افزایش کمک‌هزینه نگهداری بازنشستگان

کمک‌هزینه نگهداری بازنشستگان 88 درصد افزایش یافت.

به گزارش رکنا، از صندوق بازنشستگی فولاد ، در اطلاعیه این معاونت آمده است: از جمله خدمات حمایتی ارائه شده در صندوق بازنشستگی فولاد، پرداخت کمک‌هزینه نگهداری به‌منظور جبران بخشی از هزینه‌های جاری از کار افتادگان کلی بیش از ۷۰ درصد تحت پوشش صندوق است.

برپایه این اطلاعیه، با توجه به شرایط اقتصادی و مشکلات این افراد، یکی از دغدغه‌های صندوق افزایش مبلغ یادشده بود که با پیگیری‌های به عمل آمده و تامین منابع مالی مجوز افزایش مبلغ کمک هزینه نگهداری از اسفندماه ۱۳۹۹ به میزان ۵۰ درصد، از ارکان صندوق اخذ شد. همچنین علاوه بر افزایش ۵۰ درصدی، مقرر شد همه ساله به میزان درصد افزایش سنواتی اعلامی از طرف هیات وزیران، مبلغ کمک‌هزینه نیز افزایش یابد.

بر این اساس در خردادماه امسال، کمک‌هزینه نگهداری مشمولان صندوق فولاد پس از اعمال موارد مذکور با ۸۸ درصد افزایش پرداخت و معوقه آن نیز پرداخت می‌شود.

پیشتر «محمد شریعتمداری» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سه برابر شدن بازده سرمایه‌گذاری‌ ها نسبت به سال ۹۸، پرداخت مطالبات بازنشستگان فولاد پس از هشت سال، متناسب‌سازی و همسان‌سازی حقوق و اجرای طرح‌های ساخت وتوسعه و سامانه خدمات الکترونیکی، به عنوان مهمترین کارهای بزرگ صندوق بازنشستگی فولاد در سال ۹۹ یاد کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 697117 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟