فروش بلیط های نجومی به هند / ماجرا چیست ؟

به گزارش رکنا، ممنوعیت پروازها به هند و پاکستان به دلیل شیوع گسترده کرونا در این کشورها ابلاغ شد. اما شنیده ها حاکی از این است که هنوز در برخی از ایرلاین های خارجی به این کشورها، فروش اینترنتی بلیط انجام می شود.

در این خصوص گفتگوی رکنا با محمدحسن ذیبخش، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری را بخوانید:

ذیبخش در این باره گفت: کلیه پروازهای داخلی از روز شنبه ممنوع اعلام شده است و در حال حاضر هیچ ایرلاین داخلی به کشور هند و پاکستان پرواز ندارد.

61908502

وی درخصوص فروش بلیط های نجومی به کشور هند تاکید کرد: این موارد مربوط به ایرلاین های داخلی نیست. فقط ایرلاین های خارجی فروش بلیط دارند که آن هم به صورت کانکشن انجام می شود. به این معنی که به طور مستقیم پرواز انجام نمی شود. این پروازها از کشورهایی مثل دبی و امارات انجام می شود.

آخرین پرواز از هند شنبه این هفته انجام شده است

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور در ادامه گفت: امکان ورود مسافران از هند و پاکستان به ایران اصلا وجود ندارد. به صورت رفت از طریق ایرلاین های خارجی انجام می شود، اما ورود مسافر از هند و پاکستان انجام نمی شود. اگر بخواهند با ایرلاین های خارجی و به صورت پروازهای غیرمستقیم وارد ایران شوند، ما از طریق پاسپورت و ویزا ورود این مسافران را شناسایی می کنیم.

ماهان و ایران ایر پروازهای موردی داشتند

وی در آخر گفت: قبل از این موضوع ماهان و ایران ایر پروازهای موردی داشتند. آخرین پرواز از هند بامداد شنبه این هفته بوده است، که از آن تاریخ تمام پروازها ممنوع اعلام شده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 681572 ویرایش خبر
لینک کپی شد
سمیه باغی سمیه باغی
آیا این خبر مفید بود؟