مصادره مالیاتی اموال برند مشهور تولید شامپو + جزئیات

به گزارش رکنا، براساس اطلاعیه منشر شده از سوی سازمان امور مالیاتی 48 دستگاه کامیون شرکت داروگر به دلیل بدهی مالیاتی به مزایده گذاشته می شود. طلب اعلام شده از سوی سازمان امور مالیاتی830 میلیارد تومان اعلام شده است. بنابراین مزایده این 48 کامیون با توجه به قیمت آن در بازار بخشی از حراج اموال شرکت های گروه هلدینگ داروگر است.

داروگر یا سهامی عام کف تولیدکننده انواع صابون، شامپو و سایر مواد شوینده محسوب می شود و از زیرمجموعه‌های کارخانجه های تولی‌پرس قزوین است و در مجموع شامل ۱۲ شرکت زیرمجموعه در بخش‌های غذایی، دارویی، بهداشتی و شوینده است.

این شرکت در سال ۱۳۰۷ به عنوان اولین کارخانه صنعتی تولید صابون را در اصفهان تأسیس و اولین محصول خود را با نام صابون سوبلمه وارد بازار کرد. سیزده سال بعد این شرکت در سال ۱۳۲۰ به منظور گسترش برنامه‌های تولیدی از اصفهان به تهران منتقل شد و در ادامه تولید صابون مبادرت به تولید محصولات دیگر بهداشتی و آرایشی کرد و سرانجام در سال ۱۳۳۶شرکت داروگر به ثبت رسید. در سال‌های ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶ خبرهایی از تعطیلی داروگر منتشر و در ادامه تکذیب شد. در تابستان ۱۳۹۷ اعلام شد کارگران این شرکت برای حدود یک ماه به مرخصی اجباری می‌روند. هرچند تعطیلی این کارخانه تکذیب شد، اما اطلاعیه سازمان امور مالیاتی نشان دهنده آن است که اولین کارخانه تولیدکننده صابون در کشور با مشکلاتی روبرو است که برطرف نکردن آنها به معنی خاتمه دادن به فعالیت این چرخ تولید قدیمی است.

اطلاعیه سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی کشور در اطلاعیه ای که در روزنامه همشهری به چاپ رسیده اعلام کرده به منظور استیفای مطالبات مالیاتی از شرکت های گروه هلدینگ داروگر به مبلغ 830 میلیارد تومان(8.300.000.000.000) نسبت به برگزاری حراج غیرحضوری تعداد 48 دستگاه کامیون ایسوزو تیپ NPR70L مدل 1390 رنگ سبز فسفری-6 تن 4 سیلندر دور محور مسقف اتاق فلزی متعلق به صنایع بسته بندی گروه داروگر که در بازداشت و توقیف امور نیابت اجرایی معوقات مالیاتی و مطالبات دولتی ستاد این سازمان قرار دارد در تاریخ 1399.11.13 در محل ستاد این سازمان اقدام کند.

به همین منظور متقاضیان می توانند پس از انتشار آگهی از تاریخ 1399.11.01 از ساعت 8 صبح لغایت 15 به استثنای روز جمعه به منظور اخذ برگ شرایط مزایده و نحوه بازدید به ستاد سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی: تهران خیابان امام خمینی، خیابان دارو، سازمان امور مالیاتی کشور طبقه دوم اتاق 249 مراجعه و در صورت نیاز با تلفن 39902441-021 تماس حاصل کنند و پس از تکمیل فرم یاد شده درخواست خود را در خصوص هر یک یا کل خودروهای مشورحه ذیل حسب تقاضا در پاکت بسته منطبق با نمونه برگ شرایط مزایده تا ساعت 17 مورخ 1399.11.12 در پاکت در بسته و مهر و موم شده به مرجع یاد شده تحویل و رسید دریافت کنند. ضمنا در خصوص هر دستگاه خودرو سپردن ضمانت نامه بانکی معادل 900 میلیون ریال الزامی است.

داروگر

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 654692 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟