ارزش سهام عدالت و صندوق های دولتی در بورس امروز

به گزارش رکنا، قیمت پایانی هر واحد از دارا یکم با افزایش ۲.۰۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۳ هزار و ۸۹۳ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۷۷۸ هزار و ۶۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۶.۸۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۴ هزار و ۵۴۹ تومان معامله شد.

صعود ارزش سهام عدالت در روز قرمز بورس

شاخص بورس امروز با نزولی بیش از ۲ هزار واحدی روبه‌رو شد اما ارزش سهام عدالت با افزایش روبرو شد. در پایان معاملات امروز بازار سرمایه ارزش سهام عدالت با افزایش ۰.۰۷ درصدی روبه‌رو شد که سبب شد ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۸ میلیون و ۳۷ هزار و ۹۳۴ تومان رسید که بیش از ۵ هزار تومان افزایش داشته است.

در پایان معاملات امروز ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون ۸۲۲ هزار تومان رسید.

امروز ارزش پالایشی یکم چقدر شد؟

تمام نماد‌های مجاز معاملاتی صندوق پالایشی یکم امروز در پایان معاملات ۴ اسفند ماه ۹۹ با کاهش قیمت مواجه شدند و تا امروز با ۱۴ درصد ضرر برای صاحبان اولیه این واحد‌ها همراه بوده است.

همچنین در بین نماد‌های این صندوق نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) افت ۱.۲۴ درصدی و شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) افت ۰.۳۳ درصدی و شتران (شرکت پالایش نفت تهران) ۰.۸۸ درصد افت را تجربه کردند و نماد شپنا (پالایش نفت اصفهان) امروز ممنوع متوقف بود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 664568 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟