در روز شلوغی ثبت نام کاندیداهای انتخابات / نان گران شد

رئیس اتحادیه نان وایان کرج اظهار داشت: با رایزنی‌های صورت گرفته در نهایت مصوب شد که امسال نرخ انواع نان حدود ۵۰ درصد افزایش یابد که این افزایش به صورت غیر رسمی اعمال شده ست و چند روزی است که نانوایان نان را با نرخ جدید به فروش می‌رسانند

نان 50 درصد گران شد

رئیس اتحادیه نانوایان کرج در ادامه گفت: افزایش نرخ نان در کرج از گذشته متاثر از پایتخت بوده و هر وقت قیمت نان در تهران افزایش داشته، به قیمت نان در کرج هم اضافه شده است.

طی دو سال اخیر علی رغم افزایش چند برابری مواد اولیه، اجاره مغازه، دستمزد کارگر و ... نرخ نان ثابت مانده بود که این امر نارضایتی فعالان این صنف را به دنبال داشت.

با رایزنی‌های صورت گرفته در نهایت مصوب شد که امسال نرخ انواع نان در پایتخت حدود ۵۰ درصد افزایش یابد که این افزایش به صورت غیر رسمی اعمال شده و چند روزی است که نانوایان تهران نان را با نرخ جدید به فروش می‌رسانند.

 به دلیل اینکه در ماه مبارک رمضان قرار داشتیم، ابلاغ رسمی نرخ جدید نان به چند روز آینده موکول شده است.

برای افزایش نرخ نان در کرج با احتساب بررسی بالا رفتن هزینه مواد اولیه، اجاره مغازه و کارگر پیشنهاد افزایش نان ارائه شده و در صورت موافقت ابلاغ می‌شود. در ارائه این پیشنهاد از مواردی مثل هزینه برق، گاز و ... چشم پوشی شده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 687736 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟