پیش بینی قیمت طلا و سکه از 3 خرداد تا 7 خرداد ماه 1400

به گزارش رکنا، درخصوص تحلیل و پیش بینی هفتگی قیمت طلا در روزهای ۳ تا ۷ خرداد ماه گفتگوی رکنا با علی حیدری، کارشناس اقتصاد را بخوانید:

این کارشناس اقتصاد درباره تحلیل قیمت طلا در هفته ای که گذشت، گفت: چهارشنبه گذشته، اونس به اوج هفتگی 1890 دلار رسید. پایان هفته نیز خریداران طلا بیشتر به صعود چشم داشتند.

روند اونس صعودی بود

حیدری افزود: روند صعودی این هفته طلا با اصلاح قیمت شروع می شود. البته ناگفته پیدا است که دستیابی به قیمت روانشناسی 1900دلار برای خریداران هدف هفتگی است.

وی درخصوص پیش بینی فاندامنتال هفتگی انس گفت: ابتدای هفته خبر اقتصادی خاصی در حیطه ایالات متحده نداریم. از این رو روند اونس در بیشتر مواقع صعودی است. اما روز سه شنبه شاخص اعتماد مصرف کننده CCI در آمریکا از سرعت رشد اونس می کاهد و حتی طلا را وادار به اصلاح قیمت نزولی نیز می کند. در کنار این خبر هرگونه کاهش قیمت سهام آمریکا نیز این هفته بر رشد اونس می افزاید.

روند این هفته انس در بیشتر مواقع صعودی آرام است

این کارشناس اقتصادی درباره تحلیل تکنیکال هفتگی طلا افزود: در نمودار روزانه اندیکاتور RSI به بالای عدد 70 رسیده است که در کوتاه مدت نشان از اصلاح قیمت است. این هفته مقاومت های 1820، 1840 و 1860، حمایت های 1890، 1900و 1930مهم می باشند.

حیدری درخصوص نظرسنجی بین الملل گفت: میانگین قیمت طلا برای هفته جاری 1870دلار در هر انس اعلام شده است و روند طلا در بیشتر مواقع صعودی آرام Bullish است.

وی در آخر در مورد پیش بینی قیمت سکه تمام در ایران گفت: با فرض اینکه میانگین قیمت دلار تا پایان هفته 22 هزار و پانصد تومان باشد، میانگین قیمت سکه 994 هزار تومان محتمل است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 689725 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟