افزود: بررسی های اولیه حاکی از آن بود که سارق دستگیر شده از سارقان حرفه ای و سابقه دار در سطح کشور است که دارای سوابق گسترده سرقت منزل در استان های مختلف کشور است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به اینکه متهم در انجام سرقت ها به واسطه سوابق گسترده و حرفه ای بودنش هیچ گونه ردی از خود برجای نمی گذاشت،

اظهار داشت: سارق پس از انتقال به پلیس آگاهی در ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت بود، اما پس از مشاهده مستندات گردآوری شده از سوی کارآگاهان، لب به اعتراف گشوده و به ۱۵ فقره سرقت منزل در مناطق مرفه نشین کرج اقرار کرد.

این مقام انتظامی در خصوص شیوه و شگرد این متهم حرفه ای بیان کرد: این سارق پس از شناسایی منازل خالی در ساعات پایانی شب به ۲ روش استفاده از شاه کلید و توپی زنی وارد منازل شده و اقدام به سرقت اموالی از قبیل طلا، وجه نقد و لوازم صوتی و تصویری می کرد.

سرهنگ نادربیگی با بیان اینکه متهم با صدور قرار سنگین روانه زندان شده، خاطرنشان کرد: شهروندان در نظر داشته باشند حتما در هنگام خروج از منزل به مدت طولانی از قفل های مناسب استفاده کرده و موضوع در منزل نبودنشان را به یکی از همسایه های مورد وثوق اعلام کنند.

کدخبر: 733104 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟