بازداشت دله دزد باغ ویلاهای ماهدشت

رییس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری سارق سابقه دار در کرج خبر داد. سارق سابقه دار  به 30 فقره سرقت از باغات منطقه ماهدشت اعتراف کرد. سارق سابقه دار 2 همدست داست.

به گزارش رکنا، محمد نادربیگی، رییس پلیس آگاهی استان البرز، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از باغات منطقه ماهدشت کرج در ماه‌های ابتدایی سال ۱۴۰۰، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

رییس پلیس آگاهی استان البرز افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که سارقان در یک گروه ۳ نفره ابتدا باغات خالی از سکنه را شناسایی کرده و در ساعات پایانی شب به وسیله یک خودرو پژو ۴۰۵ سرقتی اقدام به سرقت لوازم داخل باغ از قبیل: پمپ آب، لوازم خانگی، کولر و.. می‌کردند.

دستگیری سارق باغ ویلاهای ماهدشت

این مقام مسؤول اظهار کرد: در ادامه کارآگاهان با بررسی های میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی ردپای یکی از سارقان سابقه دار را در این سرقت ها مشاهده کرده و با شناسایی مخفیگاه او در شهر کرج، ضمن هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی متهم پس از مشاهده مستندات غیر قابل انکار پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و به ۳۰ فقره سرقت از باغات منطقه ماهدشت با همدستی ۲ نفر دیگر اقرار کرد.

نادربیگی با اشاره به شناسایی و دستگیری همدستان متهم در عملیات های جداگانه تصریح کرد: ارزش اموالی که توسط این باند به سرقت رفته بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه تاکنون ۲۱ نفر از مالباختگان پرونده شناسایی شده اند، یادآور شد: تلاش کارآگاهان برای دستگیری مالخر این پرونده ادامه دارد.

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد که حتما اماکن خصوصی خود را به قفل‌های ضد سرقت و دوربین مدار بسته مجهز کنند.

کدخبر: 699523 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟