پیش‌بینی بازار مسکن بعد از انتخاب

مصطفی‌قلی خسروی درباره پیش‌بینی واکنش بازار مسکن به انتخاب سید ابراهیم رئیسی به ریاست جمهوری اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی، مسکن را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده و اعلام کرده که از روز اول مساله مسکن را پیگیری می‌کند.

به گزارش رکنا، وی افزود: این نشان می‌دهد که منتخب مردم، درک صحیحی از تاثیر بخش مسکن بر معیشت مردم و همچنین رونق اقتصادی دارد. به هر حال مسکن یک حوزه کلیدی و صنعت مادر است که دست کم ۱۸۴ شغل کلیدی را در بر می‌گیرد. یعنی اگر مسکن به رونق برسد اقتصاد کشور راه می‌افتد.

آشنایی کاملی با تفکر و برنامه‌های آیت‌الله رئیسی

رییس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه آشنایی کاملی با تفکر و برنامه‌های آیت‌الله رئیسی دارم گفت: ایشان هرکجا بوده سعی کرده آثار خوبی از خود به جا بگذارد. به طور مثال معمولا از بنده موضوع کد رهگیری را جویا می‌شد و دنبال می‌کرد. علتش این است که ذاتا به شفافیت در همه زمینه‌ها اعتقاد دارد.

خسروی با اشاره به برنامه رئیسی برای احداث سالیانه یک میلیون واحد مسکونی در کشور تاکید کرد: به طور قطع با برنامه‌ریزی، پشتیبانی مالی و پشتکار، احداث یک میلیون واحد دور از دسترس نخواهد بود. من معتقدم در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ نشانه‌های شکوفایی اقتصاد مسکن بروز خواهد کرد. البته حداقل باید ۱۰۰ روز به آقای رئیسی زمان بدهیم تا مقداری بر شرایط مسلط شود.

نگرش آقای رئیسی به ساخت و ساز

وی تاکید کرد: به دلیل آنکه نگرش آقای رئیسی به ساخت و ساز است بسیار خوشبین هستیم که با افزایش عرضه، قیمتها در بازار مسکن کنترل شود. پیش‌بینی بنده این است که در آینده متغیرهایی که منجر به کاهش قیمت مسکن می‌شود، بر متغیرهای افزایشی غلبه می‌کند. بدین ترتیب انتظار داریم قیمتها به ثبات برسد. همچنین از رکود فعلی خارج خواهیم شد.

خسروی همچنین درباره مشارکت مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور مردم در صحنه با هر سلیقه و گرایشی، نقشه‌های بیگانگان و دشمنان برای کمرنگ کردن انتخابات را نقش بر آب کرد. بنابراین تبریک اصلی را باید به مردم بگوییم که در طول ۴۲ سال گذشته نشان دادند برای روزهای سخت آماده هستند. از امروز باید با یکدلی دست به دست هم بدهیم و کشور را بیش از پیش به سمت آبادانی و پیشرفت ببریم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منیبان

کدخبر: 698178 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟