وام مسکن 500 میلیون تومانی به این افراد پرداخت می شود

به گزارش رکنا، بعد از اینکه یکی از اعضای هیئت‌ مدیره بانک مسکن از افزایش وام نوسازی بافت فرسوده برای سازندگان حرفه‌ای به ۳۰۰ میلیون تومان در تهران خبر داد،‌حالا خبرهایی درباره افزایش سقف وام مسکن اعضای هیئت علمی دانشگاه ها به ۵۰۰ میلیون تومان شنیده می شود.

طبق رایزنی معاون اداری مالی وزارت علوم و ستاد امور رفاهی اعضای هیئت علمی، قرار است وام مسکن اعضای این هیئت تا سقف ۵ میلیارد ریال افزایش پیدا کند. در راستای همین وام، قرار است تسهیلات جدیدی تا سقف۲۰۰ میلیون تومان برای ودیعه مسکن اعضای هیئت علمی دانشگاهها در نظر گرفته شود.

گفتنی است، بهمن ماه سال ۱۳۹۹ جلسه‌ای با حضور محمد تقی نظر پور معاون اداری مالی وزارت علوم و جهانگیر حسن‌زاده دبیر ستاد امور رفاهی اعضای هیأت علمی و نمایندگان بانک‌ها برای یکدست سازی شرایط ارائه ضمانت‌ها و وثیقه‌ها برگزار شد که به علت به نتیجه نرسیدن در ارائه یک روند ثابت، قرار بر برگزاری جلسه با مدیران بانک مرکزی گذاشته شد که در روزهای آتی نتیجه جلسه اعلام می شود.

به همین دلیل اعضای هیئت علمی می‌توانند تا رسیدن به نتیجه نهایی با همان شرایط سابق اقدام به دریافت وام کنند.

دریافت وام ۵۰۰ میلیون تومانی چه شرایطی دارد ؟

تسهیلات مسکن اعضای هیئت علمی به متقاضیانی تعلق می‌گیرد که در سنوات گذشته از وام مسکن اعضای هیأت علمی استفاده نکرده باشند و در صورت دریافت تسهیلات مشمول استفاده از تسهیلات نیستند.

همچنین استفاده همزمان از تسهیلات ساخت و خرید مسکن و ودیعه مسکن امکان پذیر نیست. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 677326 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟