توضیح جهرمی در خصوص اختلال اینترنت در زمان قطع برق
حجم ویدیو: 22.75M | مدت زمان ویدیو: 00:03:06

به گزارش اقتصادی رکنا، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هئیت دولت گفت: سایت‌ های اینترنتی باتری دارند و تا ٢ساعت می‌توانند شارژ داشته باشند.در بعضی نقاط باتری‌ها به سرقت رفته. در برخی نقاط کشور هم قطعی برق بیشتر از ٢ساعت بوده و مشکل ایجاد کرده است.ما عذر خواهی کردیم و تمام تلاشمان را برای حل این موضوع بکار خواهیم بست.

قطعی نت موبایل ها و اینترنت در کشور

در پی قطعی گسترده برق شهرهای تهران و شهرهای دیگر برای دومین شب متوالی شاهد قطعی خطوط اینترنت و نت موبایل هم بودیم و به دنبال قطع برق، اینترنت تلفن های همراه نیز ضعیف و به تدریج قطع شدند. در این خصوص 2 روز گذشته آذری جهرمی طی توییتی علت این مشکل را اتمام باتری دکل ها اعلام کرد و گفت همه باید پاسخگو باشند.

در این زمینه آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات چندی پیش طی توییتی نوشت: همه باید پاسخگو باشند. باتری دکل های تلفن همراه، برای 2 ساعت پاسخگوی قطع برقند؛ پس از شارژ کامل، نیازمند ۸ساعت اتصال به شارژرند تا به طور کامل شارژ شوند.متاسفانه در برخی نواحی، هشت ساعت برق مستمر شهری در دسترس نیست.در تلاش برای بهبودیم و از مشکل بوجود آمده پوزش می‌طلبیم.

کدخبر: 703073 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟