ارزش سهام عدالت و ارزش پالایشی یکم در بورس امروز

به گزارش رکنا، صندوق پالایشی یکم که دیروز روند مثبتی داشت، امروز منفی به پایان رسید و با افت قیمت همراه بود و نزدیک به قیمت روز گذشته به کار خود پایان داد و شپنا از پرتراکنش‌های بازار بود و نماد پالایش از نماد‌ها با بیشترین ارزش معامله بود.

نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) افت ۰.۲۴ درصدی، نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) رشد ۰.۳۱ درصدی و نماد پالایش نفت اصفهان (شپنا (با رشد ۱.۲۶ درصدی را تجربه کردند و شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) هم همچنان ممنوع متوقف بود.

امروز سه شنبه ۲۵ خردادماه ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۰.۹۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۲۸۲ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۶۴۱ هزار تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایشی یکم با کاهش ۳.۱۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۱۲۲ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

 امروز ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

شاخص بورس امروز با نزول ۴۴ واحدی روبه‌رو شد و سبب افزایش ارزش سهام عدالت شد. در پایان معاملات امروز بازار سرمایه ارزش سهام عدالت با رشد ۰.۲ درصدی روبه‌رو شد، ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۰ میلیون و ۴۷۴ هزار تومان رسید.

در پایان معاملات امروز ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۲۸۴ هزار تومان رسید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 697060 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟