دستگیری سارقان خودرو پس از تعقیب و گریز پلیس در گلشهر

سرهنگ محمد معظمی گودرزی با اعلام این خبر بیان داشت: در پی رصد و پایش خودروهای عبوری توسط سامانه های هوشمند پلیس در منطقه گلشهر کرج، ماموران پلیس آگاهی متوجه تردد یک دستگاه خودروی پراید با سابقه سرقت شده وبلافاصله موضوع را به عوامل گشت ویژه این پلیس اعلام می کنند.

به گزارش رکنا، سرهنگ گودرزی بیان داشت: در ادامه ماموران گشت با رصد و پایش هوشمند خودروهای عبوری در نهایت خودرو مورد نظر را شناسایی و دستور توقف آن را صادر می کنند که سارقان به محض مشاهده پلیس از محل متواری و ماموران به تعقیب و گریز آن ها می پردازند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان ادامه داد: با توجه به رانندگی خطرناک سارقان، افسر گشت پس از اعلام هشدارهای متمادی، با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به شلیک سمت خودرو کرده و پس از توقف خودرو در یک عملیات ضربتی هر ۲ سارق را دستگیر می کند.

وی با اشاره به نقش مهم هوشمند سازی در کشف جرائم خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با تجهیز خود به سامانه های هوشمند گام بلندی برای ارتقاء خدمات رسانی و کشف سریع جرائم برداشته است.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست خودروهای خود را در محیط امن پارک کنند و از قفل بودن خودروی خود اطمینان حاصل کنند و درصورت مشاهده افراد مشکوک دراطراف خودروها موضوع را سریعا به پلیس اطلاع دهند.

کدخبر: 733102 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟