قیمت تیبا و ساینا در بازار افزایش یافت

به گزارش رکنا، محصولات پرطرفدار سایپا پس از دو روز ثبات قیمت در بازار امروز در برخی از محصولات با رشد قیمت ۵۰۰ هزار تا یک میلیون تومانی روبه‌رو شدند.فعالان بازار خودرو معتقدند نوسان نرخ ارز به خصوص تغییر دلار در بازار را می‌توان یکی از عمده دلایل بازگشت مجدد افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی دانست؛طی روزهای اخیر نرخ ارز به دفعات تغییر کرد و این امر موجب سردگمی بازارهای داخلی از جمله بازار خودرو شد، روندی که باعث شد تا بازار خودرو پس از دو روز آرامش امروز مجدد رشد قیمت را تجربه کند.

قیمت تیبا 2 معمولی ، تیبا صندوقدار و قیمت ساینا در بازار

براساس ارزیابی‌های صورت گرفت امروز «تیبا دو معمولی» با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی در بازار ۱۲۷ میلیون تومان قیمت خورد و تیبا صندوقدار نیز یک میلیون نسبت به روز گذشته گران تر شد و با قیمت ۱۲۲ میلیون تومان در بازار معامله شد. اما ساینا نیز که طی یک هفته اخیر به دفعات رشد قیمت را تجربه کرده بود امروز با قیمت ۱۳۴ میلیون تومان در بازار معامله شد. سایر محصولات پرطرفدار سایپا امروز بدون تغییر قیمت در بازار معامله شدند.

از جمله محصولات سایپا که امروز قیمت آنها را مورد بررسی قرار داده‌ایم، می‌توان به «پراید ۱۱۱»، «پراید ۱۳۱»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲» و «ساینا» اشاره کرد. خودروهای که در میان در بازار بیشترین تقاضا را به خود اختصاص داده‌اند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 662415 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟