ارزش پالایشی یکم امروز چهارشنبه 29 بهمن ماه

به گزارش رکنا، امروز صندوق پالایشی یکم طبق روال چند روز معاملاتی گذشته سرخ پوش بود و با کاهش ۱.۹۵ درصدی همراه شد و در مجموع تاکنون حدود ۱۰ درصد ضرر برای خریداران اولیه به همراه داشته است. امروز نماد " شبندر" و "شبریز" بیشترین تأثیر مثبت را در شاخص داشتند و "شپنا"و "شتران" از ۷ نماد پرتراکنش بازار بودند.

شتران (شرکت پالایش نفت تهران) افت ۰.۹۵ درصدی و شپنا (پالایش نفت اصفهان) ۰.۱۵ درصد افت و شبریز (پالایش نفت تبریز) ۵.۹۳ درصد افزایش، شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) رشد ۲.۸۱ درصدی را تجربه کردند.

امروزچهار شنبه ۲۹ بهمن ۹۹ معاملات سهم پالایشی قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۱.۹۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۹ هزار و ۴۱ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۵۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایشی یکم با کاهش ۳.۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۹۲۶ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 662563 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟