ارزش سهام عدالت و پالایشی یکم امروز شنبه 18 اردیبهشت

به گزارش رکنا، شاخص بورس امروز با رشد منفی بیش از ۴ هزار واحدی روبه‌رو شد و سبب کاهش ارزش سهام عدالت شد. در پایان معاملات امروز بازار سرمایه ارزش سهام عدالت با رشد منفی ۰.۳ درصدی روبه‌رو شد، ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۷ میلیون و ۶۳۵ هزار تومان رسید که بیش از ۲۸ هزار تومان کاهش داشته است.

در پایان معاملات امروز ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون ۵۸۱ هزار تومان رسید.

ارزش پالایشی یکم چقدر شد؟

امروز صندوق پالایشی یکم با نماد پالایش اولین روز هفته را در محدوده قیمتی منفی به پایان رساند و قرمزپوش به اتمام رسید و با کاهش ۱.۹۳ درصدی همراه شد و در مجموع تاکنون حدود ۳۲ درصد ضرر برای خریداران اولیه به همراه داشته است. امروز نماد‌های شپنا، شتران و شبندر بیشترین تاثیر منفی در شاخص داشتند و شپنا جزو ۷ نماد پرتراکنش بازار بود

شتران (شرکت پالایش نفت تهران) افت ۲.۵۹ درصدی و شپنا (پالایش نفت اصفهان) ۲.۰۶ درصد افت و شبریز (پالایش نفت تبریز) ۱.۳۸ درصد کاهش، شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) افت ۲.۶۱ درصدی را تجربه کردند.

امروز شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۱.۹۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶ هزار و ۹۴۷ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۳.۵۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۶ هزار و ۸۳۳ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 685525 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟