ارزش دارا یکم و پالایشی یکم / ارزش سهام عدالت در بورس امروز

به گزارش رکنا، قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۳.۴۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۴ هزار و ۲۹۶ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۸۵۹ هزار و ۲۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۴ هزار و ۲۱۷ تومان معامله شد.

امروز ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

شاخص بورس امروز با نزول بیش از ۳ هزار واحدی روبه‌رو شد و سبب کاهش ارزش سهام عدالت شد. در پایان معاملات امروز بازار سرمایه ارزش سهام عدالت با کاهش ۰.۶ درصدی روبه‌رو شد، ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۰ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان رسید که بیش از ۶۳ هزار تومان کاهش داشته است.

در پایان معاملات امروز ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون ۵۹۴ هزار تومان رسید.

عقب گرد پالایشی یکم در بورس امروز

امروز ۲۰ اسفند ۹۹ حال و روز چهار نماد پالایشی شپنا، شتران، شبندر و شبریز چندان خوب نبود و همگی این نماد‌ها با صف فروش کار خود را آغاز کردند و با صف فروش نیز به کار خود پایان دادند. حتی نام شبریز در فهرست ۷ نماد با بیشترین کاهش قیمت در بازار امروز مشاهده شد.

با توجه به صف فروش نشینی نماد‌های پالایشی، نماد پالایش نیز امروز قرمزپوش بود و به عنوان سومین نماد با بیشترین عرضه در بازار امروز خود را معرفی کرد.

پالایشی یکم نیز امروز با صف فروش مواجه بود و چندین بار تلاش شد تا صف فروش آن جمع شود، اما هر بار فشار فروش آن قدر زیاد بود که دوباره به صف فروش نشست.

امروز چهارشنبه ۲۰ اسفند ۹۹ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایشی یکم با اُفت ۳.۷۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۵۶۲ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۲۸۱ هزار تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۳.۹۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۵۴۳ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 669238 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟